Napisano 23 Październik 200717 l Jak informuje Michael Comet (Comet Digital) Autodesk przejął prawa do wtyczki cMuscleSystem dostępnej dla aplikacji Maya. Więcej inforamcji pod tym adresem.
Napisano 23 Październik 200717 l Zajeli by sie wreszcie upgradowaniem softu ktory juz maja a nie pare pierdolek i nowa wersja + kolejny zakup.
Napisano 23 Październik 200717 l serwus :) to niech to do maxa dadzą . byłoby fajnie :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Napisano 23 Październik 200717 l ant-3d - badz konstruktywny, zaproponuj konkretne upgrady a nie tak tylko smucisz bez sensu.
Napisano 23 Październik 200717 l Nezumi: a jestes zadowolony z tych nowosci co oferuje chocby nowa wersja 3ds? Osobiscie jestem zadowolony ale uwazam ze to za malo na nowa wersje. Wiem ze idealu nigdy nie bedzie i zawsze komus cos bedzie nie odpowiadac. Normalna sprawa. Zaproponowac cos? Unwrap mapping mogli by poprawic. Dlaczego darmowe softy maja go lepiej przemyslanego niz 3ds? Dlaczego darmowy Blender ma dobrego sculptera a 3ds nie? Nie chce marudzic, poprostu lekko sie zawiodlem co nie zmienia faktu ze i tak bede pracowal na 3ds. Peace :)
Napisano 23 Październik 200717 l w sumie to z maxa 9 do 2008 nie było za dużo zmian... te automatyczne wybieranie poly/edge/vert? mało przydatne... Adaptive degredation (czy jakoś tak) juz nieco bardziej przydatne, ale równie dobre można dać "display as box" na niektórych obiektach... Te cienie to też niezbyt specjalne, choć czasem (przed renderingiem) nieco pomaga....
Napisano 24 Październik 200717 l ant-3d, Razi91 - nie wiem czy zauwazyliscie ale news nie dotyczyl 3ds maxa... ;)
Napisano 24 Październik 200717 l Nezumi: Alez ja odpowiedzialem na twoje pytanie :) Sorry za offtop :) Ktos z Was ma jakies doswiadczenia z cMuscle?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto