tokem Napisano 1 Listopad 2007 Napisano 1 Listopad 2007 Na razie tyle. W miarę postępów będę zamieszczał kolejne up'y. Prosze o komentarze i opinie. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/967571a47416d800.html
piksar Napisano 1 Listopad 2007 Napisano 1 Listopad 2007 ładnie, ładnie, działaj dalej ciekawe, nieszablonowe wnętrze i modele
arturprx2 Napisano 1 Listopad 2007 Napisano 1 Listopad 2007 bardzo fajnie doswietlone ,a pochwalisz sie nastawami ;>
kamil.ochel Napisano 1 Listopad 2007 Napisano 1 Listopad 2007 płaszcz lewituje, światło super ;) .... czekam na upy
tokem Napisano 2 Listopad 2007 Autor Napisano 2 Listopad 2007 Piksar, arturprx2- dzięki; kamil.ochel- nad lewitującym płaszczem pracujemy ;) na razie nie ma co chwalić się światłem. Wszystko i tak ulegnie zmianie po dodaniu materiałów,
Oleksiak Napisano 2 Listopad 2007 Napisano 2 Listopad 2007 A ja chciałbym dodać że zamierzone/niezamierzone (?) przesłanie z otwartymi drzwiami i krzesłem na końcu jest bardzo ciekawe. Zostawiasz to w taki sposób czy tam później meble będą tętnić życiem ? ;]
tokem Napisano 2 Listopad 2007 Autor Napisano 2 Listopad 2007 Zartor - pozostawienie drugiego planu w takim stanie wyglądałoby trochę dziwnie ale postaram się potraktować go faktycznie bardzo oszczędnie. Ale zobaczymy...
WIERZBA Napisano 2 Listopad 2007 Napisano 2 Listopad 2007 Gdzie te updaty , do tej pory to jedynie zbiór gotowych obiektów :) . Musisz pobawić się parametrami v-raya , bo 2,5 h render to trochę długo - no chyba że masz pentiuma nr 1 or 2 :) , Ale początek ok.
tokem Napisano 9 Listopad 2007 Autor Napisano 9 Listopad 2007 Dodałem kilka nowych elementów i powoli zbliża się koniec modelowania. Jeśli są jakieś błędy, których nie zauważyłem to dajcie znać http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/81ff47bd407211ba.html WIERZBA - sprzęt rzeczywiście stareńki ale ja cierpliwy jestem :)
tokem Napisano 14 Listopad 2007 Autor Napisano 14 Listopad 2007 I dalszy ciąg. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d2570c25c137e7fc.html Proszę o komentarze. Dzięki wszystkim za dotychczasowe Jak zmienić miniaturkę ?
arturprx2 Napisano 14 Listopad 2007 Napisano 14 Listopad 2007 ukrec saturacje elegancki grzyb/plesn/zaciek ;] i wogle sufit git w dobra strone lecisz/ upaj upaj
Mortom Napisano 15 Listopad 2007 Napisano 15 Listopad 2007 dobry początek...ciekaw jestem końca :) Co do zmiany miniaturki... edytuj pierwszy post, wejdź na Advancet i na dole masz zarządzanie Załącznikami. Pozdrawiam :)
tokem Napisano 19 Listopad 2007 Autor Napisano 19 Listopad 2007 I ciąg dalszy http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/385c32da196250c4.html Dodałem kilka tekstur i zmniejszyłem trochę światło (ale chyba wrócę do poprzednich ustawień ). I jak zwykle komentarze mile widziane.
arturprx2 Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 zjadłes w linku koncówke ht...(ml) ;] ciekawa ta zapyziała tapeta ;p ale saturacja nadal za duza bo chyba nawet bez zmiany. ogolnie fajnie - wydrzyj miejscami tapete albo odklej od sciany niech sie jeszcze zawija pozdrawiam
Temporal Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 czemu z jednego okna swiatlo nie wchodzi? modele fajne ale oswietlenie mi sie nie podoba jest za ciemno a najwazniejsze okno swiatelka niedopusza :(
floo Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 tokem niezła robota... dobry pomysł z tym zaciekiem na suficie... :D Tapeta niczego sobie... Jedziesz dalej!!! :)
mastahcez Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 bardzo fajny pomysl jak na te wszystkie czyste rendery wnetrz. ladne wnetrze i delikatnie podkreslone tylko ze to nie jest zwykla wizualka na bilboard, nie przesadz ze zniszczeniami i bedzie bardzo realistyczne.
tokem Napisano 26 Listopad 2007 Autor Napisano 26 Listopad 2007 Witam arturprx2 - saturację faktycznie zmniejszam z każdym kolejnym renderem; tapeta się odkleja ( bąbelki w lewym górnym rogu ściany na wprost) Temporal - w oknie na wprost światło jest i świeci :) floo i mastchcez - dzięki za życzliwe komentarze Dzisiejszy render; postęp niewielki ale zawsze jakiś. Dodałem kilka materiałów: uchylone drzwi (niestety jest słabo widoczny chociaż się nad nim trochę napracowałem) , stolik pod oknem, framuga drzwi wejściowych ( tu zastosowałem w ramach testów dwie wersje tego samego materiału - jeden jest na bokach framugi a drugi na poziomych górnych elementach), próg przy drzwiach . Co opisałem widać tutaj: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7d15ca8978fdfee1.html I jak zwykle proszę o komentarze nawet te najbardziej krytyczne pozdrawiam
arturprx2 Napisano 26 Listopad 2007 Napisano 26 Listopad 2007 jak na takie zapyziałe tapety i sufit to szafeczki nie powiem, nówki sztuki :D ogolnie wporzadku dziabaj dalej zastanawia mnie jednak czas rendera... albo ostro przekombinowałes z nastawami... albo masz padake nie kompa :) ? (stawiam na pierwsze) pozdrawiam
kannu Napisano 26 Listopad 2007 Napisano 26 Listopad 2007 serwus :) bardzo sympatyczne :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
wojo23 Napisano 27 Listopad 2007 Napisano 27 Listopad 2007 Fajny kliiimat hmm 9h rendering ? troche czekania:] Ja sie wkurzam jak musze 7 minut czekac xD
arturprx2 Napisano 27 Listopad 2007 Napisano 27 Listopad 2007 jak bedziesz zegarek finałował to tez poczekasz :P
tokem Napisano 11 Grudzień 2007 Autor Napisano 11 Grudzień 2007 Niech mi będzie wolno... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8c41f70f788878d0.html arturprx2 - czas renderu trochę skróciłem ale i tak mam wrażenie, że on (komp) liczy to wszystko na kartce; szafki przeszły proces szybkiego zużycia; wydaje mi się, że teraz wygląda to nieco lepiej kannu - dzięki
tokem Napisano 2 Styczeń 2008 Autor Napisano 2 Styczeń 2008 progres a raczej progresik : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/de194b4973c23433.html Kilka pytań: 1. Jak w vray sun uzyskać taką ostrą, charakterystyczną dla słońca plamę światła na podłodze. Zmniejszanie size multiplier słoneczka "gasi" mi światło w drugim pokoju. 2 strasznie mi wypala tekstury na zewnątrz. Jak tego uniknąć zachowując jednocześnie światło wewnątrz? 3 czy jest możliwe uzyskanie efektu wolumetrycznego przy użyciu vray sun ? Oczywiście wszystkie uwagi mile widziane :) Wszystkim forumowiczom życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku.
arturprx2 Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 ukrec saturacje.... szafki zielone blee :P 1- ostry cien faktycznie size mult - daj zero bedziesz mial zylete ;) 2- zminiejsz multiplier suna i renderuj fizyczną, idealne efekty sie uzyskuje 3- chyba nie ?? jestem w bledzie? a ogolnie to elegancko, w wejsciu postaw jeszcze takie stare filcaki :D pozdrawiam
spinal Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 Wlasnie do tego mialem sie przyczepic, ze swiatleko jest sliczne (prosze powiedz cos wiecej o ustawieniach ) jednak na zewnatrz mocno przepala. Fajny klimat ma pokoj. Tylko dlaczego to okno na koncu takie niewyrazne? Co to jest to pod parasolka? To dla kota. Mam kota i z zalozenia wiem ze to cos smierdzi co ona tam robi :pp I podejrzewam ze wiszaca w takiej odleglosci parasolka przejdzie tym osbliwym zapachem w trybie natychmiastowym :)
arturprx2 Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 a ty myslisz ze po co pod drzwiami stoi :D:D wietrzenie non stop :D o ile to sprzet dla kota :P
Matys Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 czesc osobiscie nieprzepadam za wizkami ale musze powiedziec ze starsznie mi sie ta pracka podoba ma w sobie cos naprawde swojskiego pozbawionego tego sztucznego wizkowego klimatu. Jest to oczywsicie Twoja pracka ale mam nadziej ze koncowy efekt nadal bedzie mial to cos fajnego :D
tokem Napisano 4 Styczeń 2008 Autor Napisano 4 Styczeń 2008 Tomuś, Matys, arturprx2, spinal - dzięki za komenty - motywujące :) artur - będę kombinował spinal - światło: 1 vray light z prawej strony rozciągający się prawie na całą długość ściany ( mult - 6,0; lekko żółty); w oknie naprzeciwko vray light ( 7,0 lekko niebieski); oprócz tego vray sun (trb -3,0; ozone 0,35; int 0,02; size 15; oprócz tego dokładnie w miejscu suna jest direct 0,25 (dla końcowego volumetric light, którego ze względu na czas renderu jeszcze nie używałem) + sky w environmet. I to już Chcę rozwiać niniejszym wszelkie wątpliwośći odnośnie "tego czegoś" pod parasolką : to jest posłanie dla PSA. Stąd ta gumowa kaczka i wisząca smycz :P
arturprx2 Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 o paaaanie!! to ja sie teraz nie dziwie czasem rendera... przy tylu światłach... mniej litość dla kompa :/ spokojnie idzie ta scene doswietlic jednym sunem.
tokem Napisano 4 Styczeń 2008 Autor Napisano 4 Styczeń 2008 tylko, że z samym vray sunem wygląda to tak ( to wcześniejszy render więc bez części materiałów): http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/511132014b8d6d82.html
arturprx2 Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 po raz, pasowało by zajrzec do color mapingu a po dwa wziac sie za fizyczną jak wczesniej wspomniałem i krotko mowiac po problemie ;)
tokem Napisano 31 Styczeń 2008 Autor Napisano 31 Styczeń 2008 Pomęczę Was jeszcze trochę: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2233ad12157ecf84.html Piszcie co się podoba, co się nie podoba bo ja już na ten obrazek nie patrzę obiektywnie. arturprx2 - dzięki za rady
Sargoth Napisano 1 Luty 2008 Napisano 1 Luty 2008 Jak narazie wyglada to swietnie :) ...however... kilka rzeczy ktore rzucily mi sie na oczy -podloga na pierwszym planie wyglada nieco dziwnie z tym bumpem/dispem* (* niepotrzebne skreslic) -zacieki na scianie powinny sie laczyc z zaciekami na suficie, ten na lewej scianie jest o wiele szerszy niz na suficie, a te na frontowej wogole sie nie lacza z sufitem -efekt tapety nalozonej na druga jest chyba zbyt mocny, z takiej odleglosci wlasciwie nie powinno byc tego widac -dywanowi chyba przydaloby sie odrobinke 3D -kwiatek na oknie ma dziwnie plastikowy kolor -prawa sciana wyglada nieco dziwnie, jakby sie teksturka tapety rozjechala To chyba tyle :) Fajna pracka i szkoda by bylo zeby takie drobiazgi popsuly koncowy efekt :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się