Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 34
  • Wyświetleń 5,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Piksar, arturprx2- dzięki;

kamil.ochel- nad lewitującym płaszczem pracujemy ;)

na razie nie ma co chwalić się światłem. Wszystko i tak ulegnie zmianie po dodaniu materiałów,

Napisano

A ja chciałbym dodać że zamierzone/niezamierzone (?) przesłanie z otwartymi drzwiami i krzesłem na końcu jest bardzo ciekawe. Zostawiasz to w taki sposób czy tam później meble będą tętnić życiem ? ;]

Napisano
  • Autor

Zartor - pozostawienie drugiego planu w takim stanie wyglądałoby trochę dziwnie ale postaram się potraktować go faktycznie bardzo oszczędnie. Ale zobaczymy...

Napisano

Gdzie te updaty , do tej pory to jedynie zbiór gotowych obiektów :) . Musisz pobawić się parametrami v-raya , bo 2,5 h render to trochę długo - no chyba że masz pentiuma nr 1 or 2 :) , Ale początek ok.

Napisano

ukrec saturacje

elegancki grzyb/plesn/zaciek ;] i wogle sufit git w dobra strone lecisz/ upaj upaj

Napisano

dobry początek...ciekaw jestem końca :)

 

Co do zmiany miniaturki... edytuj pierwszy post, wejdź na Advancet i na dole masz zarządzanie Załącznikami.

 

Pozdrawiam :)

Napisano

zjadłes w linku koncówke ht...(ml) ;]

ciekawa ta zapyziała tapeta ;p

ale saturacja nadal za duza bo chyba nawet bez zmiany.

ogolnie fajnie - wydrzyj miejscami tapete albo odklej od sciany niech sie jeszcze zawija

pozdrawiam

Napisano

czemu z jednego okna swiatlo nie wchodzi? modele fajne ale oswietlenie mi sie nie podoba jest za ciemno a najwazniejsze okno swiatelka niedopusza :(

Napisano

tokem niezła robota... dobry pomysł z tym zaciekiem na suficie... :D

 

Tapeta niczego sobie...

 

Jedziesz dalej!!! :)

Napisano

bardzo fajny pomysl jak na te wszystkie czyste rendery wnetrz. ladne wnetrze i delikatnie podkreslone tylko ze to nie jest zwykla wizualka na bilboard, nie przesadz ze zniszczeniami i bedzie bardzo realistyczne.

Napisano
  • Autor

Witam

arturprx2 - saturację faktycznie zmniejszam z każdym kolejnym renderem; tapeta się odkleja ( bąbelki w lewym górnym rogu ściany na wprost)

Temporal - w oknie na wprost światło jest i świeci :)

floo i mastchcez - dzięki za życzliwe komentarze

Dzisiejszy render; postęp niewielki ale zawsze jakiś. Dodałem kilka materiałów: uchylone drzwi (niestety jest słabo widoczny chociaż się nad nim trochę napracowałem) , stolik pod oknem, framuga drzwi wejściowych ( tu zastosowałem w ramach testów dwie wersje tego samego materiału - jeden jest na bokach framugi a drugi na poziomych górnych elementach), próg przy drzwiach . Co opisałem widać tutaj:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7d15ca8978fdfee1.html

I jak zwykle proszę o komentarze nawet te najbardziej krytyczne

pozdrawiam

Napisano

jak na takie zapyziałe tapety i sufit to szafeczki nie powiem, nówki sztuki :D

ogolnie wporzadku dziabaj dalej

zastanawia mnie jednak czas rendera... albo ostro przekombinowałes z nastawami... albo masz padake nie kompa :) ? (stawiam na pierwsze)

pozdrawiam

Napisano

Fajny kliiimat hmm 9h rendering ? troche czekania:]

Ja sie wkurzam jak musze 7 minut czekac xD

Napisano
  • Autor

progres a raczej progresik :

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/de194b4973c23433.html

 

Kilka pytań:

1. Jak w vray sun uzyskać taką ostrą, charakterystyczną dla słońca plamę światła na podłodze. Zmniejszanie size multiplier słoneczka "gasi" mi światło w drugim pokoju.

2 strasznie mi wypala tekstury na zewnątrz. Jak tego uniknąć zachowując jednocześnie światło wewnątrz?

3 czy jest możliwe uzyskanie efektu wolumetrycznego przy użyciu vray sun ?

Oczywiście wszystkie uwagi mile widziane :)

Wszystkim forumowiczom życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku.

Napisano

ukrec saturacje.... szafki zielone blee :P

1- ostry cien faktycznie size mult - daj zero bedziesz mial zylete ;)

2- zminiejsz multiplier suna i renderuj fizyczną, idealne efekty sie uzyskuje

3- chyba nie ?? jestem w bledzie?

a ogolnie to elegancko, w wejsciu postaw jeszcze takie stare filcaki :D

pozdrawiam

Napisano

Wlasnie do tego mialem sie przyczepic, ze swiatleko jest sliczne (prosze powiedz cos wiecej o ustawieniach ) jednak na zewnatrz mocno przepala. Fajny klimat ma pokoj. Tylko dlaczego to okno na koncu takie niewyrazne? Co to jest to pod parasolka? To dla kota. Mam kota i z zalozenia wiem ze to cos smierdzi co ona tam robi :pp I podejrzewam ze wiszaca w takiej odleglosci parasolka przejdzie tym osbliwym zapachem w trybie natychmiastowym :)

Napisano

czesc

osobiscie nieprzepadam za wizkami ale musze powiedziec ze starsznie mi sie ta pracka podoba ma w sobie cos naprawde swojskiego pozbawionego tego sztucznego wizkowego klimatu. Jest to oczywsicie Twoja pracka ale mam nadziej ze koncowy efekt nadal bedzie mial to cos fajnego :D

Napisano
  • Autor

Tomuś, Matys, arturprx2, spinal - dzięki za komenty - motywujące :)

artur - będę kombinował

spinal - światło: 1 vray light z prawej strony rozciągający się prawie na całą długość ściany ( mult - 6,0; lekko żółty); w oknie naprzeciwko vray light ( 7,0 lekko niebieski); oprócz tego vray sun (trb -3,0; ozone 0,35; int 0,02; size 15; oprócz tego dokładnie w miejscu suna jest direct 0,25 (dla końcowego volumetric light, którego ze względu na czas renderu jeszcze nie używałem) + sky w environmet. I to już

Chcę rozwiać niniejszym wszelkie wątpliwośći odnośnie "tego czegoś" pod parasolką : to jest posłanie dla PSA. Stąd ta gumowa kaczka i wisząca smycz :P

Napisano

o paaaanie!! to ja sie teraz nie dziwie czasem rendera... przy tylu światłach... mniej litość dla kompa :/

spokojnie idzie ta scene doswietlic jednym sunem.

Napisano

po raz, pasowało by zajrzec do color mapingu

a po dwa wziac sie za fizyczną jak wczesniej wspomniałem

i krotko mowiac po problemie ;)

Napisano

Jak narazie wyglada to swietnie :)

 

...however... kilka rzeczy ktore rzucily mi sie na oczy

-podloga na pierwszym planie wyglada nieco dziwnie z tym bumpem/dispem* (* niepotrzebne skreslic)

-zacieki na scianie powinny sie laczyc z zaciekami na suficie, ten na lewej scianie jest o wiele szerszy niz na suficie, a te na frontowej wogole sie nie lacza z sufitem

-efekt tapety nalozonej na druga jest chyba zbyt mocny, z takiej odleglosci wlasciwie nie powinno byc tego widac

-dywanowi chyba przydaloby sie odrobinke 3D

-kwiatek na oknie ma dziwnie plastikowy kolor

-prawa sciana wyglada nieco dziwnie, jakby sie teksturka tapety rozjechala

 

To chyba tyle :) Fajna pracka i szkoda by bylo zeby takie drobiazgi popsuly koncowy efekt :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności