Sebastian Ozga Napisano 5 Listopad 2007 Share Napisano 5 Listopad 2007 Postanowiłem zabrać się wreszcie do roboty i nauczyć się modelowania postaci. Ma to być koleś w futurystycznym kombinezonie, z bronią w ręce - ot taki przeciętny amerykański Marian. Głowa (ostatecznie Marian będzie w kasku): Początki pancerza: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
claude Napisano 5 Listopad 2007 Share Napisano 5 Listopad 2007 sorry ale to są buły kombinezon w ogule nie oddaje ciała które jest w środku, nie nawiązuje do anatomii, musisz nadać bardziej konkretny kształt z podziałami formy, ostre, twarde krawędzie przeciwstawiać miękkim, nos jest całkiem fajny, czoło okrągłe bez żadnych płaszczyzn - tam jest czaszka twarda mająca specyficzny kształt i formę, oczy słabo widać ale jakby gałka wychodziła zbyt do przodu razem z powiekami - zbuduj oczodoły widać że turbosmooth dobrze działa i rozmiękcza wszystko jednakowo oczywiście Powodzenia, pracuj dalej rób sobie dużo referek oglądaj zdjęcia, czaszki ja tez walczę z anatomią więc Cię rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gomez Napisano 5 Listopad 2007 Share Napisano 5 Listopad 2007 Mysle ze zamiast brac sie za realizacje jakiegos konceptu powinienes skupic sie na nauce anatomii. Zrob po prostu czlowieka. Wydaje mi sie ze cialo i glowe powinienes robic osobno ale to nie jest zadna regula. Po prostu nie bedzsie cie to przytlaczac - robiac 1 rzecz na raz bedziesz mogl sie na niej lepiej skupic. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 5 Listopad 2007 Share Napisano 5 Listopad 2007 Mysle ze zamiast brac sie za realizacje jakiegos konceptu powinienes skupic sie na nauce anatomii. racja, racja, sam niedawno chcialem porobic jakies "modele" do portfolio ale uswiadomilem sobie, ze lepiej nauczyc sie anatomi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 5 Listopad 2007 Autor Share Napisano 5 Listopad 2007 Dzięki za komentarze Claude -> ten pancerzyk ma być w stylu kamizelki kuloodpornej, chciałem uzyskać efekt masy, teraz dopiero zobaczyłem jak się wcina w brzuch. Czoło i oczy obiecuję poprawić. Gomez -> taki właśnie miałem zamiar, zacząłem od głowy, pod pancerzem będzie cały ludzik. Głowa jest osobno (na 3. zdjęciu widać szparę). Cały czas się uczę anatomii i powoli staram się korzystać z obrazków szkieletów/mięśni itp. Nielot -> j.w., anatomia u mnie szwankuje, ale cały czas się dokształcam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 7 Listopad 2007 Autor Share Napisano 7 Listopad 2007 Mały UP - początki ciała: Na początku chciałem go wymodelować już ubranego, ale po zastanowieniu stwierdziłem, że zrobię wcześniej krótką animkę jak Marian wstaje i się ubiera. Proszę głównie o komentarze odnośnie proporcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoAd Napisano 7 Listopad 2007 Share Napisano 7 Listopad 2007 Posiedz trochę dłużej nad kazdym elementem ciała, i korzystaj z referek.\Jak narazie proporcje nieakceptowalne, model też. Walcz dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil.ochel Napisano 9 Listopad 2007 Share Napisano 9 Listopad 2007 straszne kolana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 10 Listopad 2007 Autor Share Napisano 10 Listopad 2007 wiem, już poprawiłem, niedługo wrzucę up'a, ale jeszcze posiedzę. To wyżej wrzuciłem (tak jak napisałem) do oceny proporcji (tzn. co jest za długie-co za krótkie). To że kaszana to wiem, dopiero raczkuję w grafice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
claude Napisano 10 Listopad 2007 Share Napisano 10 Listopad 2007 do oceny proporcji to wrzuć render z przodu i z boków, bo w respective to trudno ocenić długość ramion, możesz też bez koszulki nam go pokazać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oleksiak Napisano 10 Listopad 2007 Share Napisano 10 Listopad 2007 Witam. Cholerka ogólnie praca jest na etapie raczkowania ale to jest WIP więc luzik a to co mi się w niej podoba to, to że przypomina mi ona gierkę Giant obywatel Cabuto :D Tam też biegali tacy kolesie poubierani w pancerze z pińć razy większe od nich :PP Powodzenia w dalszej pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 13 Listopad 2007 Autor Share Napisano 13 Listopad 2007 Mały up - na życzenie bez koszulki i od frontu. Poprawiłem proporcje według "Studium ludzkiego ciała" by Leonardo. Będę go dalej rzeźbił w wolnych chwilach, bo jest jeszcze przy nim trochę pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortom Napisano 13 Listopad 2007 Share Napisano 13 Listopad 2007 Jeśli o mnie chodzi to amerykanie mogli by tak wyglądać ;P A co do modelu... topologia siatki na klacie leży i kwiczy. Buły (bicepsy) są nieanatomiczne i to strasznie :) pooglądaj sobie anatomie ciała człowieka, widziałeś kiedyś aby buła była tak nienaturalnie wyciśnięta do przodu. Następne dłonie... no trochę przypłaszczone nie uważasz ?? :) Nie chce być upierdliwy ale krocze jest za wysoko. Najlepszy "detal" twojego modelu to majtaski....są zabójcze ;P Keep Working Pozdro :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 13 Listopad 2007 Autor Share Napisano 13 Listopad 2007 Dzięki, właśnie na takie komentarze czekam. Klaty i dłoni jeszcze nie ruszałem od "pierwotnej bryły". Bicepsy chciałem, żeby były widoczne - i są :D (oczywiście poprawię). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się