SoqllooS Napisano 7 Listopad 2007 Napisano 7 Listopad 2007 potrzebuje zrobic wykrecony napis w 3ds maxie.. dopiero zaczynam rozkminiac tematy 3d wiec praktycznie nic nie umiem.. zrobilem prosty napis na splinach (1.) ale stwierdzilem ze bedzie o wiele ladniejszy jak wszystkie zawijaski beda odstawac od napisu.. gdy juz odpowiednio powyginalem spliny i uzylem bravel tak jak poprzednio litery sie nie wypelnily.. (2.) pierwsze co przyszlo mi do glowy to to ze moze nie zamknolem gdzies linii.. sprawdzilem zatem i wszystko jest zamkniete.. szukalem po jakichs szkoleniowkach do 3ds maxa ktorych mam troszke na dysku no i na tym forum tak pobieznie bo juz nie mialem sily.. na screenie nr 3. widac same linie juz z powyciaganymi zawijaskami.. niech ktos mi powie tak lopatologicznie jak to zrobic bo siedze juz nad tym dluuuuugo.. ;( plisssssssssss.. napewno rozwiazanie jest banalne tylko ja jestem taki nie ogarniety i tego nie kminie..
Miłosz3ds Napisano 7 Listopad 2007 Napisano 7 Listopad 2007 Hmm... wydaje mi się, że to przez to że linie się przecinają. Pozdrawiam
SoqllooS Napisano 7 Listopad 2007 Autor Napisano 7 Listopad 2007 one sie nie przecinaja na ujeciu z gory to tak wyglada ale jest ujecie od przodu i widac ze te linie odstaja..
chveti Napisano 7 Listopad 2007 Napisano 7 Listopad 2007 Możesz spróbować zamienić to teraz na editable poly > zaznaczyć całość [poly] > dać extrude (nie modyfikitakor)> później chwila zabawy z klejeniem przecięć.
SoqllooS Napisano 7 Listopad 2007 Autor Napisano 7 Listopad 2007 hmmm moze cos zle zrobilem ale wyszlo mi cos takiego:
chveti Napisano 7 Listopad 2007 Napisano 7 Listopad 2007 Nie chodziło mi o vertexy, tylko o polygony (ten czerwony kwadrat ma być zaznaczony na żółto) i wtedy extrude. I spline'y mają być same, jak na rys.nr 3 .
SoqllooS Napisano 7 Listopad 2007 Autor Napisano 7 Listopad 2007 nie wiem jak spliny maja byc same jak przerabiam to na ploly.. przerobilem na poly zaznaczylem wszystkie plygony i uzylem extrude.. zrobilo sie cos takiego: zamieszczam jeszcze pliczek na ktorym pracuje zeby wrazie czego mogl ktos sam sprawdzic o co chodzi.. http://pomaszku.republika.pl/sokart_forum.rar echhh..
pecet Napisano 7 Listopad 2007 Napisano 7 Listopad 2007 ekstremalne rozwiązanie: create> polygon i twórz polygony na podstawie wierzchołków :D
SoqllooS Napisano 7 Listopad 2007 Autor Napisano 7 Listopad 2007 moze ktos jeszcze ma jakies propozycje jak mam to zrobic... ;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się