Posted November 7, 200717 yr potrzebuje zrobic wykrecony napis w 3ds maxie.. dopiero zaczynam rozkminiac tematy 3d wiec praktycznie nic nie umiem.. zrobilem prosty napis na splinach (1.) ale stwierdzilem ze bedzie o wiele ladniejszy jak wszystkie zawijaski beda odstawac od napisu.. gdy juz odpowiednio powyginalem spliny i uzylem bravel tak jak poprzednio litery sie nie wypelnily.. (2.) pierwsze co przyszlo mi do glowy to to ze moze nie zamknolem gdzies linii.. sprawdzilem zatem i wszystko jest zamkniete.. szukalem po jakichs szkoleniowkach do 3ds maxa ktorych mam troszke na dysku no i na tym forum tak pobieznie bo juz nie mialem sily.. na screenie nr 3. widac same linie juz z powyciaganymi zawijaskami.. niech ktos mi powie tak lopatologicznie jak to zrobic bo siedze juz nad tym dluuuuugo.. ;( plisssssssssss.. napewno rozwiazanie jest banalne tylko ja jestem taki nie ogarniety i tego nie kminie..
November 7, 200717 yr Author one sie nie przecinaja na ujeciu z gory to tak wyglada ale jest ujecie od przodu i widac ze te linie odstaja..
November 7, 200717 yr Możesz spróbować zamienić to teraz na editable poly > zaznaczyć całość [poly] > dać extrude (nie modyfikitakor)> później chwila zabawy z klejeniem przecięć.
November 7, 200717 yr Nie chodziło mi o vertexy, tylko o polygony (ten czerwony kwadrat ma być zaznaczony na żółto) i wtedy extrude. I spline'y mają być same, jak na rys.nr 3 .
November 7, 200717 yr Author nie wiem jak spliny maja byc same jak przerabiam to na ploly.. przerobilem na poly zaznaczylem wszystkie plygony i uzylem extrude.. zrobilo sie cos takiego: zamieszczam jeszcze pliczek na ktorym pracuje zeby wrazie czego mogl ktos sam sprawdzic o co chodzi.. http://pomaszku.republika.pl/sokart_forum.rar echhh..
November 7, 200717 yr ekstremalne rozwiązanie: create> polygon i twórz polygony na podstawie wierzchołków :D
Create an account or sign in to comment