Jump to content

Featured Replies

Posted

potrzebuje zrobic wykrecony napis w 3ds maxie..

dopiero zaczynam rozkminiac tematy 3d wiec praktycznie nic nie umiem..

zrobilem prosty napis na splinach (1.) ale stwierdzilem ze bedzie o wiele ladniejszy jak wszystkie zawijaski beda odstawac od napisu..

gdy juz odpowiednio powyginalem spliny i uzylem bravel tak jak poprzednio litery sie nie wypelnily.. (2.)

pierwsze co przyszlo mi do glowy to to ze moze nie zamknolem gdzies linii..

sprawdzilem zatem i wszystko jest zamkniete..

szukalem po jakichs szkoleniowkach do 3ds maxa ktorych mam troszke na dysku no i na tym forum tak pobieznie bo juz nie mialem sily..

na screenie nr 3. widac same linie juz z powyciaganymi zawijaskami..

niech ktos mi powie tak lopatologicznie jak to zrobic bo siedze juz nad tym dluuuuugo.. ;(

plisssssssssss..

napewno rozwiazanie jest banalne tylko ja jestem taki nie ogarniety i tego nie kminie..

forum.jpg

  • Replies 8
  • Views 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Author

one sie nie przecinaja na ujeciu z gory to tak wyglada ale jest ujecie od przodu i widac ze te linie odstaja..

Możesz spróbować zamienić to teraz na editable poly > zaznaczyć całość [poly] > dać extrude (nie modyfikitakor)> później chwila zabawy z klejeniem przecięć.

Nie chodziło mi o vertexy, tylko o polygony (ten czerwony kwadrat ma być zaznaczony na żółto) i wtedy extrude. I spline'y mają być same, jak na rys.nr 3 .

  • Author

nie wiem jak spliny maja byc same jak przerabiam to na ploly..

przerobilem na poly zaznaczylem wszystkie plygony i uzylem extrude..

zrobilo sie cos takiego:

forum3.jpg

 

zamieszczam jeszcze pliczek na ktorym pracuje zeby wrazie czego mogl ktos sam sprawdzic o co chodzi..

http://pomaszku.republika.pl/sokart_forum.rar

 

echhh..

ekstremalne rozwiązanie: create> polygon i twórz polygony na podstawie wierzchołków :D

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy