Skocz do zawartości

Problem: Jak stworzyć realistyczną łazienkę ??


siwyzd

Rekomendowane odpowiedzi

Problem polega na tym że jestem początkującym grafikiem 3d.

Na zaliczenie pierwszego ćwiczenia nasz profesor dał za zadanie stworzenia łazienki.

 

Udostępniając nam projekt architektoniczny, tekstury i gotowy rendering jego dzieła. Jak dla mnie te zadanie przerasta mnie a bardzo chciałbym skorzystać z wiedzy doświadczonych grafików. Nie chcę aby ktoś za mnie zrobił te zadanie, ale pomógł i pokierował mnie tak abym chociaż w przybliżeniu osiągnął pożądany efekt.

 

dwa renderingi które mają być wykonane.

www.edit2d.neostrada.pl/3dmax/red1.jpg

www.edit2d.neostrada.pl/3dmax/red2.jpg

Projekt łazienki zapisany w AutoCad

www.edit2d.neostrada.pl/3dmax/schemat.dwg

www.edit2d.neostrada.pl/3dmax/zlew.pdf

www.edit2d.neostrada.pl/3dmax/kibel.pdf

 

dodam że posiadam już przygotowane tekstury płytek, drewna itp.

Bardzo prosiłbym o poinstruowanie krok po kroku wersja dla początkującego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 38
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

wreszcie to studia magisterskie no ale dla mnie to i tak za dużo.

Jeszcze mam problem z v-rey z instalacja pod vista ale lipa - podczas instalacji wywala jakiś błąd może vrey nie jest jeszcze gotowy na viste ??

dzięki może sie przyda link - bardzo ciekawy tutek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam sie szczerze ze anglika znam dosc srednio ba mozna i powiedziec ze slabo ale minimalne podstawy wystarcza do czytania tekstow (to latwiejsze niz budowa zdan) juz nie wspomne ze w dokumentacji dowalaja fajowe obrazki. A nawet jesli kompletna noga z anglika to zawsze zostaje ci slownik w stylu http://www.angool.com przetlumaczysz slowka i juz wynosisz ogolny sens. Wogole angielski to jezyk uniwersalny wartobyloby go sie poduczyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach