Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Nistety nie jestem riggerem ale bardziej animatorem :)

Jestem wlasnie na etapie ustawiania skieletu czlowieka ze szkrzydlami. Sam rig czlowieka daje rade natomiast rig skrzydel/ pior zupelnie mnie przerasta:(.

Mam model skrzydel z piorami i nie wiem jak rozwiazac problem skaldania i rozkladaniania skrzydel tak zeby piora sie tez skladaly przy ruchu otwierania i zamykania skrzydel. Pracuje na Max 9. Niestety nie znalazlem nic na sieci oprocz tutorialu jacal's jak to zrobic w Mayi. A to juz dla mnie zupelna magia. Za wszelka pomoc badz jakios przyklad takiego rozwiazania w Maxie bede bardzo wdzieczny.

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A w jaki sposób były robione pióra? Sam robiłem model i animację sowy i orła bielika. Pióra to męczarnia - powinienem za to wziąć coś ekstra... Ale cóż...

Napisano

Może zbuduj taki rig żeby główne pióra te największe były przymocowane bezpośrednio do kości które będą zlinkowane do kości głównych skrzydła. Kości główne niech się składają z wielu odcinków i walnij im IK wtedy jak poruszysz końcem skrzydła to będą się te odcinki ładnie wyginały i poruszały kośćmi do których przytwierdzone są pióra.

77ac63545f136d2b.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności