Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Nistety nie jestem riggerem ale bardziej animatorem :)

Jestem wlasnie na etapie ustawiania skieletu czlowieka ze szkrzydlami. Sam rig czlowieka daje rade natomiast rig skrzydel/ pior zupelnie mnie przerasta:(.

Mam model skrzydel z piorami i nie wiem jak rozwiazac problem skaldania i rozkladaniania skrzydel tak zeby piora sie tez skladaly przy ruchu otwierania i zamykania skrzydel. Pracuje na Max 9. Niestety nie znalazlem nic na sieci oprocz tutorialu jacal's jak to zrobic w Mayi. A to juz dla mnie zupelna magia. Za wszelka pomoc badz jakios przyklad takiego rozwiazania w Maxie bede bardzo wdzieczny.

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A w jaki sposób były robione pióra? Sam robiłem model i animację sowy i orła bielika. Pióra to męczarnia - powinienem za to wziąć coś ekstra... Ale cóż...

Napisano

Może zbuduj taki rig żeby główne pióra te największe były przymocowane bezpośrednio do kości które będą zlinkowane do kości głównych skrzydła. Kości główne niech się składają z wielu odcinków i walnij im IK wtedy jak poruszysz końcem skrzydła to będą się te odcinki ładnie wyginały i poruszały kośćmi do których przytwierdzone są pióra.

77ac63545f136d2b.jpg

Napisano
  • Autor

Dziekuje za podpowiedz ale cos mi nie dziala.. :( chociaz robie jak w opisie ale dziwnie sie zachowoje... Kurde.. polegne chyba.. :(:(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności