Gość Cornelius Scipio Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 Witam :) Kolejna pracka ,którą szykuję do tworzonego portfolio.Widzę, że niektóre rzeczy należy zmienić,ale nie ma to jak oko drugiej osoby.Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i komentarze :) Soft: Cinema 4D + Vray Czas: 35 min. Pzdr.
Loki Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 podoba mi sie: - trawa - krzaki - bluszzzzzcz :) nie podoba mi sie: - niebo (psuje efekt powaznie jakosc tego obrazka w tle) - odbicia w oknach (podejzewam ze powodem jest niebo miedzy innymi) - tekstura kamieni (silniejszy bump by sie przydal, na pierwszym planie wyszly plasko, te po prawej stronie przy koncu juz lepiej) ogolnie nie wiele mozna o tym powiedziec bo niewiele tu jest ale idzie w dobrym kierunku - jesli brac pod uwage moja opinie laika ten link jest juz na forum (a z reszta podejzewam ze wiekszosc ludzi go zna) ale jesli potrzebowal bys darmowych zdjec nieba w przyzwoitej rozdzielczosci to tu mozesz cos znalezc: http://mayang.com/textures/Nature/html/Clouds/index.html
grzegerz Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 ten wiz mi sie podoba bardziej niz porzedni ktory zrobiłes. przyjemnie sie ogląda. a krzaczoro drzewa w oddali to zabawa z alfą co :D ale nie rzuca sie w oczy wszystko fajnie, ladbe swiatło. mogłes mniejszy bump walnac na białej ścianie ale to mało ważne. pozdrawiam
mastahcez Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 troche zbyt ziarniste na ostateczny render, tekstura tynku mi sie nie podoba - za duzy ten bump. nie widac ze to drewno to brazowe. sam budynek jest nieciekawy i malo otoczenia jest. na murze widac tiling ale to taka pomniejsza sprawa, no i bump by sie przydal z przodu albo AO/disp pass samego muru i osobno w PS nalozyc. fajna trawa, to hair & fur? skad krzaczory?
Gość Cornelius Scipio Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 Mały update :) Żeby na trawie nie było tak pusto wstawiłem 2 magnolie,zmniejszyłem bumpa na tynku a zwiększyłem na murze.Scenka oświetlana jest HDRI + Area skierowana na część frontową.Trawka to połączenie hair i disp. Pzdr.
Kedzior Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 trawa na pierwszym planie mi sie nie podoba, jest tak idealnie przystrzyżona, że aż nie wiarygodne to :), krzaki fioletowe jak wklejone na siłe, do tego dwa chyba identyczne, symetrycznie rozłożone , jakbys na pierwszym planie coś dodał, może jakiś chodnik po łuku, coś co by wypełniło to miejsce, oraz zmienił niebo na bardziej pogodne (szara zima mi sie udziela), to było by dla mnie więcej niż dobrze pozdr
Gość WebSky Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 Widze, ze uzywasz Vraya mam kikla tipsow: 1.Uzyj vraysun i vraysky dla oswietlenia, bo cien jest troche za slaby i niebo moglo by byc inne, troche psuje scene. ;)
MaGuu Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 Lepiej, o wiele lepiej :) Trawa jest bardzo przyjemna, mógłbyś opisać dokładniej jak ją wykonałeś? W ogóle budynek jest bardzo fajny, Twój projekt?
keraj37 Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 Hello! Wydaje mi się, że te już super pracke możesz zrobic w wersji własnie z vraysun i bezchmurnym niebem - taki powiew lata:) Pozdr!
Gość Cornelius Scipio Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 Dziękuję za oceny i komentarze :)....Od ostatniego upa starałem sie coś poprawić ale z coraz gorszym skutkiem -.-' Chyba tylko zachmurzone niebo pasuje do tej wizki, bo alphy okropnie wyglądają na niebieskim tle.Druga sprawa to próbowałem też z vray sun i ...zresztą sami zobaczcie... Projekt nie jest mój...na razie zależy mi zrobieniu odpowiednich wizualizacji.Takie pytanie:czy wizualizacja nadaje się do portfolio? Jeżeli chodzi o trawę to w jej skład wchodzi prosty szum wrzucony w disp (ustawienia poniżej) jako uzupełnienie miejsc gdzie nie ma źdźbeł.Załączam też ustawienia hair, niestety kolor nie działa dlatego należy utworzyć oddzielny materiał i wrzucić go na hair.ten sam materiał z kolorem jest w tagu displacementu.Ilość "włosów" rozłożonych na powierzchni,którą prezentuje wizka wynosi 100000 i każdy składa się z 3 segmentów.Mam nadzieję,że wystarczająco opisałem :) Pzdr.
Gość WebSky Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 No juz lepiej z vray sun, tylko jeszcze musisz ustawic wszystko tak zeby pasowalo :) Uzywasz nieba jako HDRI? W vrayu jest taka opcja jak VraySky mozesz uzyc tego jako mapy do HDRI musisz jedynie ja wrzucic w miejsce Enviromant, znajdziesz ja w materialach, a niebo wzuc na sphere i ustaw sphere tak zeby vraysky przepuszczal przez nia swiatlo. Nie wiem jak to wyglada w CINEMA4D ale masz tu stronke http://www.vrayelite.com/ tam sa tutoriale jak ustawic Vraysky i Vraysun.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się