Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

To mój drugi wip na tym forum. Bez wielkich wstępów - kojarzycie murzynka bambo z czytanki? no więc dwadzieścia lat później bambo postanowił przyjechać do nas i skopać parę białych tyłków - za te rasistowskie czytanki...

 

Mam zamiar wymodelować dużego czarnego gościa, żadną konkretną postać - takiego wielkiego paskudnego czarnucha z więzienia z amerykańskich filmów, czujecie mam nadzieję o co mi chodzi.

 

dobra - na razie mam główkę wstępnie wymodzoną - liczę na komenty:

 

bamboob3.png

  • Odpowiedzi 19
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
dwadzieścia lat później bambo postanowił przyjechać do nas i skopać parę białych tyłków - za te rasistowskie czytanki...

 

 

zapraszamy Bambo do Wrocławia :)

 

nieżle idzie - powodzenia

Napisano
zapraszamy Bambo do Wrocławia :)

 

nieżle idzie - powodzenia

 

piksar--> "apropo czarnych" hehehe

siateczka bardzo fajna :)

Napisano

Bardzo fajnie, chociaż mi się wydaje że uszko troszeczkę za małe. Na widoku 3/4 wygląda trochę mało groźnie jak dla mnie. Proponuję wzorować się na amerykańskich raperach.

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

@piksar - Bambo już jest we wrocku - na moim twardzielu pod ksywką "bambo_7.wings" :)

@nielot - dzięki

@g:j:r - ucho ma być małe - jak już będzie cielsko to małe uszy mają zwiększać wrażenie wielkości jeśli rozumiesz co mam na myśli :) a jeśli chodzi o raperów z usa to raczej jakbym chciał robić śmiesznego ziomala niż groźnego chyba... Będzie groźniejszy spoko maroko - nie skupiam się na razie na łepetynie bo muszę dorobić odwłok i połączyć zanim zacznę strugać mu jakieś groźne miny...

Napisano

ja gdybym spotkał w ciemnej uliczce kolesia o wyglądzie ekscibita albo 50 groszy to nie czułbym się zbyt komfortowo:P

Napisano

świetna główka

a czy to będzie znowu bez tekstur?

czy możesz pokazać zesmoothowany widok od boku, bo coś przy żuchwie dziwne mi się wydaje.

Napisano
  • Autor

@ania - tak masz rację tam się dzieją złe rzeczy - jakoś mi tak głupio się skończył edgeloop, będę musiał pokręcić później tymi edge'ami żeby to wyrównać, zresztą tam gdzieś się kończy masseter to zrobię taką gulę i będzie wyglądało jakby miał szczękościsk albo jeszcze zobaczę. No i tak, nie będzie tekstur - nie interesuje/nie bawi mnie/nie umiem robić tekstur, co najwyżej go zunwrapuję i zostawię do jakichś eksperymentów...

@SoAd - czubka mu ściąłem :)

 

bambosidehi7.png

Napisano

Będziesz dorabiał szczegóły w Z-brushu czy to będzie styl a'la cartoonowy? Bo jeśli żadno z powyższych to lepiej by było jakbyś go nieco podsculptował jeszcze polygonalnie w okolicach powiek, uszu, szyji i zejścia nosa.

Początek dobry.

Napisano
  • Autor

Początek cielska.

 

@artooro - raczej nie trafi do zbrusza, ale nie chcę żadnego kartonu - model poly ale realistyczny (tak jak dam radę). A jeśli chodzi o detal to spokojnie - to jest dopiero początek - i tak za szczegółowa ta głowa ale zawsze mnie ponosi na starcie i potem tylko kłopot z dopasowywaniem proporcji ciała do głowy i wogóle...

 

obrazeczek:

 

bambobodynt1.png

Napisano

to ja cos powiem. nie wyglada zbyt małpowato? wiadomo, to ma byc goryl;), ale tez czlowiek:] nie lezy mi laczenie glowy z tułowiem - za szeroki ten kark, albo szyja za niska

Napisano

No niezle, ale:

1) Ręce kuleją

2) Szyja ok, ma być taka ;p Choć troszke ją podnieś.

3) Gdzie do cholery siatka?? o.0

4) Miednica dziwnie ugląda, zakryj tym pakórkiem, tą przegródkę. xD

5) Gdzie do cholery widok z boku? :P

 

Daj siatke z boku i przode, i smootha z boku.

 

A i :

 

bambobodyek9bk1.png

Napisano

trochę wygląda jak nadmuchany, zbyt niewyraźne niektóre części, mam wrażenie że masz tendencje do robienia zbyt szerokich kończyn a zwłaszcza ramion, przy twojej kobiecie też tak było. Może spróbuj zacząć o połowę chudziej i dopiero potem pogrubiać domodelowując ścięgna, mięśnie itd.

 

Dłonie bardzo nienaturalnie zwisają.

 

Pokazuj też inne widoki.

Napisano
  • Autor

@ania - no w gruncie rzeczy miał wyglądać jak nadmuchany - sterydami... jest jeszcze niewyraźny bo za mało poly żeby dokładnie wyostrzyć te mięśnie - będę to poprawiał jak tylko uostateczni się forma - o ile wcześniej sie nie znudzę oczywiście... jeśli chodzi o za duże kończyny to może masz rację - ale problem w tym że jak modeluję to muszę widzieć mniej więcej ostateczną formę - nie mógłbym chyba modelować gościa z rączkami i nóżkami jak patyczki muszę wycinać dziada z formy - jednak w tym przypadku w założeniu miał być znacznie znacznie większy ale jak złożyłem go z ciałem to zmienił mi się trochę koncept (ten gigant był trochę przegięty) i musiałem go mocno obkurczyć. co do dłoni to jeszcze nie doszedłem do etapu szczegółów - poprawię jak zacznę wycinać paluchy.

 

@_arti_ no nie do końca się zgodzę z twoim paintoverem - ten mięsień nie może rosnąć w nieskończoność i prędzej czy później rozpychają go pozostałe - ale trochę podciągnąłem w tą stronę. ręce są w bardzo wczesnej fazie więc kuleją... szyję trochę podniosłem... pagórek udający totamto opuściłem :) no i siatki...

 

bambojt7.png

 

błagam o komenty

Napisano
  • Autor

w końcu udało mi się dojść do ładu z mięśniem naramiennym, piersiowym, bicepsem i tricepsem - niestety w tym tygodniu znowu nie mam czasu na modelowanie - może coś nadgonię w sobotę...

 

deltoidoa3.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności