Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

To mój drugi wip na tym forum. Bez wielkich wstępów - kojarzycie murzynka bambo z czytanki? no więc dwadzieścia lat później bambo postanowił przyjechać do nas i skopać parę białych tyłków - za te rasistowskie czytanki...

 

Mam zamiar wymodelować dużego czarnego gościa, żadną konkretną postać - takiego wielkiego paskudnego czarnucha z więzienia z amerykańskich filmów, czujecie mam nadzieję o co mi chodzi.

 

dobra - na razie mam główkę wstępnie wymodzoną - liczę na komenty:

 

bamboob3.png

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
dwadzieścia lat później bambo postanowił przyjechać do nas i skopać parę białych tyłków - za te rasistowskie czytanki...

 

 

zapraszamy Bambo do Wrocławia :)

 

nieżle idzie - powodzenia

Napisano

Bardzo fajnie, chociaż mi się wydaje że uszko troszeczkę za małe. Na widoku 3/4 wygląda trochę mało groźnie jak dla mnie. Proponuję wzorować się na amerykańskich raperach.

Pozdrawiam

Napisano

@piksar - Bambo już jest we wrocku - na moim twardzielu pod ksywką "bambo_7.wings" :)

@nielot - dzięki

@g:j:r - ucho ma być małe - jak już będzie cielsko to małe uszy mają zwiększać wrażenie wielkości jeśli rozumiesz co mam na myśli :) a jeśli chodzi o raperów z usa to raczej jakbym chciał robić śmiesznego ziomala niż groźnego chyba... Będzie groźniejszy spoko maroko - nie skupiam się na razie na łepetynie bo muszę dorobić odwłok i połączyć zanim zacznę strugać mu jakieś groźne miny...

Napisano

świetna główka

a czy to będzie znowu bez tekstur?

czy możesz pokazać zesmoothowany widok od boku, bo coś przy żuchwie dziwne mi się wydaje.

Napisano

@ania - tak masz rację tam się dzieją złe rzeczy - jakoś mi tak głupio się skończył edgeloop, będę musiał pokręcić później tymi edge'ami żeby to wyrównać, zresztą tam gdzieś się kończy masseter to zrobię taką gulę i będzie wyglądało jakby miał szczękościsk albo jeszcze zobaczę. No i tak, nie będzie tekstur - nie interesuje/nie bawi mnie/nie umiem robić tekstur, co najwyżej go zunwrapuję i zostawię do jakichś eksperymentów...

@SoAd - czubka mu ściąłem :)

 

bambosidehi7.png

Napisano

Będziesz dorabiał szczegóły w Z-brushu czy to będzie styl a'la cartoonowy? Bo jeśli żadno z powyższych to lepiej by było jakbyś go nieco podsculptował jeszcze polygonalnie w okolicach powiek, uszu, szyji i zejścia nosa.

Początek dobry.

Napisano

Początek cielska.

 

@artooro - raczej nie trafi do zbrusza, ale nie chcę żadnego kartonu - model poly ale realistyczny (tak jak dam radę). A jeśli chodzi o detal to spokojnie - to jest dopiero początek - i tak za szczegółowa ta głowa ale zawsze mnie ponosi na starcie i potem tylko kłopot z dopasowywaniem proporcji ciała do głowy i wogóle...

 

obrazeczek:

 

bambobodynt1.png

Napisano

to ja cos powiem. nie wyglada zbyt małpowato? wiadomo, to ma byc goryl;), ale tez czlowiek:] nie lezy mi laczenie glowy z tułowiem - za szeroki ten kark, albo szyja za niska

Napisano

No niezle, ale:

1) Ręce kuleją

2) Szyja ok, ma być taka ;p Choć troszke ją podnieś.

3) Gdzie do cholery siatka?? o.0

4) Miednica dziwnie ugląda, zakryj tym pakórkiem, tą przegródkę. xD

5) Gdzie do cholery widok z boku? :P

 

Daj siatke z boku i przode, i smootha z boku.

 

A i :

 

bambobodyek9bk1.png

Napisano

trochę wygląda jak nadmuchany, zbyt niewyraźne niektóre części, mam wrażenie że masz tendencje do robienia zbyt szerokich kończyn a zwłaszcza ramion, przy twojej kobiecie też tak było. Może spróbuj zacząć o połowę chudziej i dopiero potem pogrubiać domodelowując ścięgna, mięśnie itd.

 

Dłonie bardzo nienaturalnie zwisają.

 

Pokazuj też inne widoki.

Napisano

@ania - no w gruncie rzeczy miał wyglądać jak nadmuchany - sterydami... jest jeszcze niewyraźny bo za mało poly żeby dokładnie wyostrzyć te mięśnie - będę to poprawiał jak tylko uostateczni się forma - o ile wcześniej sie nie znudzę oczywiście... jeśli chodzi o za duże kończyny to może masz rację - ale problem w tym że jak modeluję to muszę widzieć mniej więcej ostateczną formę - nie mógłbym chyba modelować gościa z rączkami i nóżkami jak patyczki muszę wycinać dziada z formy - jednak w tym przypadku w założeniu miał być znacznie znacznie większy ale jak złożyłem go z ciałem to zmienił mi się trochę koncept (ten gigant był trochę przegięty) i musiałem go mocno obkurczyć. co do dłoni to jeszcze nie doszedłem do etapu szczegółów - poprawię jak zacznę wycinać paluchy.

 

@_arti_ no nie do końca się zgodzę z twoim paintoverem - ten mięsień nie może rosnąć w nieskończoność i prędzej czy później rozpychają go pozostałe - ale trochę podciągnąłem w tą stronę. ręce są w bardzo wczesnej fazie więc kuleją... szyję trochę podniosłem... pagórek udający totamto opuściłem :) no i siatki...

 

bambojt7.png

 

błagam o komenty

Napisano

w końcu udało mi się dojść do ładu z mięśniem naramiennym, piersiowym, bicepsem i tricepsem - niestety w tym tygodniu znowu nie mam czasu na modelowanie - może coś nadgonię w sobotę...

 

deltoidoa3.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności