Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mają na celu pomóc początkującym użytkownikom zwalczyć najczęstsze problemy z jakimi spotkałem się na forum. Chwilowo mam zastój ale dlatego że komp na którym robiłem grafikę wyprowadził się razem z wujkiem a ja zostałem do stycznia z PIII i jeszcze Maxa nie zainstalowałem.

 

http://pl.youtube.com/profile?user=fyglymyg

 

+rep miło widziany :D ale nie żebym się puszył (skądże)

 

Odrazu zaznaczam że jestem autorem tych tutoriali a wiek 28 lat jest po to żebym mógł oglądać wszystkie filmiki

 

Mirach dzięki za użyczenie nazwy

  • Like 11
  • Confused 14
  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Widze ze ciagniesz idee dalej :) Gratuluje. Ja narazie zapracowany strasznie jestem, ale moze tez sie w przyszlosci z czyms nowym dorzuce.

 

pozdrawiam

Mirach

Napisano

przeczytaj komentarze o tym undo i musialem obejrzec z ciekawosci. Wczesniej juz wiedzialem bo dosyc czesto sie zdarzalo ze 20 cofnięć to za malo.

Napisano

wszystkich zainteresowanych tematem przepraszam za brak update'ów. Nie mam teraz kompa (czasem dorwe sie do jakiegos u kumpla) wiec nie mam jak produkowac. Na szczescie w styczniu (okolo15) dostane nowy i UGt3DSMAX ruszy :)

Napisano

dla totalnych nooobów ? ;> czyli dla mnie :D juz lece do linka :) jak cos zrozumiem to znaczy ze rzeczywiscie dla początkujących ;)

 

EDIT

 

po oglądnęciu wszystkich 4 partów jestem mądrzejszy o jakies 10 % :D a tak na serio to fajne rzeczy przedstawiasz na takich tutorialach dla początkujących :P kiedy part 5 :) ?? czekam ;)

Napisano

mialem ten sam problem i tak samoTomala mi pomogl :) a jak mam zrobic zeby mi wyskoczyla siatka jak modeluje jakis obiekt w 3d maxie....czyli mam obiekt pomalowany na fioletowo a chce widziec jego SIATKE, WIERZCHOLKI czy jak to sie nazywa... bo potem moge je przeksztalcac.... np z planea zrobic cos w stylu rogow czy cos takiego..... nie wiem gdzie to znalesc jak wlaczyc i jak edytowac ilosc tych wierzcholkow.... Tomala help me :P

 

edit::: f4 xD

Napisano

Chodzi Ci o to zebys widzial siatke na modelu, czy o edycje poly czy tez vertexow.. etc...

Jesli chodzi o sama siatke to kliknij PPM w oknie perspektywy (a dokladniej to na napis Perspective :) ) i wlacz opcje Edged Faces, natomiast jesli chodzi Ci o edycje to jak zrobisz konwert np na poly to pod "belka" Selection wybierasz dana czesc objektu ktora chcesz przeksztalcac :)

 

Mam nadzieje ze pomoglem pomimo tego ze tez jestem poczatkujacy i narazie wdrazam sie w zycie forum :) A od siebie dodam ze latwiej sie pracuje na modelu (jak dla mnie) z wlaczona opcja siatki :)

 

Pozdrawiam!

Napisano

Słuchaj NaRe on dobrze pisze. Tryb edged faces masz pod klawiszem F4. I jako że jesteś początkujący uwaga, uwaga jak by Ci kiedyś zniknęły strzałki od przesuwania skalowania itp. to wciśnij klawisz "x". :) Joke

Gość Czarny Lisek
Napisano

e ... jeżeli chodzi o ten mój to pojęcia nie mam.

Gość Czarny Lisek
Napisano

Ok właściwie to podziękuj Szamanowi bo to od niego mam tego tutka ;) Wejdź na jego profil na Yutku i poszukaj listy z tutkami.

Mam założyć tam nowy temat ?

Napisano

Drugi przycisk myszy na nazwie widoku w lewym górnym rogu, z menu wybierasz siatkę czyli Wireframe albo EdgedFaces... i masz widok krawędzi, przy edycji verteksów będą widoczne. Eventualnie z prawego paska Display i eksperymentuj. Ewentualnie wyłączyć/włączyć modyfikator bryły (np EditPolly) na szczycie stosu modyfikatorów zwłaszcza nad meshsmoth... ewentualnie można jeszcze przetrzeć monitor:) mój jest zaflejony... ;)

Napisano
HAha.. no z undo rzeczywiscie, fajny motyw na pewno sie przyda na przyszlosc.. wiec lap repa.. tylko gdzie sie go daje..

No w sumie fajne, tylko nie radze ustawiać 120x undo bo troche zamuli kompa...:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności