hip9k Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 jestem noobem w 3d wiec plz dobrze wytlumaczyc rozwiazanie mam cus takiego (siatka) : http://img70.imageshack.us/img70/9629/siatkakw9.jpg a renderuje mi z takim bugiem ;/ : http://img239.imageshack.us/img239/2679/rendercs6.jpg jak ten trojkat czarny naprawic ;/ ? przy okazji moze mi ktos powie dlaczego czasem mam jak renderuje zamiast kubka czarny placek z jego konturami tylko ;/ ??? moze jakis latwy tutorial o materialach i renderingu ktos podesle :) ???
Temporal Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 zajrzyj w dzial tutoriale>video tutoriale tam masz VT mojego autorstwa :P
pionix Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 to wygląda tak jakby nachodziły na siebie dwie płaszczyzny. Udostępnij model to obejrze i postaram się rozwiązać ten problem. Może "weld" wierzchołków coś pomoże.
Sebastian Ozga Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 jeśli użyłeś lofting'u, jest coś takiego jak łączenie środka. Włącz to i po problemie.
hip9k Napisano 1 Grudzień 2007 Autor Napisano 1 Grudzień 2007 o poradzilem se usunolem poligonkow kilka i dalem cap od nowa problem byl w tym ze jeden tam niebyl flipniety chyba tylko teraz zamiast miec poligonow trojkatnych w kolo ulozonych to mam jeden o ksztalcie kola mozna jakas porade jak go pociac znowu ;) ?
Levus Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 editable poly->PPM->cut albo zdetachuj denko, skonweruj je na editable patch, attachuj z porotem i zwelduj vertexy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się