Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 229
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki za komenty ...

piksar - mam rysunki ale nie mam jak pokazać bo brak skanera ... mógłbyś powiedzieć o co chodzi z tym błądzeniem w ciemności ?

Napisano
Dzięki za komenty ...

piksar - mam rysunki ale nie mam jak pokazać bo brak skanera ... mógłbyś powiedzieć o co chodzi z tym błądzeniem w ciemności ?

 

zrób zdjęcie cyfrówka, bardzo mnie piekawi przejście z ostatnio wymodelowanego modelu dalej

Napisano

Może tak powiem ... przejście będzie podobne do przejścia z ED209 ;] ... rysunkami lepiej nie będę was straszył bo chyba tylko ja z nich coś rozumiem :p ... Postaram się żeby cały mech wyglądał fajnie ...

Napisano

Widać trochę że to co zrobiłeś ostatnio ma już trochę mniej detalu niz stopa. Oby stopień detalu sie nie zmniejszał liniowo albo co gorsza kwadratowo:P

Napisano

JmTm00 - narazie o riggowaniu wole nie myśleć ;PP a jak model podoba sie?

Freedom Fighter - detal jeszcze się zdąży zrobić ;] narazie chce zrobić więcej części żeby było widać jak mech ma wyglądać , niestety czasu mało .

Napisano
Widać trochę że to co zrobiłeś ostatnio ma już trochę mniej detalu niz stopa. Oby stopień detalu sie nie zmniejszał liniowo albo co gorsza kwadratowo:P

 

wlasnie w tym rzecz ze tak sie dzieje kiedy jest problem z sama koncepcja

 

"tu dodam srobke, tutaj extrude zeby wiecej detalu bylo" itd.

 

Nie wiem czy sprawdzaliscie ale kiedy robilem wlasny samochod, najpierw mailem caly mesh gotowy i potem go rzezbilem - mozna prace skonczyc w kazdej chwili i za kazdym razem projekt jest w jakis sposob ukonczony a zarazem mozna ciagnac dalej

(nie robilem gotowych elmentow)

 

 

moja rada:

nie zuzywac calej energii i checi do 3d w noge robota, ale rozloz to na calosc

Napisano

Z tym detalem to tak siatka jak czytam ;] ja bym radzil zrobić proste bryly jak trza a reszte zalatwić odpowiednimi texturami... z czasem wyjdzie na tosamo.. a rigowanie/animowanie będzie latwiejsze....

Napisano
Juz z tej odległości ginie duzo detalu na renderze, a co dopiero jak dasz render całości, nie będzie widać 90 % włożonej pracy

 

Soad ma racje, chyba ze walniesz rozdzialke 3000*3000

Napisano

Siema wszystkim .. sory że nie daje żadnych upów ale uczę się do testów ( mam jutro i pojutrze ) wiec narazie mała przerwa . Może w tym czasie wpadnę na jakieś fajne pomysły jeszcze ;] . Model robie ot tak tylko dla własnej satysfakcji więc chce żeby detal był , nawet niewidoczny na renderze , jeżeli starczy mi sił będę chciał zrobić animkę na której bedzie widać cały model .

Napisano

pomimo tego iż wygląda rewelacyjnie, ile razy spojrzę na mecha, tyle razy sie zastanawiam jak sie to będzie poruszać??? cieczko będzie mu równowagę utrzymać a co dopiero kroka zrobić... chyba ze to coś sie czołgać będzie :P

Napisano

idzie super, jestem pełen podziwu

zastanawia mnie tylko jedno - kiedy zbraknie ci mocy obliczeniowej na te wszystkie werteksy, no chyba że na jakims pixarze pracujesz albo siliconie czy jak tam sie to nazywa, napisz ile to ma werteksów jesli mozna prosic

Napisano

Sory za tak długą przerwę ale zmieniałem kompa + święta + nie chciało mi się siadać na 3d :P ... ale teraz powinienem już zacząć robić dalej ... już nowy kompik to nie powinno być większych problemów z ilością wertów ... na razie bez ms ma około 150k ...

Napisano

Cześć wszyscy!

Przeglądnąłem sobie ten temacik, idzie koledze wypaśnie! I jeszcze koncepcja jednego z moich ulubionych filmowych "robotów"... mmmiodzio...

 

Ale mam pytanie patrząc np. na to co już zrobiłeś - nogę. Jak animować takie cuda? Jak animować hydraulikę, przeguby u robotów i inne takie? Szukałem po tutorialach ale o samych robotach jest bardzo nie wiele :( Czy jesli robot jest czlekokształtny to jest szansa na użycie BIPED'a?

 

Przepraszam za off top ale jest w tym temacie sporo ludzi a ta wiedza jest mi potrzebna, może ktoś pomoże. I jeszcze raz gratuluje detalu!

Napisano

Po bardzo długiej przerwie wrzucam kolejne test rendery mam nadzieje że to co zrobiłem do tej pory wam się spodoba ... niestety od jutra szkoła ... no ale nic postaram sie dalej przeć do przodu ...

1.

mechfgv1.jpg

2.

mechbko9.jpg

Napisano

NOOO nareście, już nie mogłem się doczekać up'w xD ło Poke...rządzisz..świetnie. Bardzo mi się podoba

Napisano

srednio przekonuje mnie to "podbrzusze" i lampki - pierwsze dlatego ze wyglada jakos niefajnie- drugie dlatego, ze skoro korpus bedzie ruchomy to lepiej montowac takie gadzety na korpusie, by oswietlac to, co widzi ktos siedzacy w korpusie- oczywiscie jako wspomagajace oswietlenie to czemu nie

Napisano

Dzieki wszystkim za komenty

... "ktosia' siedzącego w korpusie nie będzie bo to bezzałogowy mech ma być , a światła są obrotowe choć tego nie widać (brak rendera od spodu :P) ... jednym sie podoba innym trochę mniej ale przecież "Jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził" .. czekam na dalsze komenty :]

Napisano

Poke -> zapraszałeś to jestem :* , co mogę powiedzieć model całkiem wypasiasty , muszę jeszcze trochę potrenować żeby taki detal mieć .Moja mała uwaga popracuj nad korpusem bo tam mały detal porównując do nóg .

Napisano

No wiesz jak już wcześniej pisałem (albo i nie) korpus to dopiero ogólny zarys , detal sie pojawi , nie wszystko na raz :PP narazie zajmuje się jeszcze dolną częścią małe poprawki , trochę nowych części ...

Napisano

hmm jak bezzalogowy to po co wogoole lampy :) -w takim razie tylko jakies zestawy przyrzadow optycznych mocowane w takim miejscu by zminimalizowac wplyw ruchomych elementow samego mecha na jakosc przekazu (np nogi) - czyli tez najlepiej mocowane na korpusie (popatrz jak mocuje sie tego typu urzadzenia np na smiglowcach wojskowych- chocby Apache, Eurocopter, Rooivalk czy zwiadowcza Kiowa )

Napisano

eco - hmm faktycznie trochę to niepraktyczne ale raczej tak już zostanie ... czekam na jeszcze opinie innych ... co myślicie na temat tych świateł ?

Napisano

No światła mogą zostać , o ile zrobisz jeszcze jakieś wyżej . Nie każdy robot(?) musi mieć przecież światła w tym samym miejscu , zresztą to twój koncept ....

Wymodeluj go po prostu tak żeby takie rzeczy w niczym nie przeszkadzały i były użyteczne :)

Pozdrawiam

Napisano

...ja sie nie spotykam z mechami wiec rzeczywiscie slabo moge byc zorientowany ;) - widuje co najwyzej "mechów" hyhy ale oni najczesciej nie nosza swiatel bo sweca oczami :) - a nawiazujac do tego co powiedzial mileS

Wymodeluj go po prostu tak żeby takie rzeczy w niczym nie przeszkadzały i były użyteczne :)
to wlasnie mi tez o to chodzilo ;)
Napisano

Dawajta UPy bo nie ma co pisać :)

Nie czytałem całego wątku więc wybacz jeżeli to już było ale jak chcesz potem przedstawić tego mecha ? scenka czy zwykłe studio ?

Napisano

No wiesz jak mi starczy sil bym chętnie zrobił scenkę .. ale to sie jeszcze zobaczy ... a upów nie daje bo mało czasu na robienie go .. a takich malutkich nie chcę co dwa posty dawać :P

Napisano

A tak propo skąd wzięło sie u was zainteresowanie Mechami a zwłaszcza u ciebie POKE?? bo u mnie z już dosyć starej gry może ktoś słyszał o niej Dark Colony tam był bardzo ciekawie zrobiony mech jak na tamte czasy pozdro all :P

Napisano

Siemka wszystkim dziś już nie zdążę dać upa bo połowę czasu straciłem na robienie czegoś co nie wyszło tak jak miało wyjść :( Lukas0223 moje zainteresowanie mechami wzięło się chyba przez to że od dziecka bawiłem się lego ;PP .... no i jeszcze Gwiezdne Wojny które oglądałem chyba z tysiąc razy :PP .... no nic jutro postaram się coś dać ... elo , idę spać bo jutro trzeba rano wstać ...

Napisano

Zastanawiałem się nad innym "podbrzuszem" lecz to okazało się lepsze , wymaga tylko niewielkich przeróbek ... ale to jutro ...

Napisano

No to może czas na kolejny update (jest jeszcze parę błędów do poprawienia , już się nimi zajmuję ;] ) ... zacząłem trochę robić środek podbrzusza ... jeszcze dojdzie tam parę rzeczy bo narazie ro tylko mechanizm otwierający i kable ... będą tam jeszcze pompy i takie tam ... (to niebieskie oświetlenie tylko tak z nudów:P). Komentujcie , oceniajcie , mówcie co myślicie :p

 

3dtest1bx3.th.jpg3dtest2uf5.th.jpg3dtest3mj3.th.jpg

Napisano

Dzięki Skateforlife ... Wrzucam co zrobiłem do teraz i idę spać , jest tam parę błędów które postaram się jutro (tzn. już dzisiaj) poprawić ... komentarze i oceny mile widziane :

tescikmaxip7.th.jpg

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności