Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

piksar, tak, niestety stoją bezpośrednio na ziemi, jedna powinna stac na tym po prawej a druga na szafie no ale jest jak jest.

 

a tu mały upik, troche nie widać tych paneli :/ (na razie tylko pod parapetem są)

pokoj_v3.jpg

 

proszę o komentarze i krytyke, pozdro

aha tego obok biurka nie powinno być :P

Napisano

nic nie ruszyłem, otworzyłem dopiero dzisiaj ten projekt, chciałem co nieco pobawić sie materiałami.

No i niestety mam problem, na GI: low takie coś:

dlugirenderpokoju472.jpg

renderuje mi baardzo długo, a gdy światło dam jeszcze większe, renderuje jeszcze dłużej i wygląda i tak nie ciekawie...

Za oknem wysoko mam directlight, a w oknach vray light i z tylu na drzwiach tez vl.

Nie wiem jak sobie z tym poradzić, jaką opcje zmienić zeby renderowało szybciej a wyglądało dobrze

POMOCY.

dodam ze Subdivs materiałow mam na 8

 

pok_j_render1885.jpg

Napisano

pok_j_render2794.jpg

troche pobawilem sie z kamerą inne ujęcie (teraz wydaje się wiekszy) i zmienilem troche ustawienia swiatla,

nadal dlugo sie renderuje nie wiem czemu

Napisano

światło z 4 posta było lepsze.

A co do długości renderów... no cóż mental do sprinterów nie należy :)

 

Render ci zwalnia prawdopodobnie bo cienie masz bardzo rozmyte a to przytyka każdy komputer :)

Napisz jakie masz Ustawienia FG i ile photonów na scenę rzucasz

Napisano

BARMAN2005 no nie wiem kto ci takich głupot nagadał..ale go już nie słuchaj :)

 

A co do tego że to Vray...kurde wygląda jak mental..szczególnie cienie :) po za tym jakich to jakich śliników GI użyłeś? ustaw sobie na IM i LC szybciej sie będzie renderowało. No i mało Subdivs w cieniu daj z 20 albo 25 bo widzę że masz duża powierzchnię VRayL. Poza tym daj mapę enviroment na 10 na multipler dodaj też trochę na multiplerze Primary bounces (dokładnie na 1,5) ujmij trochę saturacji wywal VrayL zza okna.

Napisano
BARMAN2005 no nie wiem kto ci takich głupot nagadał..ale go już nie słuchaj :)

Hehe, okx, a ja właśnie ostatnio dostałem informacje tak jak przedtem mówiłem, że ten cały Vray jest w Maxie wbudowany tylko że pod nazwą Mental Ray. Lepiej nie będę ujawniał kto tak mówił, nie chce nikogo ośmieszać. :\ (...) Wychodzi na to że jednak warto załatwić sobie osobno Vraya. :]

Napisano

vray zupełnie innej firmy jest i z tego co wiem prawie całkowicie się różnią, może tylko do podobnych celów czasem sie ich używa. Co do powolnego renderingu to ile konkretnie ci się renderuje i jakiego masz kompa? jak ja robiłem domek (tele że w MR) to rendery trwały od 6 do 16 godzin w zależności od pokoju przy dość słabych ustawieniach (ale jak narazie mam słaby komp).

 

co do pracki, u siebie ten sam manewr z kamerą zrobiłem :P zapowiada się nieźle ale po paru szafkach trudno ocenić.

Napisano

po pierwsze to ile to jest dlugo?

 

jaki Vray? jesli masz juz VraySun, VraySky i VrayShysical Camera to ich uzyj.

ustaw silniki:

Primary: IrrMap Min:-3 Max:-2 HSph:50 Interp:20

Seconday LightCache Subdivs:500 Sample size:0.02

 

zmien tez ImageSampler na Adaptive DMC/QMC (

 

to sa przykladowe ust. do testow, do finala czesc parametrow wystarczy podkrecic.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności