tob01 Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 Witam, jak na razie nie ma tego zbyt wiele. Mam nadzieje ze sie nie zniechęcę i coś z tego wyjdzie.
piksar Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 narazie niezle, te szafki po lewej w realu tez na ziemi bezposrednio stoja ?
tob01 Napisano 2 Grudzień 2007 Autor Napisano 2 Grudzień 2007 piksar, tak, niestety stoją bezpośrednio na ziemi, jedna powinna stac na tym po prawej a druga na szafie no ale jest jak jest. a tu mały upik, troche nie widać tych paneli :/ (na razie tylko pod parapetem są) proszę o komentarze i krytyke, pozdro aha tego obok biurka nie powinno być :P
Glob Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 obok biurka slynna miarka:D niezle idzie:) czekam na wiecej...
tob01 Napisano 13 Styczeń 2008 Autor Napisano 13 Styczeń 2008 nic nie ruszyłem, otworzyłem dopiero dzisiaj ten projekt, chciałem co nieco pobawić sie materiałami. No i niestety mam problem, na GI: low takie coś: renderuje mi baardzo długo, a gdy światło dam jeszcze większe, renderuje jeszcze dłużej i wygląda i tak nie ciekawie... Za oknem wysoko mam directlight, a w oknach vray light i z tylu na drzwiach tez vl. Nie wiem jak sobie z tym poradzić, jaką opcje zmienić zeby renderowało szybciej a wyglądało dobrze POMOCY. dodam ze Subdivs materiałow mam na 8
masterloko Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 modelink bardzo fajny. z rednerem nie pomoge Ci bo ja mentalowiec jestem. pozdro
tob01 Napisano 13 Styczeń 2008 Autor Napisano 13 Styczeń 2008 troche pobawilem sie z kamerą inne ujęcie (teraz wydaje się wiekszy) i zmienilem troche ustawienia swiatla, nadal dlugo sie renderuje nie wiem czemu
Mortom Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 światło z 4 posta było lepsze. A co do długości renderów... no cóż mental do sprinterów nie należy :) Render ci zwalnia prawdopodobnie bo cienie masz bardzo rozmyte a to przytyka każdy komputer :) Napisz jakie masz Ustawienia FG i ile photonów na scenę rzucasz
BARMAN2005 Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 to jest Vray a nie mental... A ja się ostatnio dowiedziałem że Vray = Mental Ray... Czyli to jest to samo?
SoAd Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 I jedno i drugie to renderer. ale różnią się znacznie pozdro
Mortom Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 BARMAN2005 no nie wiem kto ci takich głupot nagadał..ale go już nie słuchaj :) A co do tego że to Vray...kurde wygląda jak mental..szczególnie cienie :) po za tym jakich to jakich śliników GI użyłeś? ustaw sobie na IM i LC szybciej sie będzie renderowało. No i mało Subdivs w cieniu daj z 20 albo 25 bo widzę że masz duża powierzchnię VRayL. Poza tym daj mapę enviroment na 10 na multipler dodaj też trochę na multiplerze Primary bounces (dokładnie na 1,5) ujmij trochę saturacji wywal VrayL zza okna.
BARMAN2005 Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 BARMAN2005 no nie wiem kto ci takich głupot nagadał..ale go już nie słuchaj :) Hehe, okx, a ja właśnie ostatnio dostałem informacje tak jak przedtem mówiłem, że ten cały Vray jest w Maxie wbudowany tylko że pod nazwą Mental Ray. Lepiej nie będę ujawniał kto tak mówił, nie chce nikogo ośmieszać. :\ (...) Wychodzi na to że jednak warto załatwić sobie osobno Vraya. :]
Ufol Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 vray zupełnie innej firmy jest i z tego co wiem prawie całkowicie się różnią, może tylko do podobnych celów czasem sie ich używa. Co do powolnego renderingu to ile konkretnie ci się renderuje i jakiego masz kompa? jak ja robiłem domek (tele że w MR) to rendery trwały od 6 do 16 godzin w zależności od pokoju przy dość słabych ustawieniach (ale jak narazie mam słaby komp). co do pracki, u siebie ten sam manewr z kamerą zrobiłem :P zapowiada się nieźle ale po paru szafkach trudno ocenić.
t0m3k Napisano 16 Styczeń 2008 Napisano 16 Styczeń 2008 po pierwsze to ile to jest dlugo? jaki Vray? jesli masz juz VraySun, VraySky i VrayShysical Camera to ich uzyj. ustaw silniki: Primary: IrrMap Min:-3 Max:-2 HSph:50 Interp:20 Seconday LightCache Subdivs:500 Sample size:0.02 zmien tez ImageSampler na Adaptive DMC/QMC ( to sa przykladowe ust. do testow, do finala czesc parametrow wystarczy podkrecic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się