Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam, wrzucam pod ocene taka prace:

test.jpg

 

Mam nadzieje ze sie komus to spodoba bo jest 3 w nocy a rano musze wstac :PP

  • Replies 11
  • Views 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Volume light cos nie teges, do poprawy. Napisy na blachach chyba za duze. Tkaniny na belce rozlozone nienaturalnie. Co do wiszacych lamp na suficie, wyglada to tak jakby z sufitu wystawaly 2 cylindry. Dorob jakies mocowanie, moze zastap te sliczne blyszczace preciki jakims lancuchem, kablem? dorob instalacje elektryczna, poprowadz kable pod sufitem/dachem. Imadlo jest brzydkie ;P Pudelko tez :)

 

Co do samochodu, nie znam sie, wyglada ok poza materialem siedzen

  • Author

no dobra zaczne poprawiac to co wyzej napisal Johny. Ktos ma jescze jakies sugestie??

  • Author

Kurde nikt nie komentuje:

Zapodam malego update ze zmianami ktore zalecil mi johny, moze cos sie ruszy watek:

test2.jpg

render ani troche nie dorasta modelom. popraw w asadzie większość materiałów i oąświetlenie. po prostu głupio zmarnowac taki modelling

klimat bardzo fajny :)

poprawilbym szyby w jeepie.jesli to sa wibite szyby(chyba taki byl zamiar?) to nie tak to powinno wygladac,teraz przypomina to rozkruszona cinka warstwe lodu.nie podpowiem ci jak to zrobic bo nie mam pojecia :P ale sprobuj to zmienic

  • Author

to nie sa szyby popekane... Jak widac sa one brudne - tam gdzie maja zasieg wycieraczki szyba jest czysta...

też miałem robić taką scenke ale jakoś nie wyszło, masz dobre modele ale materiały ... przez nie wygląda to troche game-artowo

Według mnie problem leży w oświetleniu - zrób lekko żółtawe spotlight (taka słabiutka żaróweczka).

Ps: Wygląda jak tzw. "dziupla" ;)

  • Author

no wlasnie ze vraylighty maja lekki zolty, podrece jeszce troche i zobacze co z tego wyjdze. Ale znowu pytanie, co za materialy sa zle??

  • Author

gdzies przegladalem takie prace i bylo troche podobne, ale nie wiem gdzie to bylo

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy