petersen Napisano 4 Grudzień 2007 Napisano 4 Grudzień 2007 Witam, Natrafiłem dziś w sieci na bardzo ciekawą wypowiedź Jeff'a Patton'a: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=6&t=554087 (szczególnie ten kawałek): "I'd think you could use the same copy/paste method described above on the architectural.dll, architectural.mi, and architectural_max.mi from 3ds Max 2008 to 3ds Max 9. If so, it would give you things like the portal lights & photographic exposure control in Max9 / Viz2008." Czy ktoś to próbował u siebie na maxie 9? Z tego co zrozumiałem to skopiowanie paru plików z maxa 2008 (wersji demo) do maxa 9, może poskutkować tym że zadziałają production shaders z maxa 2008 oraz (!) Photographic exposure control i portal lights ! Szlag mnie trafia, że nie mogę sobie pozwolić na upgrade do maxa 2008 i szukam sposobów na obejście tego
gientekwl Napisano 4 Grudzień 2007 Napisano 4 Grudzień 2007 to by było bardzo dobre :) a ten skyportal robi jakieś wrażenie ?!
SWRSC Napisano 5 Grudzień 2007 Napisano 5 Grudzień 2007 kurcze to w VIZ2008 nie ma photographic exp.control w standardzie?? shit
Temporal Napisano 5 Grudzień 2007 Napisano 5 Grudzień 2007 tez to czytalem niestety jeszcze nie wyprobowalem :/
ASY2002 Napisano 6 Grudzień 2007 Napisano 6 Grudzień 2007 U mnie to nie działa.. Tylko wywala na starcie maxa: LINK 0.0 error 191007: cannot load production.dll, Nie można odnaleźć określonego modułu. MI 0.0 error 121417: rayrc, line 10: cannot find $include file "production.mi" MI 0.0 error 121417: rayrc, line 18: cannot find $include file "production_max.mi"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się