Napisano 4 Grudzie艅 200717 l Witam, Natrafi艂em dzi艣 w sieci na bardzo ciekaw膮 wypowied藕 Jeff'a Patton'a: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=6&t=554087 (szczeg贸lnie ten kawa艂ek): "I'd think you could use the same copy/paste method described above on the architectural.dll, architectural.mi, and architectural_max.mi from 3ds Max 2008 to 3ds Max 9. If so, it would give you things like the portal lights & photographic exposure control in Max9 / Viz2008." 聽 Czy kto艣 to pr贸bowa艂 u siebie na maxie 9? Z tego co zrozumia艂em to skopiowanie paru plik贸w z maxa 2008 (wersji demo) do maxa 9, mo偶e poskutkowa膰 tym 偶e zadzia艂aj膮 production shaders z maxa 2008 oraz (!) Photographic exposure control i portal lights ! 聽 Szlag mnie trafia, 偶e nie mog臋 sobie pozwoli膰 na upgrade do maxa 2008 i szukam sposob贸w na obej艣cie tego
Napisano 5 Grudzie艅 200717 l kurcze to w VIZ2008 nie ma photographic exp.control w standardzie?? shit
Napisano 6 Grudzie艅 200717 l U mnie to nie dzia艂a.. Tylko wywala na starcie maxa: LINK 0.0 error 191007: cannot load production.dll, Nie mo偶na odnale藕膰 okre艣lonego modu艂u. MI 0.0 error 121417: rayrc, line 10: cannot find $include file "production.mi" MI 0.0 error 121417: rayrc, line 18: cannot find $include file "production_max.mi"
Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto