Napisano 12 Grudzień 200717 l Praca ta będzie od początku do końca moim własnym pomysłem. Głównym jej założeniem formalnym będzie pomieszczenie/cela utrzymana w ascetycznym klimacie, poruszającym temat "obiechany", ale nadal uniwersalny (więc dlatego postanowiłem go poruszyć) relacji między Bogiem, a człowiekiem. Temat "Porachunki" nie będzie tradycyjnie przedstawiony na "noże i pięści" a raczej w sposub symboliczny, nienamacalny.
Napisano 12 Grudzień 200717 l ciekawe jak to przedstawisz żeby było wiadomo o co chodzi i gdzie tu porachunki bo nie widzę? o i witaj na forum ;)
Napisano 12 Grudzień 200717 l Autor Ja równierz cie witam. Jestem tu nowy tak więc za bardzo nie wiem jak się poruszać po tym całym interfejsie ale z góry dziękuje za pierwszą wstawkę na moje konto
Napisano 12 Grudzień 200717 l Coś jak w dziadach? No w sumie oryginalne ale czy niezbyt monotonne? Bo w takiej celi za dużo smaczków nie zmieścisz musisz wiec postawić na super wykonanie i pokazać to z jakiejś ciekawej perspektywy. Powodzenia i witaj na forum!
Napisano 13 Grudzień 200717 l Autor Witam ponownie no i przepraszam za nieobecność. Co prawda nie wykonałem wiele ale mam już narysowaną ogulną idee założenia oto ona
Napisano 13 Grudzień 200717 l Autor tak więc będe potrzebował a) krzyża, krucyfiks o nieregularnym kształcie wykonanym z drewna lub podobnego tworzywa b) pryczy bardzo prostej c) krzesło terz proste aby trzymało się koncepcji "celi" Jak zapewne zauwarzyliście nie będe miał możliwości popisania się w modelunku. Jest to spowodowane tym że jeśli chodzi o 3d to jestem zielony, mimo iż grafiko zajmuje się od prawie dziesięciu lat to moja przygoda z 3d zaczeła się może z miesiąc temu ale na dzień dzisiejszy stała się moją prawdziwą pasją. Co gorsza aby was rozbawić postaram się wykonać ją w programie bryce5.5 który jest programem dla przedszkolaków, ale zauważyłem żę ma dosyć ciekawą opcje zwaną "edytorem terenu" to właśnie w niej będe modelować przedmioty. Nastawie się w tej pracy na klimat i światło tak więc pozdrawiam i życze wszystkim orginalnych pomysłów
Napisano 13 Grudzień 200717 l Witam kolege dysortografa :D pomysl swietny, ale tak jak napisales troche oklepany, mimo wszystko gratuluje oryginalnego podejscia do tematu w rogu pomieszczenia przydaloby sie wstawic jaka s skulona postac, moze trzymajaca krzyz w rekach, zeby scenka nabrala wyrazu zawsze myslalem ze bryce to bardziej zabawka do 3d( no offence ) ale zobaczymy jak Ci pojdzie rozwaz tez kozystanie z 3ds maxa, trial jest dostepny na stronce autodesku, modele w scenie masz w miare proste a z ustawieniami rendera pomozemy pozdro
Napisano 13 Grudzień 200717 l Autor dzięki za ciepłe słówka postać też będzie lecz myślałem nad postacią klęcząco ale kto wie może koncept się zmieni
Napisano 13 Grudzień 200717 l Autor oto pierwsze modele co prawda nic wielkiego ale od czegoś trzeba zacząć::D
Napisano 13 Grudzień 200717 l Autor a to jest prycza, jako że jestem nowy to bardzo byłbym wdzięczny za sugestie i rady oraz krytyke
Napisano 13 Grudzień 200717 l Autor Oto moje pierwsze modele jako że jestem nowy w tej dziedzinie to prosze o sugestie porady i krytyke dzięki
Napisano 13 Grudzień 200717 l dużo można by było powiedzieć, pierwszy model to właściwie nie wiem co to jest :) proponuje Ci robić masę tutków, zobaczysz że więcej się nauczysz niż w przeciągu tej bitwy, aczkolwiek fajnie by było zobaczyć za jakiś czas dalszy ciąg, bo pomysł mi się bardzo podoba ;) pozdrawiam
Napisano 13 Grudzień 200717 l Autor ten krucyfiks ma sprawiać wrażenie typowej samoruby coś na wzór sztuki ludowej.
Napisano 13 Grudzień 200717 l Autor Zamieszczam tym razem kompozycje cały układ mojej pracki. Jeszcze daleka droga ale myśle że taka kompozycja jest przyzwoita mam tylko zastrzeżenie co do krzesła, nie wiem czy powinno stać może było by lepiej jak by było przewrucone. Napiście prosze co sądzicie o ttym układzie. Z góry dziękuje
Napisano 14 Grudzień 200717 l Krucyfiks wygląda bardzo dziwnie, skoro ma być własnej roboty to może za podstawę weź jakieś dwa podłużne przedmioty(może patyki) związane jakimś sznurkiem czy czymś. Oparcie krzesła jest za grube i ta linia łącząca jego połówki musi zostać zlikwidowana. Przyłączam się do porady ttaaddkkaa żebyś ściągnął sobie trial maxa bo w nim się super modeluje i masz mnóstwo tutoriali więc na pewno łatwiej będzie Ci rozwiązać wiele problemów.
Napisano 14 Grudzień 200717 l Autor dziękuje za dobre rady Timala. A z tym 3d maxem to macie racje tylko p[owiedżcie czy wistarczy jakaś starsza wersja np5 czy koniecznie lepiej zacząć od najnowszej
Napisano 14 Grudzień 200717 l Myślę że będziesz miał problemy ze ściągnięciem starszej wersji na stronie producenta chyba tylko najnowszą. I lepiej chyba mieć nowszą wersję bo zawsze tam coś więcej jest i na pewno będzie Ci łatwiej zrobić pewne rzeczy w nowszych wersjach(np. mapowanie, włosy, od wersji bodajże 6 masz mental ray'a w maxie).
Napisano 14 Grudzień 200717 l Autor Właśnie udało mi się po żmudnych poszukiwaniach wykonać odpowiednią teksturkę ściany. Wiem że to nic wielkiego ale ja jestem dumny z siebie jak cholera. oczywiście całość mam zamiar wykonać w nieco wiekszym mroku a wpuścić światła tylko przez kratownice u gury i okno tak aby klimat był mroczniejszy ale zobaczę czy taki efekt wyidzie. Prosze oto render
Napisano 14 Grudzień 200717 l Autor Chciałbym również wprowadzić dodatkowe efekty jak np wiązka światła wydobywająca się z krucyfiksu i udeżająca w postać(tak aby temat "porachunki" był bardziej czytelny) czy poświata przenikająca przez kraty
Napisano 14 Grudzień 200717 l Autor wiem masz racje ale to narazie pierwsze ustawienia i próby modele napewno też się zmienią tym bardziej że grafika 3d to dla mnie nowość ale napewno z czasem praca będzie coraz lepsza. pozdrawiam i równiesz powodzonka
Napisano 16 Grudzień 200717 l Autor witam ponownie mam nową propozycje krzesła mam nadzieje że jest chociarz odrobinke lepsza od poprzedniej
Napisano 16 Grudzień 200717 l Spróbuj użyć jakiejś referki, wymodelować jakieś prawdziwe krzesło, i poświęcić na to więcej niż 20 minut, skoro to jeden z ważniejszych elementów sceny.