arekk_94 Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 Od ok. miesiąca bawię się maxem. Jest to moja pierwsza większa praca wię proszę o wyrozumiałośc. http://img264.imageshack.us/my.php?image=31059545wa4.jpg
VolleyKS Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 Jadalnia nie Jadalania ;]. P.S Wedlug mnie to swiatlo na podlodze jakies takie dziwne, odblyski sa ;]. Ale tez raczkuje w 3d wiec sie mna nie sugeruj ;].
arekk_94 Napisano 15 Grudzień 2007 Autor Napisano 15 Grudzień 2007 VolleyKS, dzieki postaram sie to jakoś naprwic.
arekk_94 Napisano 15 Grudzień 2007 Autor Napisano 15 Grudzień 2007 Czas na update. Zmieniłem teksturę podłogi i oświetlenie.[/url][/img]
BARMAN2005 Napisano 15 Grudzień 2007 Napisano 15 Grudzień 2007 Dziwnie to w całości wygląda. Może najpierw popracuj nad modelami a dopiero później zajmuj się oświetleniem i materiałami. :/
arekk_94 Napisano 16 Grudzień 2007 Autor Napisano 16 Grudzień 2007 Zmieniłem krzesła bo tamte mi niepasowały i dodałem troche detali. Co o tym sądzicie? A i nie patrzcie na to co jest za oknami.
darkness87 Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 Podłoga za bardzo się błyszczy co daje efekt jak by była mokra :/ światło i cienie trochę dziwne. a i jeszcze jakoś ten zegar tam nie pasi :)
Kimmi Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 Nie wiem czy się ze mną zgadzacie, ale te krzesła wydają mi się trochę dziwne ( chodzi głównie o oparcia).
arekk_94 Napisano 25 Grudzień 2007 Autor Napisano 25 Grudzień 2007 Wprowadziłem kilka zmian ale oceńcie sami. Dzięki za wszystkie komenty.
deha21 Napisano 25 Grudzień 2007 Napisano 25 Grudzień 2007 Szkło chyba za bardzo odbija, tak mi się zdaje... i te szklanki. Światło przypala ci okno. W tych tależach jest jakaś zupa? To wrzuć tam jakieś ziemniaki czy makaron i pofałduj troszkę powierzchnię, bo teraz jest idealnie płaska. I rozjaśnij troszę ten kąt na przeciwko.
Temporal Napisano 25 Grudzień 2007 Napisano 25 Grudzień 2007 GI by sie przydalo :P wsumie to najpierw jakies normalne modele bo raczej nikt takich nie produkuje :P
gientekwl Napisano 26 Grudzień 2007 Napisano 26 Grudzień 2007 moim zdaniem proporcje też poległy, a shader szkła... przypomina lód - popraw to a światło ćwicz na defautowym materiale wszystkich modeli
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się