Skocz do zawartości

SCENA 3D: pałac


nielot007

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!!!!

 

Jest to moj pierwszy wip i chce sie postarac.

Jestem poczatkujacym \"grafikiem 3d\" i to bardzo wiec prosze o wyruzomialosc, piszac ten wip mam nadzieje sie duzo nauczyc dzieki wam licze na duzo porad podpowiedzi krytyki. w mojej pracy bede glownie chcial sie zajac modelowaniem dlatego poniewaz z oswietlenieniem (cieniami itp.) texturowaniem nic nie mialem wspolnego wogole tego nie kumam:)

koniec gadania czas zaczac modelowac:

moja praca nie jest dosc wymyslna jest to \"palac\" z placykiem w ktorym ma sie znalezc fontanna i rozne zeczy.

projekt tworze z glowy prosze o porady co do projektu zmian itp. itd.

zamieszczam pierwsze renderki (nie zbyt dobrej jakosci bo sie na tym nie znam:):()

oto co udalo mi sie w ciagu 2h zrobic:

WAZNE:

TE OBRAZKI SA NIEAKTUALNE PROSZE WIEC O ZOBACZENIE AKTUALIZACJI KTORA JEST DALEJ (stara moze zmylac):):):):) sorki za wszystko

 

palac1.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 80
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

IIiiiii..... Ja widze tylko 3 obrazek!?!

 

A z tego widze to, proponuje poprawić dach, tzn jego łączenie ze ścianą, bo tak jak jest to woda będzie ściekać po ścianach, no i rynny....

 

Popraw też ogólną bryłę dachu, zlikwiduj tą płaskość, podciągnij go do góry, popatrz sobie na referki pałaców tam wszystko robione jest z przepychem, tak żeby było widać że ten kto tam mieszka komipie się w pieniądzach.

 

 

No to tyle, z tego co widze

 

Pozdro

Gollum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach