Napisano 16 Grudzień 200717 l Witam wszystkich :) Czas zaprezentowac wypociny ostatniego tygodnia...lekki czolg grawitacyjny stworzony z mysla o grze strategicznej - pomysl moj(hehe wiem ze gwiezdnymi wojnami zalatuje no ale coz...;P) ,textury moje wlasne,pixel po pixelu w photoshopie.Dodam ze to moja pierwsza textura w zyciu wiec nie jedzcie po mnie zabardzo ;) ale krytyka jak najbardziej mile widziana.Co do szyb i tego czegos niebieskiego(silnik grawitacyjny:P) to zostanie poprawione...no i wlasnie nie wiem jak zrobic fajna szybe - wiecie to piszcie.Sorki za jakosc rendera - taki na szybko.Bump jest taki sam jak tekstura wiec sa pewne bledy...jak mi sie uda to poprawie pozdrawiam
Napisano 16 Grudzień 200717 l Pomysł spoko. Nie martw się miałem to samo na początku Rosomaka, wiesz co chcesz zrobić tylko nie wiesz jak. Pozdrawiam
Napisano 16 Grudzień 200717 l low poly? to jest raczej extreme high poly full detail:D Nie, ale na serio to modelik skromny, ale texturka ładna, choć parę miejsc takie nie za bardzo(wyglądające jak super-specjalne-efekty-3d z naklejek na zabawkach dla dzieci). Model raczej przygotowany pod grę gdzie będą miliony takich. I smoth raczej nie gryzie (kabina, ta kula)..
Napisano 17 Grudzień 200717 l Model moze nic specjalnego - textura niestety tez. Cwicz, cwicz, cwicz.... Pozdro
Napisano 17 Grudzień 200717 l to jest rili loł poli hehe :D Teksturka oldschoolowa, musisz nad nią popracować.
Napisano 26 Grudzień 200717 l Autor dzieki wszystkim za komentarze:) wiem ze moze i model nic specjalnego ale zamiar byl taki ze ma byc maloooo malooo poly wiec jest i malo :) co do tekstury to poprawilbym ale.....nie moge znalezc zadnego tutka o tworzeniu tekstur w photoshopie :/ moze macie jakies linki, porady? pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto