Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

OK pewnie juz widzieliscie czolg w WIP\'ie, za zgoda Gotham\'a przenosze go tutaj. Te obrazki to narazie podsumowanie tego co jest, a jak bede mial chwile wolnego czasu to dodam szczegoly :).

 

  • Odpowiedzi 121
  • Wyświetleń 10,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie no.. fajny czolg.. tylko co jest w nim takiego

co by powalilo na glebe jury ??

czolg jak czolg.. oklepany temat...

sam bym pewnie takiego nie zrobil

 

modelik bardzo ciekawy.. szczegolnie to cos na tyle po prawej jest spoko !!

 

pozdrawiam

 

fotoas

 

Napisano
  • Autor

THX fotoass, co by powalilo jury? Hmmm po pierwsze to dopiero poczatek, tzw boxout do ktorego dopierto zaczalem dorabiac szczegoly, a pozatem to jest challange a nie konkurs takze mam w nosie co powie jury, grunt to dobrze sie bawic :)

Napisano
  • Autor

Malutki update. Chcialem tylko pokazac gdzie zmierzam, z tego koleczka bedzie wystawala kierownica. Ponadto dorobilem drabinke do karabinu plazmowego [niewidoczna na obrazku] i zdecydowalem ze fotel bedzie podsuwany. Nadal mam dylemat jesli chodzi o naped, albo klasyczny albo antygrav, no coz zobaczymy ale chyba sie zdecyduje na ten 1 :). Sorki za tak rzadkie i skape update\'y ale poprostu mam duzo nauki :(

Napisano

heja Crashu

heh no jak zwykle fajnie i znajac Twoje pracki pewnie bedie full szczegoolow + wyje... textura ;P

 

nie wiem jak Ty ale ja zawsze mam 1 problem z takimi modelami...za cholere nie moge sie decydoawc na ujecie kamery ;P

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

haloł efryboty, powodem mojej dlugiej nieobecnosci jest jak zwykle nauka, ale don\'t fear bo update jest here :), kombinuje naped antygrawitacyjny :)

Napisano

Te dysze z przodu to do antygrawitacji. Aż mie kusi, żeby wykoszystać to w moi hoovertrucku. Ale muszę coś innego wykombinować bo mnie zjedzą:) Fajnie teraz wygląda. Owiele lepiej. Klimat trzymaj.

Powodzenia Bacry

Napisano
  • Autor

Te dysze to stateczniki, obracaja sie po obrebie hemisferycznym, sluza oczywiscie do szybkiego manewrowania, cos jak w harrierach :). Dzieki za C&C Bacry :D

Napisano
  • Autor

Doddalem troche detali z tylu i pewnie jeszcze troche ich dodam dlatego bede co jakis czas podmienial ten obrazek zeby nie zajmowac duzo miejsca :), i tak zajalem az 69 kilo :), sorki Adrian ale ja i tak zamieszcza zazwyczaj po 24 kilo :). :)

Napisano

crashu ile to ma face\'ow? w takim stanie jak teraz jest.... (tak z ciekawosci)

Napisano
  • Autor

Teraz ma 51tys ale jeszcze nie optymalizowalem, chociaz mysle ze nawet z optymalizacja dobije gdzies do 60tys bo bedzie jeszcze sporo szczegolow pewnie, jak znam siebie :). Natomiast obiektow jest 571 :), no bo chyba nie mysleliscie ze to jeden mesh :). Aha no i jeszcze pewnie pare faceow dojdzie od chamfera, bo musze leciutko pozaokraglac wszystkie krawedzie :(. Niedlugo nastepna porcja detali, pewnie w czwartek wieczorem, bo teraz mam strasznie malo czasu :( Greetz

Napisano
  • Autor

hihi THX, ma ich byc jeszcze raz tyle :) ,

 

Malutka zmiany w fotelu, no i teraz chyba bede myslal nad srodkiem, panele, kabelki, ekrany, joysticki i takie sprawy, czyli slowem jednym, cale mnostwo roboty :D Greetz

 

Napisano

Imponuj±ce!!! ...ale tych szzcegolow to chyba troche za duzo. -chodzi mi o miejsca ktore nie s± tak widoczne i dosyć mało istotne, a mimo to naszpikowane detalami,ale wszystko bedzie ok je¶li cały pojazd bedzie tak dopracowany. Na twoim miejscu najpierw wykończyłbym zewnętzn± karoserię, a potem dopiero zabierać sie za wnętrze. ...ale spoko, jest ¶licznie! :D

Napisano

imponuj±ce. model robi wrażenie i szczególy też. w sumie to brakzastrzeżeń.

Napisano

grunt to wlasny pomysl i wyobraznia! gratuluje... BTW, mglawice tez niczego sobie... :). Bardzo lubie te szczegoliki...

 

mheh... a ten fotel zajezdza mi stomatologiem... :P

 

pozdrowki i Merry Xmas

Napisano
  • Autor

maly update, tylko zeby pokazac rozmieszczenie wszystkiego w srodku, bedzie wygladalo duzo lepiej jak to wszystko podrasuje, zapewne dzisiaj w nocy :). Trzeba to powoli konczyc i brac sie za teksturowanie. Greetz

 

 

detail4.jpg

Napisano
  • Autor

hehe, hmm no po pierwsze ja juz zaznaczylem ze tylko pokazuje gdzie co bedzie i wspomnialem ze to nie jest finalowe ustawienie tylko ze jeszcze bede nad tym pracowal, a co do kierownicy....

 

 

Napisano

super super super

zaczalem sie gubic w tym wszystkim ale to bardzo dobrze:)

ale nie moge sie doczekac textur!!

juz sobie wyobrazam te zacieki i gdzie niegdzie odrobine subtelnej rdzy :)

pracuj dalej

Napisano
  • Autor

Nadal naprawiam bledy. Zajalem sie problemem siedzeniai jestem w procesie ciecia :), nastepny update bedzie pewnie z siedzeniem. Greetz

 

detail5.jpg

Napisano

hm.... kierownica troche wyglada troche niepewnie... znacyz wiesz... wygląda troche na niestabilną, gdy jest wysunięta... no rozumiesz, im dłuższa tym bardziej sie gnie do dołu... nio i chyba jest jeszcze za nisko... chyba że da sie regulować wysokość? nio ale niewiem... wogule tio ogulnie spox... tylko speedem...:)

 

 

Napisano

ja jestem pd wrazeniem :)

ile czasu sredniu poswiecasz dziennie na 3d maxa? :)

Napisano
  • Autor

update... pozornie niewielki, ale pociecie krzesla i zmiana ksztaltu na bardziej wklesly zajelo mi troche czasu...

 

Napisano
  • Autor

poprawilem pare rzeczy ale ze wzgledu na brak czasu nie robie wszystkiego w tempie jakiego bym sobie zyczy.. zastanawiam sie teraz czy robic detale pod spodem czolgu?....... hmmm, eh zamierzam teraz skonstruowac jakies turbiny napendowe, bo cos pusto z tylu... czekam na krytyke.. Greetz

 

 

detail6.jpg

Napisano

osz w morde ilosc detali i szczegolow moim zdaniem powala...naprawde wszystko jest w takich szczegolach ze az szok :D...jedyne do czego bym sie przypierniczyl to tak jak wczesniej bylo...tak kiedownica jest tak blisko siedzenia ze kto by sie tam zmiescil ? :):)

Napisano
  • Autor

update... szczegoly napedowe :), wiem ze to troche smieszne, bo pewnie i tak ich nie bedzie widac , ale czulem potrzebe wymodelowania ich, to jeszcze nie koniec oczywiscie, nastepne w kolejce silniki tylnie czolgu :) Greetz

 

detail7.jpg

 

Enjoy

Napisano

ehe, moje 5 złotych :) znaczy chodzi mi o teksturki, co z teksturkami... bio ja sie niecierpliwie:(

Napisano
  • Autor

:D :D :D wiem ze ci chodzilo o teksturki, kazdy ma swoj sposob na tworzenie scen, ja najpier koncze model, potem sie biore za tekstury a na koncu za SFX i otoczenie, pewnie ne zdaze, ale nie biore udzialu w tej bitwe po to zeby wygrac tylko po to zeby powalczyc :). Textury beda jak skoncze model, a to jeszcze troche potrwa, no i musze jeszcze poczekac az przyjdzie moj tablet. Widzisz bo do detali trzeba miec troche cierpliwosci, z czasem sie nauczysz :). hmmm no a raczej napewno sie nie wyrobie bo texturowanie zajmuje przewaznie 3 razy wiecej czasu jak model. Greetz

Napisano

nie nie :) ja sie niecierpliwie co do twoich wyników :) tylko wydaje mi się że chyba za dużo poświęcasz detalom niż ogólnym wyglądem... kurcze a tablet też by mi sie przydał :( ale bez opamiętania wydaje kase na klocki lego i na rockowe płyty... eh

 

cierpliwość mam (ale tylko do grafiki), jak trzeba weldem złączyć pokoleji 100 wierzchołków to potrafie :D

 

 

Napisano
  • Autor

hehehehe widze ze musisz sie jeszcze troche nauczyc jesli chodzi o pole SF, za duzo czasu detalom :D :D Wiesz caly bajer SF to detale, zreszta tobie tez by sie przydaly bo jak sam stwierdziles nie chce ci sie robic detali do twojego transportowca, czemu? bo nie bedzie ich widac? hmmm jak to nie jest projekt na zlecenie i moglbys z tego w przyszlosci zrobic animacje to wazne sa wszystkie detale, nawet te ktorych w danym momencie nie widac. Czy bylbym przesadnie sarkastyczny gdybym stwierdzil ze w Star Trek\'u przeciez poswiecaja za duzo czasu na szczegoly niz na generalny ksztalt? Widziales kiedys ten serial? Jak tak to zapewne tez cube\'a borga, i pwiedz mi gdzie tu ksztalt? nie ma bo caly statek sklada sie z greebli. Greetz :)

Napisano

Nienio chodzi mi o to że detale to oki, owszem, ale, że nad ogulnym wygladem też trzeba popracować, no rozumiesz, nie można wstawić boxa i nagle dodawać mu detale... no może troche przesadzam ale o coś takiego mi chodzi :) a co do transportowca to mówiłem, że jak zkończe to co zamierzyłem (znaczy tak ogulnie całość) to detale porobie...

 

Napisano
  • Autor

box\'a ? starasz sie mnie obrazic? :) hmmm slyszalem juz wiele opini na temat mojego czolgu hmmm poczekja jak to byl, taki koles rzucil mi koment, a juz wiem \"impresive, that\'s the word eh? \" Moge ci dac linki do innych forum bo chyba jestes odosobniony w w swojej opini. Twoim zdaniem wszystko co SF musi byc oble i lsniace? no dobrze nie koniecznie lsniace, ale zdecydowanie sferyczne, tak? jakbys poswiecil troche czasu na spojrzenie w tyl to bys zobaczyl co to wogole za czolg, o co tu chodzi i dlaczego generalny ksztalt czolgu jest z 2 wojny swiatowej, ale najwyrazniej jego konstruktorzy mieli dobre poczucie humoru i chcieli ci zrobic kawal :).

Napisano
  • Autor

a odnosnie tej niemoznosci dodawania detali do box\'a to chyba masz racje, bo to w sumie lameriada, ale widze ze nie czytasz wogole co ja pisze. Jak juz mowilem borg cube, to jest zwykly szescscian i jest na nim tona szczegolow, takze profesjonalisci od CG pewnie nie maja nic do gadania bo to w sumie ich wtopa ze tak lamerza nie? :)

 

Napisano
  • Autor

update... skonczylem detale w tym miejscu i jak bede mial chwile czasu to pewnie wezme sie za silniki tylnie. Jesli chodzi o wlaz ratunkowy to z niego zrezygnowalem, bo nie chcialem juz mieszac w detalach pod spodem, zamiast wlazu bedzie mechanizm katapultacyjny przy siedzeniu. Greetz

detail7b.jpg

 

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności