Crash Napisano 30 Grudzień 2002 Autor Napisano 30 Grudzień 2002 Sluchaj ja naprawde nie rozumiem czy ty probujesz sie odgryzc tymi infantylizmami za to ze wypowiedzialem sie na temat twojej pracy? Bo ja tu mam ze znajomymi ubaw po pachy. Hmmm wydaje mi sie ze to ty apelowales zeby przedstawiac konkretne komentarze, ktore moga pomoc w udoskonaleniu modelu. Naprawde cie nie rozumiem. Acha i jeszcze jedno na przyszlosc - jak ktos chce ci pomoc to raczej sie go za to z blotem nie miesza, bo mozna zle skonczyc :). Greetz.
SCORPI Napisano 30 Grudzień 2002 Napisano 30 Grudzień 2002 nio nie nio nie że sie odgrywam :) (pozatym za co! za krytyke? przecie ja sie ciesze że ktoś patrzy na me prace, krytykuje i jest jakieś drobne zainteresowanie :P) tylko tak sobie ooo, patrze, podziwiam detale ale i też krytykuje... a i sprubuj coś domątować na tych bokach, znaczy na tych wgłębieniach na \"boxach\" please, prosi się żeby coś tam ciekawego umieścić, widać tam takie 4 są, a i może by z tego zrobić poduszkowiec??? wiesz byś poprostu dał jakąś taką wieeelką turbine pod spodem, i jakieś wloty doprowadzajace powietrze z zewnątrz
ramze Napisano 30 Grudzień 2002 Napisano 30 Grudzień 2002 Fajne, podoba mi się to, mozesz dorzucić jeszcze widok z dalszej perspektywy, bo widać tylko szczegóły a ja bym chcial calutki zarys zobaczyc, to wtedy bym mogl zoś więcej powiedzieć, ale jest na prawdę super, ilosć szczegółow poraża, aha chyba dobry sprzet masz bo renderowanie to ci trochę zajmie !! I może jeszcze dorzuć jeszcze jeden fotel i jakies radio kontrolki ( bo jeden facet czegos takiego nie obsługuje, do takiego wynalazka, trzeba conajmniej 2 osoby) Jakis łacznosciowiec, koordynator do tego jakis mu joistick dorzuć i własny monitor i oraz kilka gadżetów, jakieś komputery, elektronike, płytki (układy jakies na zewnatrz).
Crash Napisano 30 Grudzień 2002 Autor Napisano 30 Grudzień 2002 dzieki Ramze :) bedzie 2 fotel, tylko jeszcze nie wiem gdzie :), 2 bedzie dla mechanik/obsluga karabinu plazmowego :) wiecej ekranow i przyciskow juz raczej nie bedzie bo wszyskit kontrolk beda albo na siedzeniu albo w kasku. Bardziej rozlegle renderki masz na poprzednich stronach. Sprzet mam przecietny a renderuje sie srednio jakies 40 min w 1024x768. jeszcze raz dzieki za pomoc. Greetz
Crash Napisano 31 Grudzień 2002 Autor Napisano 31 Grudzień 2002 update... zaczalem zabawe z silnikamim jak myslicie dolozyc ich jeszcze ??? czy moze boki zapelnic detalami, albo zostawic jak jest??? wszelka pomoc mile widziana :) Greetz
SCORPI Napisano 31 Grudzień 2002 Napisano 31 Grudzień 2002 hm... ja bym to w troche inny sposób zrobił, box, z krawędziami na przodzie wygładzonymi, lekko, lub poprosty wyżłobionymi, nio oraz te, takie wklęsłe tak jak u ciebie, ale to co dodatkowo bym zrobił to takie wiesz.... kładziesz jeden cylinder na środku, dajesz silice, kopiujesz obracając kilka krotnie łaczysz, opcja boolean, cut refrine, i extrude nio i jest... jak nierozumiesz o co chodzi to mogę wymodelować szybko, i załączyć obrazek
SCORPI Napisano 31 Grudzień 2002 Napisano 31 Grudzień 2002 oki, zaraz umieszcze, ale prosze sie nie śmiać :) ewętułalnie razem sie pośmiejemy... ale ostateczny wybór należy do ciebie (co do tych silników)
Crash Napisano 31 Grudzień 2002 Autor Napisano 31 Grudzień 2002 pefnie zostane przy swojim, ale dobry pomysl nigdy nie jest zly i zawsze moze mi sie odmienic :)
SCORPI Napisano 31 Grudzień 2002 Napisano 31 Grudzień 2002 oki tak to wygląda... tylko nie zrobiłem w takeij rozdzielczości jak tyt o robisz :) nio i jest to szybki i gorący model... nie całą minute mi zajęło :P to sie smiejemy czy nie???
Crash Napisano 31 Grudzień 2002 Autor Napisano 31 Grudzień 2002 fajny pomysl ale zostaje przy mojim designie :D, nie wiem ale jakos nie widze tam takich silnikow, troche za bardzo hmmm skomplikowane, na silniki chcialem cos prostszego, zeby oko moglo odpoczac, ale i tak dzieki za trud, Greetz
SCORPI Napisano 31 Grudzień 2002 Napisano 31 Grudzień 2002 taa... dobra crash, przyznaj że są poprostu dziadowskie :) a nie że nie pasują :) A I JEszcze jedno, jak zrobiłeś swoje? Chciałem wiedzieć jaką metodą to robi profesionalista :)
Crash Napisano 31 Grudzień 2002 Autor Napisano 31 Grudzień 2002 lol, ja jestem poczatkujacy a nie profesjonalista :). poly modeling i SDS - tak zrobilem silniki w 5 minut :D
Crash Napisano 1 Luty 2003 Autor Napisano 1 Luty 2003 Witam Panów i Panie, wracamy do roboty :). Hmmm Adrian przedluzysz o tydzien? czy termin stoi?? Anywayz... update....
saygon Napisano 1 Luty 2003 Napisano 1 Luty 2003 popraw odblaski, bo rdza odbija tak samo jak farba, i niech to zdarta farba bedzie miala jakies wieksze zroznicowanie kolorów, ale dobrze.
SCORPI Napisano 1 Luty 2003 Napisano 1 Luty 2003 Ja sie nie wypowiadam bo na grafie sie nie znam :P troche mi to posmarowana bułke przypomina... (teksture) nio ale ja wiem... może właśnie dobrze jest tak... hm ja bym chyba jednak nie zmieniał
SCORPI Napisano 1 Luty 2003 Napisano 1 Luty 2003 Wspułczucia będziesz miał dużo do roboty przy teksturkach :) Bo jak narazie tylko oteksutowałeś to coś? U mnie też zresztą troche czasu zleci na teksturkach :P
Crash Napisano 1 Luty 2003 Autor Napisano 1 Luty 2003 Mała prośba do Pana Scorpiego: przestań postować w mojim threadzie, bo Twoje wypowiedzi rażą infantylizmem, brakiem składni, a co gorsza skrajną głupotą. Nie obchodzi mnie, czy te komentarze byłyby pozytywne, negatywne czy jakiekolwiek inne. Poprostu przestań tu pisać, jesli chodzi o warsztat jesteś zapewne zdecydowanie ode mnie lepszy, winszuje, lecz poza lekcją warsztatu 3d przydałaby Ci się lekcja kultury. Dziękuje, dowidzenia.
SCORPI Napisano 1 Luty 2003 Napisano 1 Luty 2003 Eh no oki... Skoro tak mówisz... To nic już nie pisze :( Ostatnia moja rada... Zmień te teksturki... A co do tego Infantylizmu... no w sumie może wam sie tak wydawać... w końcu nie jestem tu z tego średniego wieku... nio ale młodsi też są
saygon Napisano 1 Luty 2003 Napisano 1 Luty 2003 crash nie przesadzasz? scorpi sobie zażartował,ale nie wściekaj sie tak.kurde troche opanowania, bo ludzie oprzestaną wogole oceniac twoich prac. a co do tekstur, to przesunęło ci sie mapowanie( w meijscu gdzie nie amsz wglebienia masz nagle rdzę, co do teksturek to faktycznie musisz popracować nad nimi, ale idziesz w dobrym kierunku.co z tego ze ktoś jest lepszy od kogoś? obaj jesteście lepsi odemnier, ale to nie znaczy że nie mam was obu krytykować. troche luzu panowie. obaj.
Crash Napisano 1 Luty 2003 Autor Napisano 1 Luty 2003 Heh, to już nie pierwszy raz, a szczytem był numer ze zjechaniem mnie kiedy chciałem Ci pomóc przy tej ostatniej pracy. Jeśli chodzi natomiast o tekstury, to nie zamierzam ich zmieniać bo sceneria będzie pustynna, ponadto podobają się nie tylko mnie, także jesteś w mniejszość. Fakt, trzeba jeszcze sporo popracować. Na Twoje szczęście nie zamierzam zniżać się do Twojego poziomu, bo gdybym zaczął krytykować Twoje update\'y w tak bezczelny, bezużyteczny sposób jak Ty, to pewnie zaczął byś płakać. I pomyśleć, że ja chciałem, wziaść Cię do teamu IMS Baltic od niorganiki, widze, że bym się grubo przejechał. Więc jednak talent to nie wszystko. Greetz
Crash Napisano 1 Luty 2003 Autor Napisano 1 Luty 2003 Saygon: Krytyka to jedna sprawa, i naprawde doceniam konstruktywną, nawet srogą krytykę, lecz tylko wtedy kiedy ona coś ze sobą niesie. Natomiast Pan Scorpi komentuje w stylu \" wyglada jak posmarowana bułka\" , \" nie wystarczy box ze szczegółami\" , \" lampki świecą się jak nos Rudolfa\" , przepraszam, jak ja mogę z tego skorzystać albo wyciągnąć jakiekolwiek wnioski ???? A faktycznie troche dziwnie to wygląda z tą tekstura, ale tam jest wgłębienie tylko przy takim kącie padania światła jakoś tak wyszło, postaram się naprawić. Mapowanie kuleje?? Nie zauważyłem żeby sie gdzieś rozjeżdżało, weź zakreśl gdzie dokładnie. Greetz
SCORPI Napisano 1 Luty 2003 Napisano 1 Luty 2003 Eh no oki... Postaram sie to w jakiś inny sposób komętowąć....
saygon Napisano 1 Luty 2003 Napisano 1 Luty 2003 1-tam rdza nie pojawia sie na zgieciu, ale za a czasami jej nie ma. to mejsce jest bardzo wysunięte i to ono by sie najbardziej zuzywalo. 2- kaktycznie wglebienie ejst, ale zwykle w nich zbiera sie kurz i drud, jest tam za czysto( za jasne) 3- ten punkt ma bardzo duze spectaculara(sam róg)
Crash Napisano 1 Luty 2003 Autor Napisano 1 Luty 2003 no ito jest krytyka :) THX Saygon: brud sie namaluje, speculara zmniejsze i troche zwieksze bumpa, i co do zgiecia tez masz racje..... back to work Cheers :)
saygon Napisano 1 Luty 2003 Napisano 1 Luty 2003 ucielo kawalek opisu 4- tam jest zigiecie,a nie ma brudu 5- wygląda jak fabrycznie nowe.
Crash Napisano 1 Luty 2003 Autor Napisano 1 Luty 2003 4 nie wszedzie jest brud gdzie zgiecie :) 5 tam jest brud tylko u gory i akurat tak swiatlo pada ze wyglada jak prawie idealny specular, niemniej nie jest, pozatem sa takie czesci w maszynach ktore musza byc utrzymywane w czystosci, a chlodnica w szczegolnosci..... musze jeszcze wyczyscic exhousta i coolery po boku....
Bremen Napisano 2 Luty 2003 Napisano 2 Luty 2003 ladne ale ja mam Crash do ciebie prosbe wez zrob render oglny tego czolgu/pojazdu :)...bardzo bym chcial go zobaczyc jak on wyglada calosciowo bo od pewnego czasu pokazujesz ujecia i w sumie zadracilem zdolnosc wyobrazenia sobie calego pojazdu :P
saygon Napisano 3 Luty 2003 Napisano 3 Luty 2003 walnij jakąś pzreciwage na pzreciwny bok od tego czegoś duzego po boku. boinaczej tamten bok jakoś pusto wygląda. a i jeszcze jakiś zderzak na przód.
Crash Napisano 3 Luty 2003 Autor Napisano 3 Luty 2003 i jeszcze cos na zakaske, wywalilem silniki bo stwierdzilem ze sa bezuzyteczne :)
Gotham Napisano 3 Luty 2003 Napisano 3 Luty 2003 Jedno spostrzeżenie.... Modele naprawdę mocne, ale pamiętaj że jakość modeli musi się równać jakości tekstur...... Więc nie przesadź z modelami. :)
Crash Napisano 3 Luty 2003 Autor Napisano 3 Luty 2003 ta kjes szefie :) ale najpierw skoncze modelowac :D THX Greetz
saygon Napisano 3 Luty 2003 Napisano 3 Luty 2003 dorob jeszcze zdeżaczej na te po bojkach( reneratory pola)?? nie wiem jak to sie nazywa.
Crash Napisano 5 Luty 2003 Autor Napisano 5 Luty 2003 postartam sie Saygon, we\'ll see what I can do mate :) A w miedzyczsie troche pustyni :)
saygon Napisano 5 Luty 2003 Napisano 5 Luty 2003 no nieżle. bede dalej drążył temat zdeązków( bezpieczeństwo to podstawa - powiedział saper) polącz go z tymi oslonkami po bokach. narazio wypas totalny.
Crash Napisano 6 Luty 2003 Autor Napisano 6 Luty 2003 dokonczylem patch z wydmami, teraz bede sie bawil jakimis connectami i innymi bzdetami jak FFD i 1 plan gotowy :) Ktos ma jakies pomysly na teksture piasku? pikselmapy? procedurale? czy dziewiczo? :) Cheers
bartonfink Napisano 6 Luty 2003 Napisano 6 Luty 2003 Nie podobaja mi sie te wydmy :/ chodzi oto ze twoje maja takie sam kat na zboczach po obu stronach a tak nigdy niejest ustawiaja sie one zgodnie z wiatrem (co u ciebie sie z mienia na co 2 wydmie ) poztym jak dlamnie to jest za malo zroznicowanie w wysokosci pozatym jakos niemoge sobie wyobrazic jak chcesz proporcjonalnie ustawic to podloze w stosunku do pojazdu daj jakis zzut pokazujacy to Co do modelu pojazdu to sie niewypowiadam z 2 powodow: 1. zabija mnie jego szczegolowosc i dbalosc o detale 2. nie dorastam ci do piet jesli chodzi o modeling :) wiec oczym tu mowa ups jednak sie wypowiedzialem ;)) wspolczuje ci zamapowania tego pojazdu(hyba ze znasz jakas swietna metode ktorej ja nieznam(w co niewwatpie) no i rowniez licze na to ze texturki naprawde beda na poziomie
Crash Napisano 6 Luty 2003 Autor Napisano 6 Luty 2003 hehe ja te mam nadzieje ze teksturki beda na poziomie :), zobaczymy. Co do wydm, dziex za zwrocenie uwagi, zaden problem poprawie przy pomocy FFD. Aha i mam wrazenie ze tobie sie wydaje ze te wydmy to jest caly teren i do tego bede dopasowywal czolg? otoz ten ostatni image pokazuje maley wydmy ktore beda na podlozu, to nie sa wielkie diuny, tylko te malutkie zakola, a one niemalze nie podlegaja zroznicowani wysokosci, mam pare zdjec, niedowiarkom moge zamiescic :). Dzieki za krytyke. Cheers
bartonfink Napisano 6 Luty 2003 Napisano 6 Luty 2003 skoro to sa tylko znieksztalcenia na piasku to cofam :) ten uklada sie jak mu sie zachce ;)) (bosze jakiego ty masz potwora ze to wszystko ci sie tak ladnie szybko renderuje ??
Crash Napisano 6 Luty 2003 Autor Napisano 6 Luty 2003 hmmmm, zadnego potworka :) moj komp jest slabiutki 1ghz duron, 192mb RAM\'u i GF2 MX takze marniutko...... prawdziwym demonem predkosci to tutaj jest Vray :) Cheers
dawid Napisano 8 Luty 2003 Napisano 8 Luty 2003 ten linie na 1/3 i 2/3 szerkości są dosyć nieciekawe gdyż biegną zbyt równolegle
Rekomendowane odpowiedzi