Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Taki sobie blok (wielu detali nie ma ale takie było założenie klienta) - moja pierwsza próba kompozycji 3D ze zdjęciem (też kiepskim) więc nie bijcie za bardzo :)

 

17c3ee290e57ef0c.jpg

 

Edit - tak to wygląda po moałym updacie :)

 

343c408b7d93b79e.jpg

 

Edit - wersja ostateczna (sam nie wiem czy najlepsza bo mi się do końca nie podoba).

 

Edit 2 - wrzuciłem nie tego co trzeba - sorki

 

f99def5d83ebf467.jpg

 

 

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ażtak tragicznie :( Wiedziałem :(

Renderer to oczywiście Vray

Światło jest tylko rozproszone bo miało być dostosowane do warunków zdjęciowych - ech ale wyszło "badziewiaście"

Napisano

Wiesz co , oswietlenie ci tak wyszlo, ze calosc wyglada jak makieta (domek dla lalek)... pokombinuj ze zrodlami swiatla- aby pojawily sie jakies wyrazniejsze cienie, zwieksz jakosc gi, moze dodaj jakiejs textury tynku, i dodaj male glossy. Mozesz tez sprobowac troche zróznicaować oświetlenie kolorystycznie? i zrobic wiekszy kontrast(swiatlo-cien poiedzy elewacjami, zauważ ze nawet jak jest swiatlo rozproszone to gdzies tam ono za chmurkami jest ukryte i zawsze ktoras elewacja bedzie jasniejsza? tak mi sie wydaje :D),... i moze AAfilter:)

a! i podstawa wywal tych ludzi 3d i tego golfa, i wstaw ludzi ze zdjecia.

Napisano

Twój blok nie pasuje do zdjęcia (2 horyzonty masz na obrazku, a niestety natura jest uboższa o 1 )

 

no i światła kierunkowego brakuje (nawet w bardzo pochmurny dzień zawsze jest słońce i to słońce zawsze daje cienie kierunkowe, choćby nie wiem jak rozmyte ale są, i tego brakuje w pracy) no i oczywiście szczegółów.

 

Gdybyś nie napisał ze to vray to bym nie wpadł na to.

 

ja bym to zrobil mniej wiecej tak (tez nie twierdze ze idealnie)

RYSUNEK

hehe teraz widze ze sam tez "prawdziwy horyzont" troche krzywo narysowalem :D

Napisano

wygląda to wszystko troche jak makieta... a chyba nie taki był zamiar. I co to za pagórek trawy obok Golfa? wygląda co najmniej dziwnie.

Przede wszystkim dodaj jakieś światło kierunkowe - choćby słabe, niech sie pojawi jakiś cień.

Napisano

No cóż- ten pagórek z trawą to taki nasyp - blok powstanie na terenie który nieco się wznosi w jednym kierunku stąd w celu zniwelowania różnicy poziomów są te nasypy.

Napisano

ocenił bym to 3/6 co oznacza abyś nabrał większego skila

zawsze to detale brakują u ciebie a str. zewnętrzna bloku trochę uboga 3 wiszące kwiatki i tyle :(

Napisano

no jest lepiej w porownaniu z tym co bylo na poczatku, ale :

 

- samochody lewitują (zwlaszcza ten VW)

 

- za postaraj sie ujednolicic zielen (za duzo skaczesz po palecie kolorow, zobac na rendery z tego domku tamizo, ktory jest gdzies ponizej w tym dziale, tam bardzo ladnie sie zielen komponuje sama z sobą, tak samo jak u miszcza Lisa - nie ma takiej duzej roznicy tonalnej, to w koncu nie ogród botaniczny, a uliczka, jak na razie zielen jest zbyt "oczojebna" i kradnie uwage z budynku [nie wiem czy zrozumiale sie wyrazam]

 

- swiatlo teraz jest nieco za ostre imo [cienie wyszly jak nozem ciete, popadasz ze skrajnosci w skrajnosc, najlepiej zrob sobie zdjecie jakiegos takiego bloku przy podobnym oswietleniu, bedziesz wiedzial o co mi chodzi)

 

- tekstura drogi jest co najwyzej kiepska (na forum ktos udostepnil bardzo fajne tekstury asfaltu)

 

- to samo tyczy sie chodnika (jakis bump by sie przydal mocniejszy imo)

 

- dziwnie konczy sie kraweznik kolo golfa

 

pracuj dalej imo, jest szansa na cos naprawde fajnego z tego (poogladaj prace zbychowatego, lisa itp naprawde kawal fajnej roboty odwalają)

Napisano

Ostatnia moja poprawka w tej pracce :) Na więcej już nie ma czasu. Dzięki wszystkim za rady - choć nie ze wszyskich potrafiłem skorzystać :)

Postaram się wykorzystać tę wiedzę przy następnej wizce. Edit w pierwszym poście.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności