mbudzko Napisano 26 Grudzień 2007 Napisano 26 Grudzień 2007 czesc, zaczalem od szkicu, co jakis czas podrzuce cos nowego , prosze o komentarze
mileS Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 Witam ! Cóż , na razie nie ma co oceniać . Szkic ciekawy , zobaczymy jak ci to wyjdzie . Całość chcesz zrobić bardziej Real( Sci_fi ) , czy będzie to cartoon ? Bo szkic trochę bazuje pod cartoon
claude Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 cóż na pewno masz ekspresyjną kreske, czy to wpływ Gdańskiej ASP? Powodzenia
mbudzko Napisano 3 Styczeń 2008 Autor Napisano 3 Styczeń 2008 dzieki za komentarze, dają motywację do pracy, nie jestem po ASP, tylko po architekturze na PG, chwile byłem wyjechany na święta teraz ostro zaatakuję pozdro
mbudzko Napisano 3 Styczeń 2008 Autor Napisano 3 Styczeń 2008 bardziej pójdę w sf, to mnie naprawdę kręci
mbudzko Napisano 3 Styczeń 2008 Autor Napisano 3 Styczeń 2008 dorzucam dalszy ciąg pracy i proszę o kolejne komentarze, idę w kierunku odhumanizowania straznika, będzie usprawniony technologicznie: i z kolorem:
claude Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 bardzo ekspresyjne te projekty ciekawe jak to przełożysz na 3d teraz z tej plątaniny kresek trzeba wyskrobać ładną siateczke ciężko komentować jak na razie
goran Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 Szkice ekstra, ale czekamy na model. To będzie static czy coś animowanego?
mbudzko Napisano 7 Styczeń 2008 Autor Napisano 7 Styczeń 2008 najpierw static, myslalem o animce ale to potem
D4D4L Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 em to 3d czy 2d?:P bo wyglonda na 2d a to znaczy zly dzial :P
mbudzko Napisano 14 Styczeń 2008 Autor Napisano 14 Styczeń 2008 pierwsze w prawki z siatką: najpierw głowa a dalej rękawica, komentujcie ile wlezie, oczywiście bez textur jeszcze,
Maykel Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 całkiem fajnie to wychodzi, może zerknij na link, bo proporcje troszke nie takie, no chyba że to taki styl ma być - a to przepraszam ;) http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=37594&highlight=proporcje+twarzy&page=3
claude Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 oczy ufoluda, usta średniowiecznej madonny, policzki jakoś dziwnie wyciosane, to są włosy czy rodzaj kasku myślę że musisz się na coś zdecydować, czy to ma być ufolud czy laska z ładną buzią, albo robić anatomicznie albo specjalnie wbrew anatomii chyba najbardziej usta mnie denerwują są sztucznie wycięte, usta maja wtapiać się w twarz kąciki wchodzić głębiej w twarz, dolna warga koło kącików płynnie przechodzi w brodę usta nie rysują się ostrym obrysem do o koła, dolna warga trochę subtelniej porostu rzeźb z referek chyba że robisz specjalnie z wyobraźni jakiegoś tajemniczego stwora życzę powodzenia
mbudzko Napisano 15 Styczeń 2008 Autor Napisano 15 Styczeń 2008 pomysł jest taki, żeby wyraz twarzy był dziecinnie niewinny, z odrobiną ufowego egzotyzmu, oczy wydają się ufowe bo nie ma textur siatkówki, włosy zadałem z siatki żeby mieć proporcje całej głowy, bo do łysej czaszki nigdy nie jestem przekonany, potem może zrobię włosy prawdziwsze, a może wymodeluję z siatki will see, dzięki za komentarze, pomogają, co do ust pewnie racja, jednak troche brak mi doświadczenia, i nie łapię wszystkich nieprawidłowości anatomicznych
marcin wuu Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 Powieki nie mogą odstawać od gałek ocznych. kąciki ust nie mogą wystawać z twarzy - wepchnij je do środka. Jeśli robisz tak mocno stylizowaną buźkę to bardziej uwydatnij szczegóły - bardziej kanciaste krawędzie (to znaczy ja bym tak zrobił ale to już zależy od stylu który chcesz osiągnąć).
mbudzko Napisano 15 Styczeń 2008 Autor Napisano 15 Styczeń 2008 cenne uwagi dzięki, racja że trzeba uwydatnić
Ufol Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 zewnętrzen kąciki oczu troche bym przybliżył do reszzty oka, zabardzo wyciągnięte są, oprócz tego fajne, policzki troche kwadratowe, wyglądają jak z wygładzonego boxa, wypadałoby troche zaokrąglić, i usta troche bym rozciągną w obie strony bo jakieś małe i troche duży odstęp od nosa plus to co mówili inni, "zawijki" na nosie troche za ostre mi się wydają i sam nos troche kwadratowy, za wyraźne ma krawędzie. gdzie ona będzie mieć uszy? (o ile będą). Czemu brwi wmodelowałeś w twarz? nie lepiej by było zrobić je osobno? na ich końcach siatka ci sie troche wygina. Jeśli można pokazałbyś ją z profilu. na pierwszy obrazku stopy (o ile dobrze zkojarzyłem ze szkicem) po lewej stronie widać 2 kanty jakieś i dziwne rozszczepienie. zapowiada się fajnie, lubie takie klimaty, powodzonka.
mbudzko Napisano 16 Styczeń 2008 Autor Napisano 16 Styczeń 2008 dzięki, chwile potrwa zanim popchne do przodu ten model, niestety zarabiac trzeba
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się