Napisano 26 Grudzień 200717 l czesc, zaczalem od szkicu, co jakis czas podrzuce cos nowego , prosze o komentarze
Napisano 29 Grudzień 200717 l Witam ! Cóż , na razie nie ma co oceniać . Szkic ciekawy , zobaczymy jak ci to wyjdzie . Całość chcesz zrobić bardziej Real( Sci_fi ) , czy będzie to cartoon ? Bo szkic trochę bazuje pod cartoon
Napisano 29 Grudzień 200717 l cóż na pewno masz ekspresyjną kreske, czy to wpływ Gdańskiej ASP? Powodzenia
Napisano 3 Styczeń 200817 l Autor dzieki za komentarze, dają motywację do pracy, nie jestem po ASP, tylko po architekturze na PG, chwile byłem wyjechany na święta teraz ostro zaatakuję pozdro
Napisano 3 Styczeń 200817 l Autor dorzucam dalszy ciąg pracy i proszę o kolejne komentarze, idę w kierunku odhumanizowania straznika, będzie usprawniony technologicznie: i z kolorem:
Napisano 3 Styczeń 200817 l bardzo ekspresyjne te projekty ciekawe jak to przełożysz na 3d teraz z tej plątaniny kresek trzeba wyskrobać ładną siateczke ciężko komentować jak na razie
Napisano 4 Styczeń 200817 l Szkice ekstra, ale czekamy na model. To będzie static czy coś animowanego?
Napisano 14 Styczeń 200817 l Autor pierwsze w prawki z siatką: najpierw głowa a dalej rękawica, komentujcie ile wlezie, oczywiście bez textur jeszcze,
Napisano 15 Styczeń 200817 l całkiem fajnie to wychodzi, może zerknij na link, bo proporcje troszke nie takie, no chyba że to taki styl ma być - a to przepraszam ;) http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=37594&highlight=proporcje+twarzy&page=3
Napisano 15 Styczeń 200817 l oczy ufoluda, usta średniowiecznej madonny, policzki jakoś dziwnie wyciosane, to są włosy czy rodzaj kasku myślę że musisz się na coś zdecydować, czy to ma być ufolud czy laska z ładną buzią, albo robić anatomicznie albo specjalnie wbrew anatomii chyba najbardziej usta mnie denerwują są sztucznie wycięte, usta maja wtapiać się w twarz kąciki wchodzić głębiej w twarz, dolna warga koło kącików płynnie przechodzi w brodę usta nie rysują się ostrym obrysem do o koła, dolna warga trochę subtelniej porostu rzeźb z referek chyba że robisz specjalnie z wyobraźni jakiegoś tajemniczego stwora życzę powodzenia
Napisano 15 Styczeń 200817 l Autor pomysł jest taki, żeby wyraz twarzy był dziecinnie niewinny, z odrobiną ufowego egzotyzmu, oczy wydają się ufowe bo nie ma textur siatkówki, włosy zadałem z siatki żeby mieć proporcje całej głowy, bo do łysej czaszki nigdy nie jestem przekonany, potem może zrobię włosy prawdziwsze, a może wymodeluję z siatki will see, dzięki za komentarze, pomogają, co do ust pewnie racja, jednak troche brak mi doświadczenia, i nie łapię wszystkich nieprawidłowości anatomicznych
Napisano 15 Styczeń 200817 l Powieki nie mogą odstawać od gałek ocznych. kąciki ust nie mogą wystawać z twarzy - wepchnij je do środka. Jeśli robisz tak mocno stylizowaną buźkę to bardziej uwydatnij szczegóły - bardziej kanciaste krawędzie (to znaczy ja bym tak zrobił ale to już zależy od stylu który chcesz osiągnąć).
Napisano 15 Styczeń 200817 l zewnętrzen kąciki oczu troche bym przybliżył do reszzty oka, zabardzo wyciągnięte są, oprócz tego fajne, policzki troche kwadratowe, wyglądają jak z wygładzonego boxa, wypadałoby troche zaokrąglić, i usta troche bym rozciągną w obie strony bo jakieś małe i troche duży odstęp od nosa plus to co mówili inni, "zawijki" na nosie troche za ostre mi się wydają i sam nos troche kwadratowy, za wyraźne ma krawędzie. gdzie ona będzie mieć uszy? (o ile będą). Czemu brwi wmodelowałeś w twarz? nie lepiej by było zrobić je osobno? na ich końcach siatka ci sie troche wygina. Jeśli można pokazałbyś ją z profilu. na pierwszy obrazku stopy (o ile dobrze zkojarzyłem ze szkicem) po lewej stronie widać 2 kanty jakieś i dziwne rozszczepienie. zapowiada się fajnie, lubie takie klimaty, powodzonka.
Napisano 16 Styczeń 200817 l Autor dzięki, chwile potrwa zanim popchne do przodu ten model, niestety zarabiac trzeba
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto