linus11 Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 witajcie, tak sie zastanawiam co bedzie lepsze do pracy w maxie za rozsądną cenę gf 7950 gx2 (kusi mnie ten 1gb ramu chociaż nie wiem czy to będzie czuć w pracy na scenie) czy może Radek 3850 512mb (kusi mnie dx10 chociaż chyba max predko nie bedzie z niego korzystał)... hmmmm?
lpshinoda Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 z tego co mi wiadomo to karta nie ma aż tak wielkiego wpływu na pracę w Max'ie, gdyż opowiada ona tylko za wyświetlanie obrazu we Viewport'ach... takie przynajmniej kiedyś otrzymałem informację od znajomego... za liczenie i rendering odpowiada procesor i pamięć RAM komputera
miriam Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 linus11 zmień nazwę wątku na taką która pomoże znaleźć odpowiedź na Twój problem. //Pozdr.
linus11 Napisano 7 Styczeń 2008 Autor Napisano 7 Styczeń 2008 sie zgadz, ale pracuje sie wlasnie na viewportach :) i ja wlasnie rozumiem że jak sobie obracam otexturowaną oswietloną scenę to karta robi swoje.. chyba :? w kazdym razie musze zmienc bo mi stara padla wiec wybrac cos musze :D linus11 zmień nazwę wątku na taką która pomoże znaleźć odpowiedź na Twój problem. //Pozdr. jak? :)
miriam Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 Z prawej strony #1 postu masz EDYCJA. -> GO ADVANCED. Poza tym edytuj posty, nie pisz jeden po drugim. ;).
wookie Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 7950gx2 to staroc , slabsza od 3850 , 1gb nie wiele ci da z tych dwoch zdecydowanie radek , mam i nie zaluje zakupu. Jaki masz fundusz na karte ?
Gomez Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 Karta ma wplyw na prace w viewportach. Jakies 2 miesiace temu mialem jeszcze 6600gt i nie narzekalem chociaz juz czasem przymulalo. Teraz mam 8800gt i nic mi nie straszne ;) Ten gx2 to chyba 2 karty w sli zamkniete w 1 obudowie? Jesli tak to max ne korzysta z sli. Tak czy siak wez radka bo na pewno jest mocniejszy.
KLICEK Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 od 7300 gt 256 mb ram, mozna juz spokojnie operowac na milionach poly.
DraB Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 od 7300 gt 256 mb ram, mozna juz spokojnie operowac na milionach poly. Ja mam 7600 GT i przy milionie już haczy. WTH? ;O
Gomez Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 To zalezy tez od ilosci ramu i byc moze od procka (np. w grach procek moze obnizyc lub podwyzszyc wydajnosc grafy, nie wiem jak w maxie).
Loki Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 ja mam nvidia GeForce 7900 GS, do 2-2.5 milionów poly da sie życ (2gb ram, core quad), ale powyzej 2.5M spada mi framerate w viewporcie do 2-3 klatek na sekunde i juz jest ciezko, no ale w końcu od czegoś te warstwy są wiec, "hide layer" sie przydaje :)
Gomez Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 Tak z ciekawosci zaimportowalem model z zbrusha, 2.4M poly. Wczytywalo sie kilkanascie(dziesiat) sekund, potem pierwsze co zrobilem to convert>editable poly bo wczytuje sie w editable mesh i sa trojkaty czyli bylo ~5M poly. Konwertowanie trwalo kilka minut ale potem zero problemow. 2.4M poly, shaded wireframe - 28 fps, shaded - 168 fps. Zrobilem screena: Obciazenie procka jest duze bo to bylo zaraz po skonwertowaniu do edit poly, wtedy komp sie zamrozil :) potem byo znikome ok 10%. C2D 3GHz 4gb ram 8800GT plyta gl. evga 650i ultra
linus11 Napisano 8 Styczeń 2008 Autor Napisano 8 Styczeń 2008 dzieki za rozwiniecie tematu, widze ze radek wygrywa w opiniach :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się