Skocz do zawartości

Jaka grafika do pracy w maxie?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witajcie,

tak sie zastanawiam co bedzie lepsze do pracy w maxie za rozsądną cenę gf 7950 gx2 (kusi mnie ten 1gb ramu chociaż nie wiem czy to będzie czuć w pracy na scenie) czy może Radek 3850 512mb (kusi mnie dx10 chociaż chyba max predko nie bedzie z niego korzystał)... hmmmm?

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

z tego co mi wiadomo to karta nie ma aż tak wielkiego wpływu na pracę w Max'ie, gdyż opowiada ona tylko za wyświetlanie obrazu we Viewport'ach... takie przynajmniej kiedyś otrzymałem informację od znajomego... za liczenie i rendering odpowiada procesor i pamięć RAM komputera

Napisano

sie zgadz, ale pracuje sie wlasnie na viewportach :) i ja wlasnie rozumiem że jak sobie obracam otexturowaną oswietloną scenę to karta robi swoje.. chyba :? w kazdym razie musze zmienc bo mi stara padla wiec wybrac cos musze :D

 

linus11 zmień nazwę wątku na taką która pomoże znaleźć odpowiedź na Twój problem.

 

//Pozdr.

jak? :)

Napisano

7950gx2 to staroc , slabsza od 3850 , 1gb nie wiele ci da z tych dwoch zdecydowanie radek , mam i nie zaluje zakupu.

 

Jaki masz fundusz na karte ?

Napisano

Karta ma wplyw na prace w viewportach. Jakies 2 miesiace temu mialem jeszcze 6600gt i nie narzekalem chociaz juz czasem przymulalo. Teraz mam 8800gt i nic mi nie straszne ;) Ten gx2 to chyba 2 karty w sli zamkniete w 1 obudowie? Jesli tak to max ne korzysta z sli. Tak czy siak wez radka bo na pewno jest mocniejszy.

Napisano

ja mam nvidia GeForce 7900 GS, do 2-2.5 milionów poly da sie życ (2gb ram, core quad), ale powyzej 2.5M spada mi framerate w viewporcie do 2-3 klatek na sekunde i juz jest ciezko, no ale w końcu od czegoś te warstwy są wiec, "hide layer" sie przydaje :)

Napisano

Tak z ciekawosci zaimportowalem model z zbrusha, 2.4M poly. Wczytywalo sie kilkanascie(dziesiat) sekund, potem pierwsze co zrobilem to convert>editable poly bo wczytuje sie w editable mesh i sa trojkaty czyli bylo ~5M poly. Konwertowanie trwalo kilka minut ale potem zero problemow. 2.4M poly, shaded wireframe - 28 fps, shaded - 168 fps.

Zrobilem screena:

highpolymeshzc9.th.jpg

 

Obciazenie procka jest duze bo to bylo zaraz po skonwertowaniu do edit poly, wtedy komp sie zamrozil :) potem byo znikome ok 10%.

 

C2D 3GHz

4gb ram

8800GT

plyta gl. evga 650i ultra

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności