Napisano 7 Styczeń 200817 l Poprostu rycerz stworzony w Wings3D. EDIT: W niektórych miejscach zapomniałem o wygładzaniu. Wrzucę nowe rendery.
Napisano 8 Styczeń 200817 l No jak dla mnie to troche mało detali jeszcze jest, i wydaje mi się, że ten rycerz nic nie widzi - strasznie małe te otwory na oczy. Ale może być fajne - tylko chyba coś się z siatką dzieje niedobrego na naramiennikach (albo to tylko tak wygląda). Powodzenia w dalszej pracy
Napisano 8 Styczeń 200817 l tak na chełmie troche za wąska ta szczelina, poza tym w takich chełmach z tego co pamiętam było sporo dziórek żeby się rycerz nie udusił, poza tym przód zachodzi trochę na zbroje i kolega nie mógłby się patrzyć w dół, brakuje ci śrób mocójących naramienniki z tyłu, buty troche zbyt prostokątne na mój gust, powinny być wyższy przy złączeniu z nogą, przód nagolenników jest troche za blisko butów, bedzie je blokował przy chodzeniu, te na łokciach troche za wysokie, przynajmnie przednie krwędzie bym do siebie zbliżył zeby kolega mógł zgiąć ręke dostatecznie bardzo, zbroje w okolicy pasa podzieliłbym na kilka sekmentów żeby mół sie łatwo schylać i troche bym wyprofilował sam napierśnik, grubszy w okolicy piersi i węższy u pasa, troche mało detalu. ogólnie zapowaida sie dobrze trzymam kciuki. pozdr.
Napisano 8 Styczeń 200817 l No już wszyscy powiedzieli co źle, ale ja myślę, że nogi troszkę za krótkie, albo mi się tak wydaje. Do tego jakiś otwór przy ustach by mógł oddychać.
Napisano 8 Styczeń 200817 l nogi wydaja mi sie dobre, no może tylko pas troche podwyższyć, ale przypuszczam że po podzieleniu dolnej części zbroi na 2-3 segmenty bedzie ok, o otworach na ustach to mnie powtarzasz arti :P zauważyłem jeszcze jedna rzecz, nie wiem czy faktycznie tak jest bo ciemno jest pod rękami, zbroja nie jest elastyczna więc nie da jej się założyć normalnie jak koszule przez głowę, dlatego zbroje płytowe składają sie z 2 części: przedniej i tylnej, a u ciebie widze tylko jedną całość. Popatrz na google w jaki sposób są mocowane te dwie płyty.
Napisano 9 Styczeń 200817 l Robione z conceptu z Wiedźmina ? Rycerz redanii itp. ? Też go robiłem .. ale jakoś mi się nie podobał i nawet go tu nie pokazywałem :P Pozdrawiam, Solo
Napisano 9 Styczeń 200817 l Autor Tak, wzorowałem się głównie na koncepcie z Wiedźmina, ale nie będę się go bardzo wiernie trzymał. Niewiele zmieniłem. Dziury na oczy nie było widać bo nie wyciąłem poligonu z jej dna. W internecie nie nalazłem zbroi podobnej do tej i dzielonej poziomo w środkowej części. Podział w pionie chyba już zrobiłem i połączę połówki chyba pasami. Na hełmie porobiły się jakieś zmarszczki koło oczu... Niedługo wrzucę rękawicę.
Napisano 10 Styczeń 200817 l juz coraz lepiej wygląda, a ta zmarszka przy otworze nawed dobrze wygląda :P zostawiłbym ją, tylko ten owór troche rozciągną bo mały mi sie wydaje, ale to tylko moja opinia, taki tez dobry, i dodaj jakiegoś smootha na naramienniki bo poligony widać. i dolna krawędź naramienników troche podnieś albo odsuń od rąk bo przy takim układzie nie mógłby ich podnieść do góry. i z tyłu spróbój zrobić rzeby te krawędzie sie z tyłu zchodziły (no chyba że taki koncept :P). pozdr.
Napisano 11 Styczeń 200817 l Autor Właściwie tylko dodałem rękawice, jeden kawałek metalu zakrywa 4 palce, kciuk osobno i kolczuga pod spodem, ale chyba zrobie jakąś skórzaną rękawicę. Chyba jeszcze trzeba ją poprawić, jakoś dziwnie wygląda,
Napisano 11 Styczeń 200817 l z tego co widzę to przed ramie wygląda jak u robota, brak naturalnego kształtu... popracuj nad anatomią dłoni, bo nie wyglądają za dobrze... Powodzenia! Walcz dalej! ;)
Napisano 11 Styczeń 200817 l jeju jak ja nie lubię modeli robionych tylko po to żeby wyglądały, bez żadnego zastanowienia, przemyślenia czy w tym w ogóle da się chodzić.. dla mnie modelling może niezły, ale proporcje i sam koncept ohydny. fuj
Napisano 12 Styczeń 200817 l Autor Z proporcjami nie jest chyba tak źle.w załączniku jest widok z przodu, z włączoną perspektywą. Pozatym myślę że dałoby się w tym chodzić :]
Napisano 12 Styczeń 200817 l Proporcje wydają się w miarę ok: Mi się nie podobają buty, mają jakiś dziwny kształt i powinny być skierowane na zewnątrz a nie na wprost.
Napisano 14 Styczeń 200817 l Autor Narazie buty zostawie jak są, ustawianiem postaci zajmę się kiedy skończę ją modelować.
Napisano 14 Styczeń 200817 l Z proporcjami nie jest chyba tak źle.w załączniku jest widok z przodu, z włączoną perspektywą. Pozatym myślę że dałoby się w tym chodzić :] 1. ręce są stanowczo za grube i za daleko od ciała (nie zgiąłbyś tak ręki przy ciele mając takie pierścienie na rękach. Patrz gdzie bark ma rycerz na referce Kimmie'go a gdzie Twój. i jak wygląda jego zbroja 2.a propos funkcjonalności: spróbuj zgiąć w takim czymś rękę w łokciu, życzę powodzenia. pozdrawiam
Napisano 15 Styczeń 200817 l Autor Teraz ręce ma mniejsze, dłonie chyba nawet za małe. To coś pod szyją już poprawione. Teraz, chyba, nie tylko może chodzić, ale nawet ruszać ręką :] Na łokciu, pod zbroją, chciałem zrobić kolczugę albo coś skórzanego, jeśli o to chodzi.
Napisano 15 Styczeń 200817 l wciąż nie rozumiem dlaczego z tyłu na naramiennikach te linie się nie zbiegają a z przodu zbiegają? to tak ma być? bo na mój gust raczej dziwnie wygląda. Przedramiona za grube. Brakuje mi jakichś osłon na tyłek
Napisano 16 Styczeń 200817 l Autor Chciałem żeby z tyłu były okrągłe, chyba źle to tam rozłożyłem. Tyłek chyba zostawie jaki jest:] Poprawiłem t przedramie, w międzyczasie dodałem jeszcze miecz i zacząłem myśleć nad materiałem: Teraz się zorientowałem że właściwie nie mam pomysłu na żadną scenę:)
Napisano 17 Styczeń 200817 l chełm troche za jasny, chociaż to może przez światła, ale przydałoby sie jakieś zadrapanie czy coś, miecz wyglada ok, chociaż strasznie prosty, tylko rękojeść troche za chuda. przydałoby się troche detalu.
Napisano 18 Styczeń 200817 l Autor Po wrzuceniu na calosc material wyglada dosc dziwnie... Wrzucilem material na wszystko, tylko po to zeby sie zorientowac jak wyglada. Jak powinna wygladac scena do renderow probnych zeby metal wygladal tak jak powinien? Teraz mam zwykle mental ray-owskie sun & sky i jakas tapeta w tle.
Napisano 18 Styczeń 200817 l spróbuj zmienić tło, najlepiej jakieś HDRI, jest pare mapek do zciągnięcia na stronie głównej to po pierwsze, gdzieś wyczytałem że metale i obiekty odbijające są tak ładne jak tło w którym się znajdują, chyba nawet wiem co za tło dałeś. możesz zmniejszyć troche reflection lvl i trochę ukolorystycznić bo wygląda jakby był ubrany w lustro :)
Napisano 19 Styczeń 200817 l Autor Muszę zmienić HDRI na jakąś jaśniejszą... pozatym rendertime 2h50min. - Włączyłem FG i Image based lighting w opcjach rendera.
Napisano 19 Styczeń 200817 l Piekna praca :) Tylko co to sa za zamazania w postaci czegos krysztalopodobnego na lewej rece i biodrze? :)
Napisano 19 Styczeń 200817 l Autor Nie wytrzymałem do końca... 2h na próbny render to raczej trochę dużo...
Napisano 20 Styczeń 200817 l Autor Nie, narazie poprostu wrzuciłem na wszystko jeden materiał żeby zobaczyć jak wychodzi. Da się jakoś skrócić czas renderingu?
Napisano 20 Styczeń 200817 l nie wiem czy robisz jakiś określony typ zbroi ale jak dla mnie brakuje wybrzuszenia na przodzie, które wzmacniało konstrukcje zbroi i dzięki niemu np. strzały ześlizgiwały się na bok a nie wbijały w pierś nie każda zbroja tak ma ale na mój gust byłoby lepiej, niż taki walec na piersi a tu referka
Napisano 20 Styczeń 200817 l No wlasnie.. nie kazda zbroja tak ma. Wg mnie lepiej bedzie jak zostawisz tak jak jest teraz. Forma pasuje do reszty uzbrojenia :)
Napisano 20 Styczeń 200817 l http://www.spartakus.pl/images/zb2.jpg -> trochę podobny do twojego , jedyne co mi nie pasuje to to że jest mało detalu i są skopane proporcję : dłonie i przedramię za chude , stopy za długie , w miejscu szyi wydaje się zbyt wąsko gościu by się udusił przy skręcie głową . Shader nawet ładny ale za czysty ;] . Pracuj pracuj będzie dobrze
Napisano 20 Styczeń 200817 l o niebo lepiej niż poprzednio, chociaż dziwny artefakt ci wyskoczył na raminiu,też nie mam pojęcia skąd on, żeby skrócić czas rendera ustaw w opcjach FG mniejszy sampling (domyślnie jest 1000 - to zabija kompy) koło 50 na podgląd starczy, albo zaznacz opcje preview, kosztem jakości cieniowania przyspiesz bardzo render. Jeszcze w opcjach renderera, raytracing możesz zmniejszyć, albo zmienić, ajk u siebie dałem zamiast BSP (czy jaki to tam był skrót) dałem grid i render szedł znacznie szybcie a nie było prawie żadnych zmian, ewentualnie mozesz pozmniejszać wartości trace depth w raytrace i FG, jeśli tego mało wrzuć tło hdri czy jakie tam masz do slota z mapką reflect w materiale i wyłącz raytracing materiału, przynajmniej na podgląd się przyda takie ustawienie bo 2,5h to masakra. i sprawdź czy masz zaznaczone opcje wielkości radiusów w FG, im mniejsze tym dłuższy render.
Napisano 22 Styczeń 200817 l Autor Porobiłem mapy brudu kilku elementów, np. tych osłon na górną część nogi, ale jakoś ich nie widać:( Na chełmie można zobaczyć zacieki itp. które zrobiłem wrzucając texturę do kanału specular color w mia material, tu ich nie widać pomimo że są. Nie wrzuciłem HDRI do kanału reflect, ale i tak czas renderingu całości spadł do 45 min. a ja zwykle renderuję regiony po ok. 1 min. Najwięcej czasu zajmuje nie FG tylko późniejszy etap rendera. p.s. Jak zrobić taki layered materiał tylko że dla materiałów MR? Ten standartowy chyba nie trawi Mia material. EDIT: Zapomniałbym :]
Napisano 24 Styczeń 200817 l Fajnie, fajnie, ale te ramiona mi nie pasują, albo pzedramie za krótki, albo łokieć za nisko. Ale coraz lepiej to wygląda - popraw prosze te proporcje z ramionami - mnie to drażni bo bardzo dziwnie wygląda. Powodzenia w walce z ustawieniami rendera.
Napisano 25 Styczeń 200817 l Autor Poprawiem rece, troche nabrudzilem. Mysle nad scenka, ale nie mam wielu pomyslow. Zastanawiam sie czy nie osadzic go na jakims pobojowisku, lub w czasie bitwy. p.s. sorry za brak polskich znakow.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto