Skocz do zawartości

Pojazd 3D : Subaru Impreza WRC 1999


waldek1983

Rekomendowane odpowiedzi

Subaru Impreza WRC 1999

Jest to mój pierwszy model, nad którym siedze od połowy września. Sporo czasu jak na jedno autko ale zaczął się semestr na studiach, troche innej pracy i tak ten czas leciał. Starałem się jak tylko potrafiłem aby wyszperać wszelkie nieprawidłowości ale napewno coś znajdziecie. Niestety wnętrza nie potrafie zrobić dlatego narazie dałem sobie z tym spokój. Może zbiegiem czasu się to zmieni, wtedy napewno wam pokaże. Podobna sytuacja tyczy się materiałów i końcowych renderków. Dlatego umieściłem taki prosty, który zrobiłem trochę wcześniej. Mimo tych braków mam jednak nadzieję, że się wam spodoba.

 

Po tym, krótkim wstępie zapraszam do oglądania. Wszelkie sugestie i uwagi są przeze mnie mile widziane :)

 

 

91369dc4fb17778bm.jpg

 

09f4787df2d988e8m.jpg

 

91531b3a31c2439am.jpg

 

bd5387ed0e8b7b44m.jpg

 

f58797a85a5ab5adm.jpg

 

4b41e4b1ebd738bem.jpg

 

d26e960a952c5696m.jpg

 

853e04d952832d17m.jpg

 

c5be304f36c80545m.jpg

 

Proste renderki z podstawowymi materiałami.

 

0d5874aa53ed963bm.jpg

 

f33529af0df75870m.jpg

 

a7df18eae267a0bam.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Zajcev : Będzie poprawka, ponieważ światła są troche tak jakby wgniecione :/ Wcześniej nie zwróciłem na to uwagi.

 

kamil.ochel : W wolnej chwili popracuję nad tym i spróbuję wykombinować coś lepszego.

 

zgred88 : Jeśli będę miał materiały i studio to napewno takie ujęcie zrobię :)

 

Bubu : Domyślam się o co chodzi ale chyba to już tak zostawię.

 

Norwag : Jeśli chodzi Ci o te "niebieskie" niby renderki to były robione wcześniej gdzie właśnie był problem z tym rozstawem. Obecnie ten problem już poprawiłem co widac na wyższych rzutach. Chociaż jak tak teraz patrzę i porównuję ze zdjęciami to jeszcze trzeba je schować.

 

floo : Bieżnik zrobiłem taki jaki był na blueprintach. Wzasadzie mogłem zrobić jakieś inne ale postawiłem na takie. Co do samych kół to rzeczywiście mogą być troche za szerokie zwłaszcza te przednie ale jakby tak spojrzeć pod innym kątem...;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze wrażenie dobre, ale gdy przyjrzymy się szczegółom, to widzimy wiele, ale to wiele braków i nieścisłości. Modelujesz śruby na kołach, a wlot na masce jest lejącą się masą. Takich rzeczy mógłbym wyszukać całą masę, ale nie o to chodzi. Tak trzymać. Masz potencjał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tej okazji, że nie mam dużo wolnego czasu wyczesałem cosik takiego. Czekam na opinie odnośnie studia, oświetlenia i samego lakieru samochodu, ponieważ na tą chwile są to rzeczy, które dzięki waszej pomocy chciałbym "zrobić'. Sam model wymaga w/w poprawek, które będą uwzględnione ale najprawdopodobniej to wszystko.

 

a9f5308dfb06c870m.jpg

 

Im więcej napiszecie tym więcej się dowiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plamy i ziarno , ale to pewnie test render .

Znaczek cały niebieski chyba nie jest ?

A co do studia to szału nie robi , dał byś coś kolorku , kilka świateł itd.

Lakier mocno matowy o to chodziło , jak dla mnie za blady

http://www.km77.com/marcas/subaru/2006/impreza/gama/gra/06.jpg

To samo tyczy się felg , za bardzo zółte a za mało złote .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko co napisali poprzednicy i lampy przednie....nie wiem jak jest w v-ray'u ale w mentalu model szkła (jakie by nie było) musi być podwójny. kiedyś ktoś mi to wytłumaczył na zasadzie fizyki ze tak jak promień światła załamuje sie na szkle bo przechodzi zjednego ośrodka (powietrza) do drugiego (szkła) i pozniej wychodzi...prędkość światla w różnych ośrodkach jest różna...sprowadza się to do tego, że w 3d musisz stworzyć promieniowi warunki podobne do realnych. czyli jesli szkło jest z jednej tylko warstwy poligonów to promien tylko raz zmienia osrodek czyli ....jakby rozchodzi sie wewnątrz klosza lampy jakby byl caly czas w szkle...dlatego nic tam nie widac albo ja nic nie widze... ja zazwyczaj proboje skopiowac klosz czy szybe do wewnątrz jeszcze raz i odwracam poligony...no chyba ze wiesz o tym wszystkim to napisałem sie na darmo:) no nic...tak czy inaczej mój pierwszy model był 10x gorszy:) pozdrawiam i pracuj dalej:)

EDIT: po drugim rzucie gałką oczną na Twój model widzę, że maska, błotnik i przedni zderzak to jeden element...w rajdach byłoby to nielada utrudnieniem biorąc pod uwagę częstotliwość niszczenia tych elementów w zmaganiach rajdowych:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak... Felgi moga byc, sama bryla jest wporzadku no ale nie moge powiedziec ze super poniewaz w niektorych miejscach nie postarales sie... a moglo byc lepiej - chodzi o to ze plastelinowo wyszlo w paru miejscach. Jednak udalo ci sie ujac ten samochod bo do latwych nie nalezy za co ci mozna pogratulowac. Zrob pokrywki przednich halogenow jak nalezy i popraw wnetrze swiatel. Te 2 male wloty na masce troche za bardzo wyciagniete sa... Zapodaj tez renderka z tylu i jakas siatke tez - moze cos wymyslimy... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności