Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

124dv2.jpg

 

Taki render mojego tak naprawdę pierwszego udanego interiora. Połowę tego co użyłem tutaj nauczyłem się właśnie dziś, lecz użyłem tego właściwie. Jest tu mało obiektów, to na ścianie to takie lustro-spękalec. Wszystkie są modelowane metodą: line + lathe. Widać, że materiał ściany leży, w ogóle nie widać zetknięcia się ścian, jednak nie wiem jaki materiał mam użyć, może coś doradzicie.

 

I w ogóle doradźcie co poprawić.

 

Poza tym będę aktualizował.

 

PS jedno krzesło nie ma dwóch nóg...

  • Odpowiedzi 55
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
tragedii nie ma, jesteś mniej więcej w 1994 roku, teraz już nie masz wyjścia może być już tylko lepiej

poczytaj to

http://www.evermotion.org/tutorials/mich/

 

Może wytknij co tu jest źle, poza niewymiarowymi meblami. Z twojego linka na pewno przyda mi się kilka rzeczy, choćby o teksturze ścian.

 

No szkoda, że jestem dopiero w latach dziewięćdziesiątych ^^

Napisano
Przedewszystkim pusto. Nie widać miejsca gdzie zgina się ściana. W stołeczku po lewej nie widać też nogi. A to na ścianie, to nie wiem co to jest.

 

Za to się już wziąłem, do ściany użyje mapy architektural.

 

... no i ten czajnik z "brązu" nie pasuje :)

 

To złoto xD No nie wiem, może zmienię materiał na jaśniejszy i wtedy może będzie lepiej, poza tym dorobię szklaneczki ^ .^

Napisano

Niezbyt realistycznie wygląda drewno na tej szafce(zalatuje na żółty).

Ten pojemnik który na niej stoi powinien chyba być bardziej przejżysty.

Pierwsza wersja kolorystycznie wygląda znacznie lepiej, bo w tej powyżej jest za żółto.

Napisano

No więc widać że jakieś tam podstawy znasz , ale rzucasz się zbyt szybko na głęboką wodę. Poćwicz najpierw dobrze modeling bo z tego co widzę to 80% splinami wymodelowane a w cale na dobrze to nie wyszło. Rób pomału ale dokładnie i z pomysłem bo tutaj go nie widzę a tak dokładnie co mi na pasuje to :

Podłoga (textura) za duża .

Szafka(komoda?) bez mappingu i trochę za duże szuflady .

Szklanki po pierwsze lewitują a po drugie kto je tam ułożył i w jakim celu ?

stolik zbyt toporny:P

krzesełka za cienkie nóżki

I ten obrazek :D

Pracuje dalej powodzenia :)

Napisano
No więc widać że jakieś tam podstawy znasz , ale rzucasz się zbyt szybko na głęboką wodę. Poćwicz najpierw dobrze modeling bo z tego co widzę to 80% splinami wymodelowane a w cale na dobrze to nie wyszło. Rób pomału ale dokładnie i z pomysłem bo tutaj go nie widzę a tak dokładnie co mi na pasuje to :

Podłoga (textura) za duża .

Szafka(komoda?) bez mappingu i trochę za duże szuflady .

Szklanki po pierwsze lewitują a po drugie kto je tam ułożył i w jakim celu ?

stolik zbyt toporny:P

krzesełka za cienkie nóżki

I ten obrazek :D

Pracuje dalej powodzenia :)

 

A co za różnica jak modeluje, co mam modelować plane'ami jak głowę durną szklankę!? Podłoga poprawiona, szafka mapowanie poprawione, szklani już nie lewitują, a ułożone by było ładnie, krzesełka poprawione, obrazek wyrzucony do kosza, a kupiłem dwa nowe xD

 

proporcje - miareczka w dłoń i naprzód

 

Tak jest! ^^

 

Niezbyt realistycznie wygląda drewno na tej szafce(zalatuje na żółty).

Ten pojemnik który na niej stoi powinien chyba być bardziej przejżysty.

Pierwsza wersja kolorystycznie wygląda znacznie lepiej, bo w tej powyżej jest za żółto.

 

Pojemnik się potłukł podczas układania nowych szklanek, więc go nie ma ^^

 

room3bc5.png

 

Poprawiłem kolorystykę, nie patrzcie na tego teapot'a bo o nim zapomniałem oraz ta dziura w ścianie to zamierzona, ale ta w suficie nie, poprawie w następnym renderze, bo po prostu się już długo renderuje.

Napisano

_Arti_ -> nie chodzi mi o to że taki rodzaj modelingu jest zły i nie możesz go używać , ale przez to że masz tak zrobiony stół i krzesła to wszystko wydaję się zbyt owalne i niezbyt stabilne .

Napisano

room3ar6.png

 

No, kolejny render. Powiedzcie co poprawić i ogólnie zmienić, oraz doradźcie coś z materiałem szkła, bo sami widzicie jak to wygląda.

Napisano

Stołki lewitują, proporcje leżą no chyba, że to jedna z chatek Shireu ( czy jak to sie pisze;p). Ogólnie wszytko takie jak z ziemniaka ciosane. W czym renderujesz?

Napisano

moge powiedzieć to co koledzy - proporcje!

wiesz, każdy sposób modelingu jest dobry jeśli tylko efekty są dobre - ja bym poprawił jeszcze kolory (czyli materiały) bo są jakieś mdłe, tak jakby świało było zbyt zielone

Napisano
Stołki lewitują, proporcje leżą no chyba, że to jedna z chatek Shireu ( czy jak to sie pisze;p). Ogólnie wszytko takie jak z ziemniaka ciosane. W czym renderujesz?

 

Renderuje w mental ray'u. Jest aż tak źle :( ?

 

moge powiedzieć to co koledzy - proporcje!

wiesz, każdy sposób modelingu jest dobry jeśli tylko efekty są dobre - ja bym poprawił jeszcze kolory (czyli materiały) bo są jakieś mdłe, tak jakby świało było zbyt zielone

 

Ach.. Musze linijkę wymodelować ^^

Napisano
Renderuje w mental ray'u. Jest aż tak źle :( ?

 

 

 

Ach.. Musze linijkę wymodelować ^^

Jeśli to mental ray... to tego zupełnie nie widać, poczytaj o FG, GI etc. Modeling jest trochę niezgrabny zbyt ,,ogromiasty", robiac meble wzoruj sie najlepiej na jakichś realnych modelach z katalogów tudzież własnego domu.

Tutaj masz swietny tut na temat oswietlania w MR:

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=28412&highlight=photony

jest tez zreszta druga czesc.

Napisano

Penele trochę za słabo odbijaą, a krzesełka lewitują. Wieża ze szklanek to kiepski pomysł. Jeżeli już to powinna być piramida, bo czegoś takiego to w domu bym nie postawił (podmuch wiatru i po ptokach). rama obrazu okropna. Gałki od szuflad za duże. (wszystkie proporcje zresztą leżą) Zrób ten pokój trochę wyższy. Mocowanie lampek w ścianie zrób bo taka wychodząca znikąd rura wygląda masakrycznie

Napisano

sprawdzaj w katalogach (lub gdzieś indziej) wymiary, a w maxie twórz sobie plane o długości takiej jaką ma obiekt ktory tworzysz. Ja tak robie zawsze i nie mam problemów z proporcjami.

Te szklanki z tej komody usuń bo tylko szpecą. Postaw tam cos innego, jakiś wazonik.

Nogi stołu i krzeseł wydają sie rysać tą podłogę.

Brakuje w scenie jakiś rozproszonych cieni

Napisano
Jeśli to mental ray... to tego zupełnie nie widać, poczytaj o FG, GI etc. Modeling jest trochę niezgrabny zbyt ,,ogromiasty", robiac meble wzoruj sie najlepiej na jakichś realnych modelach z katalogów tudzież własnego domu.

Tutaj masz swietny tut na temat oswietlania w MR:

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=28412&highlight=photony

jest tez zreszta druga czesc.

 

Nawet nie wiedziałem, że taki tutek jest na forum, dzięki!

 

Penele trochę za słabo odbijaą, a krzesełka lewitują. Wieża ze szklanek to kiepski pomysł. Jeżeli już to powinna być piramida, bo czegoś takiego to w domu bym nie postawił (podmuch wiatru i po ptokach). rama obrazu okropna. Gałki od szuflad za duże. (wszystkie proporcje zresztą leżą) Zrób ten pokój trochę wyższy. Mocowanie lampek w ścianie zrób bo taka wychodząca znikąd rura wygląda masakrycznie

 

Wszystko poprawię, ale nie porzucę tej sceny, dobiję ją do końca, muszę się jeszcze nauczyć o mental ray'u troszkę. Nie wiem czy dam jakieś aktualizacje w tym tygodniu ( tydzień roboczy ) no bo szkoła, ale w weekend na 99.9(9) %

Napisano

Jak patrzę na tę scenkę to zastanawiam się czy sufit nie powinien iść 0,5-1 m dogóry?

Blat stolika znajduje się prawie w połowie wysoości pokoju, a uchwyty z tych olbrzymich szuflad mają chyba wielkość dłoni.

Napisano

Stara scena mi się zepsuła, ona też nie umkła mocy formata.... Ehh... Zacząłem nowa scenę, tym razem zawitają w niej fotony, GI i FG. OD razu chce się raz na zawsze upewnić, jak mają być położone świateł w oknach. Mówią, że w oknie, ale w ma wiele znaczeń....

 

http://img179.imageshack.us/img179/7424/beztytuumq4.png

 

No to czekając na radę, zacznę robić meble ^^

 

Tutaj którki prześwit oświetlenia. Mam nadzieję, że jest ładnie, gdyż tutek na forum (http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=28412&highlight=photony&page=2) ma inne okienko Final Gathering niż jest u mnie.

Napisano

beztytuuzr4.png

 

Ok, tu coś co wydłubałem do tej pory, myślę, że mogę zacząć się bawić mteriałami, zastrzeżeń do światła nie mam, ale może wy coś wyszukacie, wracając do światła, to nie dałem emisji fotonów mr_Spot'owi symulującego słońce, gdyż liczenie emisji fotonów trwało za długo, nie wiem jak to wpłynęło na render.

 

Nie zmieniłem miniaturki, bo na razie nie mam photosa.

Napisano
Nieracjonalnie udziwniony design szafek

btw pamiętasz o miarce ?

chciałbyś mieć w domu wylot wentylacji a`la HalfLife ?

 

Ad1) No, może, ale innowacja to klucz do... nowości? Zapomniałem o klamkach ^^

Ad2) Pamiętam, chyba masz tu na myśli okna ?

Ad3) Emm... Jakby dobrze wietrzył, to czemu nie xD Ok, ok, poprawie.

Napisano
Daj dwie szafki na siebie, to będzie logo windowsa:P

Niepodobają mi się te dziury między szafkami.

 

12md2.jpg - xD

 

beztytuues9.png - a teraz?

Mogę taką wizę z takimi szafkami Bill Gates'owi zrobić xD

Napisano

oldschool na maxa, problem jest w tym, że jesteś mocno napalony i nic a nic nie słuchasz innych. Brniesz ślepo w złą stronę, oglądaj pisemka, szukaj wymiarów na stronach producentów wszystko jest w erze Internetu łatwo dostępne.

Proporcje, odległości do .......

Napisano

Bez tych szpar od razu lepiej. Mogłeś wstawić te windowsowe drzwiczki. Zrób jakiś monitor wbudowny w blat, zamiast talerzy płyty CD i będzie informatyczna kuchnia.

Napisano
oldschool na maxa, problem jest w tym, że jesteś mocno napalony i nic a nic nie słuchasz innych. Brniesz ślepo w złą stronę, oglądaj pisemka, szukaj wymiarów na stronach producentów wszystko jest w erze Internetu łatwo dostępne.

Proporcje, odległości do .......

 

Oops... Piksar się pogniewał. No jak widać muszę się ostro wziąść za miarę, ale co masz na mysli oldschool? Oświetleniem czy totalnie zjechane proporcje?

 

Bez tych szpar od razu lepiej. Mogłeś wstawić te windowsowe drzwiczki. Zrób jakiś monitor wbudowny w blat, zamiast tależy płyty CD i będzie informatyczna kuchnia.

 

Nie no coś ty :p to ma być kuchnia dziś a nie kuchnia jutra.

Napisano

szafki nawet da się oglądać, w simsach podobnye widziałem :) jak łany materiał to może być ciekawie, ale okno bezwzglęnie przerób, za nisko krawędź, albo zrób nie zniego takie rozsówane drzwi tarasowe, tylko trza by je wtedy przesunąć dalej od kuchni.

 

jeżeli spotlight ci za długo wysyła fotony to zmniejsz mu średnice hotspot i fallof beam i w ustawieniach daj troche mniej. ewentualnie możesz zostawić złomika na te 1.5 godziny żeby wysłał fotony przy zaznaczonych opcjach rebuild i save to file, a potem tylko z pliku bedziesz odczytywał, przy drobnych zmianach ni wpłynie to zbytnio na obrazek a przyspieszy rendery.

 

Pobaw się expozycją, mr obsługuje logarythmic, poczytaj w helpie, może ci to pomóc w przyszłości w razie potrzeby rozjeśnienia/przyciemnienia.

Napisano

pobierz z http://www.debevec.org/Probes/

mapke HDRI i wrzuć ją do globalnych ustawień mentala (nie wiem czy to Maya czy Max... na Maxie się nie znam). Na samym dole jest zakładka Environment, a w niej Image Based Lighting. Klikasz Create i wgrywasz tam swoją mapke HDRI. Powinno wyglądać lepiej. Tam gdzie ustawiasz rozdzielczość rendera wyłącz enable default light (na samym dole).

A jak chcez bardzo szybko, to w globalnych ustawieniach pod Image Based Lighting masz Physical Sun & Sky... będzie szybko i ładnie ;) Ale z tego co widze to tego Suna już sobie wrzuciłeś.

 

O masz, przed momentem zobaczyłem że to MAX... bleeee :D na pochybel ;)

Napisano
pobierz z http://www.debevec.org/Probes/

mapke HDRI i wrzuć ją do globalnych ustawień mentala (nie wiem czy to Maya czy Max... na Maxie się nie znam). Na samym dole jest zakładka Environment, a w niej Image Based Lighting. Klikasz Create i wgrywasz tam swoją mapke HDRI. Powinno wyglądać lepiej. Tam gdzie ustawiasz rozdzielczość rendera wyłącz enable default light (na samym dole).

A jak chcez bardzo szybko, to w globalnych ustawieniach pod Image Based Lighting masz Physical Sun & Sky... będzie szybko i ładnie ;) Ale z tego co widze to tego Suna już sobie wrzuciłeś.

 

O masz, przed momentem zobaczyłem że to MAX... bleeee :D na pochybel ;)

 

LOL ^^

 

pierwsza i druga wersja najbardziej mi sie podobały

 

Pierwszy i drugi render pierwszego pokoju?

 

szafki nawet da się oglądać, w simsach podobnye widziałem :) jak łany materiał to może być ciekawie, ale okno bezwzglęnie przerób, za nisko krawędź, albo zrób nie zniego takie rozsówane drzwi tarasowe, tylko trza by je wtedy przesunąć dalej od kuchni.

 

jeżeli spotlight ci za długo wysyła fotony to zmniejsz mu średnice hotspot i fallof beam i w ustawieniach daj troche mniej. ewentualnie możesz zostawić złomika na te 1.5 godziny żeby wysłał fotony przy zaznaczonych opcjach rebuild i save to file, a potem tylko z pliku bedziesz odczytywał, przy drobnych zmianach ni wpłynie to zbytnio na obrazek a przyspieszy rendery.

 

Pobaw się expozycją, mr obsługuje logarythmic, poczytaj w helpie, może ci to pomóc w przyszłości w razie potrzeby rozjeśnienia/przyciemnienia.

 

Przeliczenie zapisze się samo? w jakiej zakładce w renderze mogę znaleźć odpowiednią opcję?

88120657eo4.jpg

 

Tu nawet nie będę pisał, ile stron z meblami przeszukałem. Powiem, że dużo.

Napisano

Ten okap wygląda conajmniej dziwnie, i wydaje mi się, że powinin być trochę wyżej. Przy takim ustawieniu, to żeby zajrzeć do garnka z tyłu trzeba by było się schylić i wsadzić głowę pod okap. Nie podobają mi się rączki z szafek.

Drzwiczki od szafek powinny się zaczynać ok 10 cm nad ziemią.

Napisano

strasznie wysoko masz to słońce, może poświeć nim troszke na kuchnie?

Daj wstępnie jakieś kraty okienne, żaluzje, fuzje i wilkołaka... żartowałem z tą żaluzją ;)... albo daj z tyłu rzut z drugiego okna, powiedzmy, jakieś kratki czy żaluzje. Tak głośno myśle tylko. Ewentualnie zasłona... tylko nie w zupie ;)

40 minut? to po co liczysz taką żylete mając tylko Sun & Sky... poczekaj aż zrobisz bumpa, te się fajnie liczą ;)

Napisano

W twoich pierwszych zamieszczonych pracach było tyle optymistycznej energii i surrealistycznego klimatu, tutaj tego brak. Do realistyczynej wizualki tu daleko. skad pomysl na ta fale na blacie ??? Po co ta przestrzen medzy meblami a sciana, na mopa ?

Napisano
Po co ta przestrzen medzy meblami a sciana, na mopa ?

na lądowisko dla latających talerzy :P

 

Zapisywanie pliku z fotonami:

Otwierasz okienko Render Scene Dialog, zakładka Indirect Illumination, w części Global Illumination przy photon map są 2 kwadraciki do zaklikania, zaznaczasz Rebuild i klikasz na przycisk z trzema kropeczkami obok drugiego kwadracika, którego nie da się jeszcze zaznaczyć, otworzy ci się okienko gdzie wybierasz lokalizację pliku z mapą fotonów, wtedy możesz już zaklikać drugi kwadracik. Renderujesz obrazek i czekasz aż ci się wygenerują fotony, z tego co pamiętam to nie trzeba chyba czekać aż się cały obrazek wyrenderuje, tylko fotony trza przeczekać, ale nie jestem do końca pewien. Do następnych renderów odznaczasz kwadracik Rebuild (to ważne bo jeśli tego nie zrobisz max jeszcze raz wygeneruje fotony i podmieni plik). Przy zaznaczonym kwadraciku Use Map renderujesz i nie musisz czekać na fotony. Coś takiego przydaje się szczególnie wtedy kiedy już masz zrobione obiekty i całą scene i tylko materiałami się bawisz. Żeby renderować nie używając mapki odznaczas Use map i zaznaczasz Rebuild.

 

Final Gathera możesz zmapować w taki sam sposób, wystarczy włączyć, zjechać na dół okna i tam masz takie same dwa kwadraciki.

 

Update: Podnieś okap, nie bój sie odległości, lepiej żeby był za wysoko niż za nisko. Zaokrąglij troche u góry bo ta kwadratowość nie pasuje do okrągłości reszty kuchni.

siwy dobrze napisał, puste miejsce z lewej nie pasuje, chyba że masz jakiś dobry pomysł co tam wsadzić.

Piszesz że chcesz się brać za materiały już... nie zawcześnie? co to za kuchnia bez lodówki i zlewozmywaka? Dorób jeszcze pare przedmiotów, jakąś chochle, stojak na noże, butelke ludwika czy coś, przydałby się parapet na oknie i jakiś grzejnik może? zazwyczaj są blisko okien. Gdzieś widziałem tutka na forum o robieniu okien, troche za bardzo uproszczone masz, okno składa się z zewnętrznej ramy, ramy z szybą, szyby i klamki do otwierania. Nie spiesz się tak do materiałów i renderowania, jeszcze pusto w tej kuchni, cierpliwość to cnota :) i jeszcze jeden szczegół który dziwi mnie najbardziej, dlaczego nikt jeszcze się nie zapytał gdzie jest piekarnik? zazwyczaj jest pod kuchenką i nie wygląda jak szafka.

Mimo wszystko widze że jakoś ci idzie, cieszy mnie że wciąż chce si się poprawiać, tak trzymaj i latataj z miarką po domu i patrz co masz u siebie a czego brakuje na renderze. pozdro.

 

i jeszcze zmień miniaturke w pierwszym poście żyby było widać w spisie postów na jaki poziomie jest praca, w regulaminie z resztą jest napisane żeby na bierząco ją aktualizować.

Napisano
strasznie wysoko masz to słońce, może poświeć nim troszke na kuchnie?

Daj wstępnie jakieś kraty okienne, żaluzje, fuzje i wilkołaka... żartowałem z tą żaluzją ;)... albo daj z tyłu rzut z drugiego okna, powiedzmy, jakieś kratki czy żaluzje. Tak głośno myśle tylko. Ewentualnie zasłona... tylko nie w zupie ;)

40 minut? to po co liczysz taką żylete mając tylko Sun & Sky... poczekaj aż zrobisz bumpa, te się fajnie liczą ;)

 

Ahhh... To słońce, muszę je poprawić. Czy za daleko? W końcu słońce oddalone jest od ziemi o 150 mln km, u mnie o jakieś 0,8 km.

 

W twoich pierwszych zamieszczonych pracach było tyle optymistycznej energii i surrealistycznego klimatu, tutaj tego brak. Do realistyczynej wizualki tu daleko. skad pomysl na ta fale na blacie ??? Po co ta przestrzen medzy meblami a sciana, na mopa ?

 

To przez materiały, tutaj też zastosuje, nie miałem zamiaru robić z tego nowoczesnego, metalowego więżenia, tylko bijącego dobrą energią, drewnianą kuchnie.

 

na lądowisko dla latających talerzy :P

 

Zapisywanie pliku z fotonami:

Otwierasz okienko Render Scene Dialog, zakładka Indirect Illumination, w części Global Illumination przy photon map są 2 kwadraciki do zaklikania, zaznaczasz Rebuild i klikasz na przycisk z trzema kropeczkami obok drugiego kwadracika, którego nie da się jeszcze zaznaczyć, otworzy ci się okienko gdzie wybierasz lokalizację pliku z mapą fotonów, wtedy możesz już zaklikać drugi kwadracik. Renderujesz obrazek i czekasz aż ci się wygenerują fotony, z tego co pamiętam to nie trzeba chyba czekać aż się cały obrazek wyrenderuje, tylko fotony trza przeczekać, ale nie jestem do końca pewien. Do następnych renderów odznaczasz kwadracik Rebuild (to ważne bo jeśli tego nie zrobisz max jeszcze raz wygeneruje fotony i podmieni plik). Przy zaznaczonym kwadraciku Use Map renderujesz i nie musisz czekać na fotony. Coś takiego przydaje się szczególnie wtedy kiedy już masz zrobione obiekty i całą scene i tylko materiałami się bawisz. Żeby renderować nie używając mapki odznaczas Use map i zaznaczasz Rebuild.

 

Final Gathera możesz zmapować w taki sam sposób, wystarczy włączyć, zjechać na dół okna i tam masz takie same dwa kwadraciki.

 

Update: Podnieś okap, nie bój sie odległości, lepiej żeby był za wysoko niż za nisko. Zaokrąglij troche u góry bo ta kwadratowość nie pasuje do okrągłości reszty kuchni.

siwy dobrze napisał, puste miejsce z lewej nie pasuje, chyba że masz jakiś dobry pomysł co tam wsadzić.

Piszesz że chcesz się brać za materiały już... nie zawcześnie? co to za kuchnia bez lodówki i zlewozmywaka? Dorób jeszcze pare przedmiotów, jakąś chochle, stojak na noże, butelke ludwika czy coś, przydałby się parapet na oknie i jakiś grzejnik może? zazwyczaj są blisko okien. Gdzieś widziałem tutka na forum o robieniu okien, troche za bardzo uproszczone masz, okno składa się z zewnętrznej ramy, ramy z szybą, szyby i klamki do otwierania. Nie spiesz się tak do materiałów i renderowania, jeszcze pusto w tej kuchni, cierpliwość to cnota :) i jeszcze jeden szczegół który dziwi mnie najbardziej, dlaczego nikt jeszcze się nie zapytał gdzie jest piekarnik? zazwyczaj jest pod kuchenką i nie wygląda jak szafka.

Mimo wszystko widze że jakoś ci idzie, cieszy mnie że wciąż chce si się poprawiać, tak trzymaj i latataj z miarką po domu i patrz co masz u siebie a czego brakuje na renderze. pozdro.

 

i jeszcze zmień miniaturke w pierwszym poście żyby było widać w spisie postów na jaki poziomie jest praca, w regulaminie z resztą jest napisane żeby na bierząco ją aktualizować.

 

Dzięki ^^ Ja się uczę, a co to za uczeń gdy odkłada swoją prace po 2 nieudanych próbach. Jeśli mam kiedyś robić wizy zawodowo, to nie ma haka, muszę się męczyć... Co ja gadam, mnie to nie męczy, to moje hobby ^^

 

PS poprawie wszystko co napisałeś i zbiorę listę rzeczy co muszę dorobić ^^

 

Jak narazie:

- chlebak

- krajalnica

- stojak na noże

- podstawka pod garnek

- kuchenka mikrofalowa

- kuchenka

- lodówka

- maselniczka

- kurczaka na talerz ( nie pewne )

- jakąś roślinkę

- klamki do okien

- zlewozmywak i zlew

 

Czy jak zmienię perspektywę z tej, na której zapisałem fotony, to czy stara mapa będzie mogła dobrze działać? Fotony są liczone wszędzie, nawet tam, gdzie ich nie widać?

 

Ze słońcem to nie chodziło o odległość od sceny, a o kąt podania światła. Powinien on być mniejszy, żeby promienie padające przez okno rozjaśniły większy fragment podłogi, albo nawet mebli.

Wiem o tym, tylko tak mówiłem ^^

Napisano

Ze słońcem to nie chodziło o odległość od sceny, a o kąt podania światła. Powinien on być mniejszy, żeby promienie padające przez okno rozjaśniły większy fragment podłogi, albo nawet mebli.

Napisano

ja nie chce się za bardzo rozpisywać, bo sam jestem początkujący, ale wstępnie daj na wszystko jakiś materiał architektoniczny, np: mia_material, zobaczysz jak Ci zepsuje całe to mizerne ustawianie jasności światła :/ Zauważyłem, że fajnie jest dać wstępne mia_materiały np. szkło, plastik, metal i wtedy dobierać swiatło, bo refleksy Ci i tak wszystko rozpierniczą. Wrzuć takie defaultowe mia_materiały np. szybe na drzwi od kuchenki, coś odblaskowego na blaty np. mia_glossy itd... zobaczysz, że to nie będzie takie różowe jak przy matowym materiale :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności