Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,jestem nowa na forum a to moje projekty - takie oto łazienki.Liczę na miłe przywitanie i konstruktywne oceny:)

 

Łazienka 1

.

.

a51ef1ea17b6a4bc.jpg

.

.

b9b0d9c8e5999f3c.jpg

.

.

Łazienka 2

.

.

2d459ea08f7c03b1.jpg

.

.

8627a921948c00d9.jpg

5380a252ac27e194.jpg

  • Odpowiedzi 28
  • Wyświetleń 4,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam na forum.

Lazienki wg mnie przyjemne, ta wielka biala plama na pierwszym ujeciu troche bije po oczach.

I czy te obrazki byly skalowane? czy tak marny antyaliasing na nich jest?

 

pozdrawiam

Napisano

Stawiam na skalowanie, albo przesadzony sharpen;)

Dobre wejście na forum, naprawdę udane wizki, czekamy na kolejne;)

 

Pozdr

Napisano
  • Autor

Już poprawiłam - kłopot z 1 ładowaniem wizualizacji na FOTOSIK.PL

I z tym antyaliasingiem tez dałam rade

Napisano

Oooo! Teraz gładkie jak pupcia niemowlaka:D

Więc reasumując, co razi to wspomniana już wcześniej plama światła na pierwszym. W drugiej wizualizacji przyczepiłbym się do podłogi (rozmyta?) i zbyt ciemnych cieni, szczególnie w drugim ujęciu.

 

Pozdrawiam raz jeszcze

 

Edit: Jeszcze sposób mocowania zasłonki/firanki, coś nie halo;)

Napisano
  • Autor

Zgadzam się, plama światła powinna zniknąć i to szybciutko.

A zasłonki nie halo bo mi się model przesunął jakoś tak ...

Dzięki i pozdrawiam:)

Napisano

Witam

 

Calkiem calkiem. Mam tylko dziwne wrazenie ze wrzystkie obiekty sa odrobine ponad podloga. A wramach czepialstwa to tekstura podlogi odstaje od reszty

 

to tyle slow krytyki od kogos kto narazie lepiej by tego i tak nie zrobil

 

Sahe

Napisano

Nie wiem czy moja uwaga bedzie słuszna, ale i tak ja napisze:)

 

Mimo, że z całego serca kocham beton i lobię na niego patrzeć (:P), tak w tym rozwiązaniu chyba bym od niego odszedł. Poziome okno przy suficie, daje nieodparte wrażenie ze jesteśmy w piwnicy, dodatkowo taki surowy i jednolity beton, potęguje to doznanie. Wydaję mi się, że "ocieplenie" całości drewnem lub jakimś materiałem o ciepłym zabarwieniu było by bardziej na miejscu.

 

A ostatni render, a raczej układ sanitariatów bardzo przypomina mi ten: http://www.hoppearchitektura.pl/architektura_wnetrz/projekt_07/images/10.jpg

Pracowałaś może dla Hoppe ?

Napisano

Hej, witamy na forum :)

 

kilka uwag:

 

  • ręczniki są wg mnie za gładkie, lekki displace by się przydał w końcu mają sprawiać wrażenie miękkich i puszystych
  • lekkie błędy GI widoczne przy belce koło lustra (przepalenie w rogu)
  • lampy w suficie są ale... nie świecą, materiał self illuminations albo odrobina photoshopa powinna załatwić sprawę.
  • beton na podłodze na pierwszym renderku łazienki 2 jest za płąski. ściana ma bumpa (chyba za mocno zblurowanego) a podłoga wydaje się być pozbawiona faktury. widać też tiling tekstury, chyba że jest to łączenie płyt betonowych
  • na ostatnim renderku cienie są imo za ostre. lekki area light w sumie nie zaszkodzi
  • brakuje też takich rzeczy jak gniazdka prądowe czy uchwytu na papier toaletowy (renderki z łazienka 1)
     

 

to tyle uwag. co do reszty nie mam zastrzeżeń. gratulacje udanych renderów :)

 

Pozdrawiam

Napisano

projekt koncepcyjny raczej nie wymaga gniazdek "prądowych" elektrycznych ;]

 

projekt przyjemny :)

Napisano
  • Autor

Już wyjaśniam.Tekstura na ścianie drugiej łazienki to nie beton a kamień.Natomiast poziome okno "...dające nieodparte wrażanie,ze jesteśmy w piwnicy.." to pomysł developera.

Dodam jeszcze że inwestor jest obcokrajowcem,a dokładniej Palestyńczykiem, kochającym kamień i nie czuje tego chłodu i surowości,które większości z nas pewnie by przeszkadzały:)

Napisano
  • Autor

Projekt,który "zacytował" masaj robiliśmy razem z Pinero. Gratuluje spostrzegawczości...:)

Napisano
projekt koncepcyjny raczej nie wymaga gniazdek "prądowych" elektrycznych ;]

 

projekt przyjemny :)

 

jak to mówią diabeł tkwi w szczegółach Marcinie ;]

Napisano

kurteczka, piekne...

też bym tak chciał:p

Napisano
  • Autor

No to mi sie podoba :)

Dzięki koledzy za pozytywne oceny i za trafne uwagi dotyczące błędów jakie zrobiłam...

Wszystko przyjmuje z pokorą i jako nowa forumowiczka obiecuje nie przynosić wstydu :)

Napisano
Ja też pierwsze na co zwróciłem uwagę to podobieństwo do prac Hoppe(Pinero).

 

się podłącze z innej beczki... ten Pinero czyjakmutam to w czym to liczył, bo mnie sie wydaje, że to Maxwell :/

Napisano

na 1st renderze - biale plamy przy narozniku. nie bede sie madrzyl, ale chcialem spytac, jak mozna tego uniknac ? - bo mi tez czasami to wyskakuje - z czego to wynika? (domniemam, ze nie ma tam szparki rzadnej )

 

pozdro (ladne teksturki i flow wizek)

Napisano

Ściany muszą miec grubośc i powinno byc wszystko ok. :)

 

Fajowe łazienki. Obrazek #3 najlepszy. Brakuje trochę camera correction.

Napisano

odnosnie grubosci - nie zgodze sie - taki motyw po prostu wychodzi czasami w narozach, nawet jesli sciana ma swoja grubosc. jakis blad maxowy... - vrayowy. . .

Napisano

Hm, no w narożach nie powinno, dziwne. Tutaj jest to wina sampli (jak chyba w większości przypadków), bo ta decha pod lampą jest dośc cieńka, więc GI plami.

Napisano
  • Autor

Chyba kilka ostatnich postów trochę schodzi z tematu...

Autorką projektu i wizualizacji jestem ja - Beata :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności