Napisano 16 Styczeń 200817 l No to muszę domodelowac wejścia z tyłu i jeszcze rusztowanie z prawej. Hmm co do renderu to nie wiem co napisać raczej mam pytanie co poprawić.
Napisano 16 Styczeń 200817 l detali więcej no i szykuj się do ostrego teksturowania bez namalowania dobrej teksturki nie uratujesz tej pracy
Napisano 16 Styczeń 200817 l Tekstura, jak pisał piksar, jest ważna. Tylko będą baraki? Może w oddali toczyć się będzie jakaś walka?
Napisano 16 Styczeń 200817 l detali więcej no i szykuj się do ostrego teksturowania bez namalowania dobrej teksturki nie uratujesz tej pracy to nie jego wina ze ta gra to RTS i detal jest slaby:P
Napisano 16 Styczeń 200817 l Autor No i na dodatek malowanie teksturki bez tabletu to miło. Nigdy do modeli nie malowałem tekstur przeważnie tylko fote narzucałem. Ale podoba mi sie moja praca i spróbuje coś pokombinować z teksturami.
Napisano 16 Styczeń 200817 l co z tego że w grze detal jest słaby... można przecież puścić wodze fantazji a wtedy to może być po prostu pięknie :)
Napisano 16 Styczeń 200817 l co z tego że w grze detal jest słaby... można przecież puścić wodze fantazji a wtedy to może być po prostu pięknie :) ja widze ze tutaj szczegoly dzialaja w jedna strone:P jak ktos wkleja audi jako refke i je robi to kazdy detal jest sprawdzany:P a teraz zrobil zgodnie z orginalem to jest zle:)
Napisano 16 Styczeń 200817 l nie o to mi chodzi, może być oryginał plus bajerowanie, czyli np. urealistyczniony właz tak zeby było widać jak on się otwiera, i jest masa rzeczy które można by zrobić aby to podkolorować, ale ten model nie jest akurat chyba super mega ultra High Poly więc większość powinny załatwić teksturki ;), jak dla mnie to mile widziana byłaby też normal mapa
Napisano 17 Styczeń 200817 l przydałby się AA jakiś bo strasznie ostre krawędzie. tak jak inni mało detalu, przód baraków i ten "pojemnik" z lewej aż się o niego proszą. może z tego wyjść coś fajnego, powodzenia.
Napisano 17 Styczeń 200817 l Autor HMM. A da sie malować tekstury bez tabletu bo jak nie to mam lipe i zostaje mi albo goły model. Albo ewentualnie model z teksturami proceduralnymi. Jak ktoś zna może tutek podrzucić np. w PS-ie
Napisano 17 Styczeń 200817 l jak najbardziej sie da bez tabletu. odnosnie recznego malowania jest trudniej ale np obrobka z fotek jak najbardziej sie da. kwestia wprawy i zawzietosci.
Napisano 19 Styczeń 200817 l Autor No dodałem detalu jak mi radziliście. Tylko nie wiem czy przez moje fantazje model na tym nie stracił.
Napisano 19 Styczeń 200817 l podstawę tej satelity zrób masywniejszą, bo teraz to ona w ogóle nie trzyma anteny ;P
Napisano 19 Styczeń 200817 l nie wiele tych detali zrobiłeś ale lepiej jest troche, na mój gust lepiej było jak na miejscu satelity był ten kontener czy co to tam było, a statelita nawet ni głupi pomysł ale dałbym go gdzie indziej, może za te baraki z lewej strony?
Napisano 19 Styczeń 200817 l Modele w nowych grach są bardziej szczegółowe niż ten. Jednak warto się jeszcze powysilać :)
Napisano 20 Styczeń 200817 l Skupiasz się tylko na tym jednym modelu, czy chcesz zrobić jakąś większą planszę ? Bo to zależy , jeżeli model będzie pokazany z tej odległości to nawet dobre texturki nie ukryją tych mocnych kantów . Ale jeżeli to nie będzie jedyny model to jest si według mnie . Pozdrawiam :*
Napisano 21 Styczeń 200817 l Autor No pobawiłem sie trochę. Nudziło mi sie i tak wyszło. Odbicie nie zostanie chciałem po prostu zobaczyć jak będzie wyglądać. Dodałem ten kontener z łapą w zmienionej lepszej wg. mnie formie + klimatyzacje baraku. Z tyłu będzie na wieży radar i obok wieżyczka strażnicza myślę nad innymi rzeczami jak macie jakieś pomysły to możecie podrzucać.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto