Napisano 19 Styczeń 200817 l Witam !! chcialem sie pochwalic moja pierwszą pracą na 3ds max'ie 2008 :) siedze na tym programie jakies 4 dni i dzieki Tomali zrobilem tą animacje :) Dzieki Tomala jestes wileki ;P pozdro
Napisano 19 Styczeń 200817 l Nawet fajna chociaż prosta. Fajne teksturki nałożyłeś na te najwyższe pudło. Pozdro
Napisano 19 Styczeń 200817 l brakuje płynności przy ruchach kamery... na początek nie najgorzej... pracuj dalej! :)
Napisano 19 Styczeń 200817 l nadaj temu jakieś otoczenie no nie wiem może jakąś wąską ciemną uliczkę z koszami na śmieci i tam wrzuć te kartony bo na razie to tylko widać kilka boksów położonych jeden na drugi i nadaną im teksturę. Bez obrazy. Pracuj dalej a uzyskasz lepszy efekt. Pozdro
Napisano 19 Styczeń 200817 l Autor dzieki za rady napewno wezme je pod uwage przy tworzeniu nastepnej pracy ;) czemu kamerka niema plynnosci ?? bo wtedy nie wiedzialem jeszcze jak sie uzywac sciezek ruchu ;) 15 minut po wystawieniu na YT wytlumaczyl mi to Tomala ;) SUPER_OKO masz 997 postow i pytasz o cos takiego ?
Napisano 19 Styczeń 200817 l płynność kamery to jedno ale kierunki i ruch to drugie jeszcze ;) Nie popadaj w najrgorszą manierę jaka moze spotkać (i spotyka wielu) 3dekowców- latanie kamerą bez sensu
Napisano 19 Styczeń 200817 l ee ja myslałem że zara cos z tego pudła wyskoczy a tu lipa :( heh ale zawsze coś, ja to niewiem nawet jak zrobić żeby się wyrenderowała animacja xP
Napisano 19 Styczeń 200817 l Czasami userzy potrafią być uszczypliwi... nie przejmuj się Jozeph i po prostu rób swoje. Z drugiej strony musisz zrozumieć, że nie wszyscy podzielają twoje podniecenie, że da się ruszać kamerą w przestrzeni 3d. Jeśli jednak te początki wywołują u Ciebie mały dreszczyk emocji i chcesz pokazać całemu światu, jak świetnie jest animowanie w 3d, to oznazca że zaczyna się dla Ciebie wielka przygoda!! Powodzenia
Napisano 19 Styczeń 200817 l Autor Dzieki Kris_R ;*podniosles mnie na duchu ;).... rozumiem ze ta animacja to jest nic dla was .... nie chce sie nad sobą rozczulac ale doszlem do tego w cztery dni (oczywiscie z pomocą wiadomo kogo) i jest to dla mnie duze osiągniecie :) mimo wszystko dziekuje za komenty bo na bledach sie czlowiek uczy :) stachu---->takich tematow bylo juz pewnie duzo ale.... robisz scene wciskasz f10 Common parameters > Active time segment....potem render outop > files > fotmat avi > odpowiedni kodek > ok > render > czekasz i masz.... nie rob offtopa źródło Tomala :) pozdro
Napisano 20 Styczeń 200817 l Joseph profesjonalnie to się powinno renderować każdą klatkę do pliku graficznego a potem to łączyć w programie do compositingu czy tam edycji video. Ale to jak będziesz renderował jakąś dłuższą animacje która się długo liczy wtedy nie tracisz wyrenderowanej części w razie czego i masz lepszą jakość. Renderowanie do avi nie jest dobrym nawykiem no chyba że na takie szybkie animki.
Napisano 20 Styczeń 200817 l Taka mała podpowiedz. Zamiast ruszać kamerą w przestrzeni ręcznie można nadać jej ścieżkę. Sam tego nie robiłem ale wiem że tak się da. Niech ktoś napisze tutaj jak przypisać kamerę to ścieżki np. do line bo chciałbym się dowiedzieć. Wiem że w ten sposób można uzyskać ładny i prosty efekt kamery. Pozdr
Napisano 20 Styczeń 200817 l Musisz dodać do pozycji kamery kontroler path constraint w zakładce motion i wskazać ścieżkę ( add path). Joseph to potrafi :)
Napisano 20 Styczeń 200817 l Takie fajne ^^ Nie ma się o czym rozpisywać, poza kontrowersyjną texturą na najwyższym pudle :) Tomala zrobił byś krótkiego tutka do o animacji tutoriali , jak ładnie kamerę wprowadzić w ruch, jak animować by obiekt przed jednym kluczem się nie zatrzymywał jak w drugim kluczu ma dalej jazdę i ogólnie efekty na klucze. Z chęcią bym skorzystał ;)
Napisano 20 Styczeń 200817 l Tomala zrobił byś krótkiego tutka do o animacji tutoriali Arti a po co animować tutoriale je wystarczy przeczytać albo obejrzeć :) Joke Ja żadnym expertem od animacji nie jestem i chociaż kiedyś się sporo o tym uczyłem(w szkole) to dzisiaj mało z tego pamiętam bo po prostu nie praktykuję. Ale pomyślę może sie zrobi jakiegoś tutka z prostymi trickami które mogą ułatwić start początkującemu animatorowi. Pozdro.
Napisano 20 Styczeń 200817 l Arti a po co animować tutoriale je wystarczy przeczytać albo obejrzeć :) Joke (...) No ale tak ładnie animowane tutki wyglądają. Łiiiiiiii!!! XD
Napisano 20 Styczeń 200817 l Autor Tak tak Tomala Jozeph to ptrafi :) a kto jozepha nauczyl ? Tomala :P musze sie jeszcze duuuuzo nauczyc o tym programie :) robie nastepny projekt dom dwu pietrowy i po nim w srodku jezdzaca kamerka :P oczywiscie bede musial kogos meczy na gg o to ale to juz swoja drogą :D Szeyker88 pisalem posta wczesniej ze sciezki ruchu nauczylem sie 15 minut po wystawieniu... tylko zapomnialem o add path ;) Pozdro ;*
Napisano 29 Styczeń 200817 l cześć,jestem początkujący jeśli chodzi o maxa i chciałem zrobić tutorial z max3d.pl o wybuchającym samochodzie, doszedłem jednak do momentu kiedy trzeba w panelu environment, w zakładce effects, kliknąć "add" i wybrać "combustion" albo "fire effects". problem w tym, że nie ma u mnie tam czegoś takiego, ani jednego ani drugiego. są tylko jakieś inne pierdoły. proszę pomóżcie.
Napisano 29 Styczeń 200817 l ehhhh a nie latwiej wpisac w google combustion+3ds max ? http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/index?siteID=123112&id=5562397 http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/index?id=10178588&siteID=123112
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto