marcin wuu Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 w końcu wygrzebałem się ze stosu obleśnych kalendarzy trzepanych z szablonu i kartek świątecznych/noworocznych zaproszeń na sylwestra plakatów karnawałowych i całego tego płaskiego badziewia i mogłem na chwilę usiąść do modelowania. bez referek, z freehanda takie coś mi wyszło dzisiejszego popołudnia. Co myślicie - warto kontynuować z jakimś odwłokiem czy w kubeł?
claude Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 dobry początek kształt czaszki jeszcze do dopracowania i nie ma takich dołeczków w kącikach oczu na topologii się nie znam aż tak dobrze ale jest całkiem spoko zapowiada się dobrze
szeyker89 Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 Widać oś symetrii (modyfikator symetry). Popraw
marcin wuu Napisano 20 Styczeń 2008 Autor Napisano 20 Styczeń 2008 @claude - dołeczki w kącikach oczu? mógłbyś to rozwinąć/sprecyzować? co do kształtu czachy to może masz rację zobaczy się... @szeyker89 - błędne założenie stary - nie każdy modeluje w 3dmaxie :P
floo Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 fajnie sie zapowiada, więc trzeba to skończyć... ;) powodzenia!
Tomala Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 Uszy do poprawy i okolice dolnej "powieki" ogólnie pod oczami. Pozdro.
claude Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 ogólnie pomiędzy okiem i nosem ludzie mają lekkie wgłębienie tam gdzie zazwyczaj lecą łzy
szeyker89 Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 @szeyker89 - błędne założenie stary - nie każdy modeluje w 3dmaxie :P Sory. Nie napisałeś w czym robiłeś :O. Ale jest OK ;P. Pozdro
marcin wuu Napisano 27 Styczeń 2008 Autor Napisano 27 Styczeń 2008 @szeyker89 - w wingsach oczywiście. mały progress - miałem wczoraj chwilę czasu i dorobiłem pani ciało - oczywiście brakuje masy detalu, ale zajęło mi to więcej czasu niż myślałem bo zacząłem ją extrudować z szyi zamiast zrobić sobie osobno z boxa i potem połączyć. Więc w ostateczności to było jak jakieś poly by poly prawie, błe, koszmar. Nigdy więcej.
Ania Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 Ale ma obwisłe piersi, zmniejsz o połowę. Może pokaż jeszcze inne widoki.
_Arti_ Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 Jezu, ile ona przeszłą operacji plastycznych, MASAKRA! Ucho za małe, ręce wyglądają jak napompowane a stopy mam nadzieję, że schowasz pod butami bo też napompowane. Prawie w ogóle nie widać kolan, ale jak na razie jest dobrze, idzie Ci z organiką lepiej niż mi ^^
marcin wuu Napisano 27 Styczeń 2008 Autor Napisano 27 Styczeń 2008 @ania - założenie nazwijmy to sobie szumnie artystyczne było takie, że ma mieć duże piersi. Duże piersi niewspomagane silikonem muszą trochę obwisnąć - okrutne prawo natury. A że nie chciałem robić silikonów to musiały trochę siąść na klatce piersiowej i się rozejść na boki... Nie będę ich pomniejszał a próbowałem już umieścić wyżej i wyglądały sztucznie. i tak zresztą już trochę wydają mi się podejrzane.
marcin wuu Napisano 27 Styczeń 2008 Autor Napisano 27 Styczeń 2008 @arti - ucho za małe? w pierwszym poście chyba? bo już się nim zająłem i wydaje mi się że teraz jest w porządku? co do operacji plastycznych to patrz wyżej. co do napompowanych rąk i stóp - eee, to jest bardzo wczesny wip. A stóp to nie ma w ogóle tylko protostopy. a co do twojej organiki to mam dla ciebie radę - zrezygnuj z poly by poly i przerzuć się na boxa :P
eco Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 po pierwsze zapytam czy tworzysz model z jakiegos bluprinta ? - powienienes zweryfikowac propocje- juz sama glowa ma niewlasciwe -proponowałbym nieco obadac temat propocji kobiecego ciala ;) http://www.farlowstudios.com/content/view/60/56/1/0/
marcin wuu Napisano 27 Styczeń 2008 Autor Napisano 27 Styczeń 2008 @eco - nie tworzę z blueprintów - trudno to zresztą nazwać tworzeniem... a jeśli chodzi o proporcje to może coś bardziej konkretnego? spędziłem nad tym parę godzin i jeśli są jakieś rażące błędy to ich już po prostu nie widzę... tu masz takie porównanie - weź pod uwagę że mój model jest wyższy więc nieco dłuższe kończyny i proporcjonalnie mniejsza głowa, ale idea zachowana...
serratus Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 Wydaje mi się, że głowa z szyją uciekają do tyłu. Popracuj nad tyłkiem, bo wygląda jak u faceta :/, no i w kilku miejscach przydałoby się uwydatnić uda. To tyle. Model ogólnie spoko. Pozdrawiam
eco Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 ...wydaje mi sie ze glowa nieco jest za niska bo oczy powinny znajdowac sie mniej wiecej w polowie calej glowy (akurat sugerowalem sie tymi pierwszymi renderami)- super ze pokazales porownanie z fotka -uwazam powinienes sie nia kierowac - w zasadzie podzieliles cialo prawie jak na fotce jednak ustawienie ich wzgledem siebie jeszcze nie jest wporzadku- jak a razie babeczka na foto wygrywa ;)
marcin wuu Napisano 27 Styczeń 2008 Autor Napisano 27 Styczeń 2008 @hagelades - tak coś tu może być na rzeczy z uciekaniem głowy. Jeśli chodzi o pupę to zawsze mam problemy z takim jej umodelowaniem żeby a)wyglądała kobieco i b)nie była tłusta ;) ale coś tam walczę... @eco - musisz wziąć pod rozwagę że ta na zdjęciu to azjatka która ma z metr czterdzieści w kapeluszu i wysokim obcasie :) drobne różnice mogą wynikać z tego powodu. Poza tym trochę zmieniłem ale nie chcę uwięznąć na tym etapie i wepchać się w niekończące się poprawki o kilka milimetrów, więc na razie zostawię jak jest i przynajmniej dorobię jej stopy i dłonie zanim ostatecznie rozprawię się z tymi niedoskonałościami. zresztą tak jak pisałem nie robię na imageplaneach więc jak na tak wczesny etap i tak jestem zadowolony że mi z freehanda tak wyszło :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się