Skocz do zawartości

[wip] Postac3d : Zbychu


_haRRy

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Pierwsza rada, przerzuć się na z3, zyskasz na wydajności, będzie działać szybciej. (przy wyłączonych cieniach dużo szybciej niż z2)

 

Druga rada to zapoznawanie się z anatomią, choć i tak idzie w dobrym kierunku.

 

Trzecia rada, w z 3d mash soobtoole, czyli będziesz mógł rzeźbić np pasek jako osobny obiekt, wyłączać go lub włączać w razie potrzeby. Bo tak w całości jak wejdziesz w szczegóły możesz się zarżnać (albo siebie albo sprzęt:).

 

Nie widzę teraz dobrego rozwiązania jak zrobisz ręce w takiej bryle, skoro nie masz palców teraz, chyba że oddzielnie, ale to tak jak napisałem, subtoole z3 by się zdały.

Freestyle jest okej, ale takie rzeczy wypada planować bo później się nie kończy modeli.

 

Może być fajny model jak się przyłożysz:)

 

pozdrawiam i zagrzewam do walki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komenty, nie planuje zrobić super-hiper-mega-realistycznego modelu, raczej chciałbym opanować zbrusha i może, jak się uda, mieć prackę do portfolio. Póki co update

ef0e6452034d0783m.jpg

Spodnie zostawię na koniec, bo coś te fałdki mi nie podchodzą =]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lewus No cóż anatomia kuleje, ale to się poprawi. Póki co próbuję zrobić (z pomocą googli) tak, aby wyglądał przyzwoicie. Druga sprawa - na razie nie planuję przesiadki na z3 mimo, że ma tych kilka bajerów więcej. Najpierw chciałbym oswoić się z z2, przerobić wszystkie tutki Klicka i skończyć Zbycha.

Oto co udało mi się zrobić (niewiele bo brak czasu) mam nadzieję, że zmierza to w dobrym kierunku

69a57fa838f4e25fm.jpg

A i jeszcze jedno. Ręce zrobię oddzielnie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki ruch tu mnie ^^

Update

ad818d318cd7e38fm.jpg

 

Jak dla mnie tors jest skończony, jednak chciałbym się dowiedzieć co waszym zdaniem trzeba poprawić już niedługo powinienem mieć więcej czasu i może uda mi się przyśpieszyć to dłubanie.

Rąk się nie czepiajcie, jeszcze nad nimi posiedzę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc

dosc chaotycznie to wyglada :/ wydaje mi sie ze mozna by troszke dopracowac anatomije, jesli chodzi o polycount to zdecydowanie potrzeba optymalizacji no ale to mozna zrobic praktycznie w kazdej chwili, i poprawic ksztalt glowy bo dziwnie wyglada :/

ale tak generalnie to jest calkiem fajnie w sumie dobrze Ci idzie fajnie ze siatka jest bardzo rowna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności