Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dobra, sesja przede mną, ale założę wipa. Całość idzie powoli (nowego softu się uczę), ale mam nadzieje, że w dobrym kierunku. Oto co wymodziłem =]

bb4f33e40a8de964m.jpg

  • Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak na razie to rzucaja sie w oczy tylko te faldy na spodniach w okolicy krocza- IMO zle ulozone. Poza tym raczej wporzo.

Pozdro, ide sie kawy napic ;)

Napisano
Jak na razie to rzucaja sie w oczy tylko te faldy na spodniach w okolicy krocza- IMO zle ulozone. Poza tym raczej wporzo.

Pozdro, ide sie kawy napic ;)

 

Masz rację Scottero. Widaćwyraźne niedociągnięcia i złe ułożenie fałd spodni

Napisano

a co z rączkami się stało???

 

na początki poprawnie to wygląda, jednak gatki :P nie wyglądają dobrze... będzie lepiej... pracuj dalej.. ;)

 

powodzenia!

Napisano
  • Autor

Wiem, że fałdki źle się układają, ale jakoś tak same nie chcą się ułożyć poprawnie :P muszę jeszcze nad nimi posiedzieć (może jakieś wskazówki? hehe). Metodą prób i błędów brnę dalej.

Napisano

dłub dłub :] dobrze się zapowiada, może w okolicy pasa i krocza jest trochę dziwnie wyrzeźbiony.

Napisano

Ja proponuje w goglach wpisac spodnie i tak zrobic jak znajdziesz:] Sam tak robie i nawet czasami dziala:]

Napisano

Pierwsza rada, przerzuć się na z3, zyskasz na wydajności, będzie działać szybciej. (przy wyłączonych cieniach dużo szybciej niż z2)

 

Druga rada to zapoznawanie się z anatomią, choć i tak idzie w dobrym kierunku.

 

Trzecia rada, w z 3d mash soobtoole, czyli będziesz mógł rzeźbić np pasek jako osobny obiekt, wyłączać go lub włączać w razie potrzeby. Bo tak w całości jak wejdziesz w szczegóły możesz się zarżnać (albo siebie albo sprzęt:).

 

Nie widzę teraz dobrego rozwiązania jak zrobisz ręce w takiej bryle, skoro nie masz palców teraz, chyba że oddzielnie, ale to tak jak napisałem, subtoole z3 by się zdały.

Freestyle jest okej, ale takie rzeczy wypada planować bo później się nie kończy modeli.

 

Może być fajny model jak się przyłożysz:)

 

pozdrawiam i zagrzewam do walki!

Napisano
  • Autor

Dzięki za komenty, nie planuje zrobić super-hiper-mega-realistycznego modelu, raczej chciałbym opanować zbrusha i może, jak się uda, mieć prackę do portfolio. Póki co update

ef0e6452034d0783m.jpg

Spodnie zostawię na koniec, bo coś te fałdki mi nie podchodzą =]

Napisano

Nastepna sprawa, ktora widocznie nie wpadla mi w oko za pierwszym razem to IMHO za bardzo masywna szyja, krtan jest za slabo zarysowana, i chyba obojczyki troszeczke za nisko...

w kazdym razie milego dlubania ;)

Napisano
a co z rączkami się stało???

 

Amputowali mu ;P

 

A tak w ogóle to model spoko jak nad nim bardziej popracujesz to będzie luksik. Pozdro

Napisano
  • Autor

@Lewus No cóż anatomia kuleje, ale to się poprawi. Póki co próbuję zrobić (z pomocą googli) tak, aby wyglądał przyzwoicie. Druga sprawa - na razie nie planuję przesiadki na z3 mimo, że ma tych kilka bajerów więcej. Najpierw chciałbym oswoić się z z2, przerobić wszystkie tutki Klicka i skończyć Zbycha.

Oto co udało mi się zrobić (niewiele bo brak czasu) mam nadzieję, że zmierza to w dobrym kierunku

69a57fa838f4e25fm.jpg

A i jeszcze jedno. Ręce zrobię oddzielnie :P

Napisano
  • Autor

Jaki ruch tu mnie ^^

Update

ad818d318cd7e38fm.jpg

 

Jak dla mnie tors jest skończony, jednak chciałbym się dowiedzieć co waszym zdaniem trzeba poprawić już niedługo powinienem mieć więcej czasu i może uda mi się przyśpieszyć to dłubanie.

Rąk się nie czepiajcie, jeszcze nad nimi posiedzę :P

Napisano
  • Autor

Obrazili się wszyscy, czy co? :P

Zacząłem powoli robić wersję low, limit jakieś 5-7k. Rozbieżność jest duża, ale to mój pierwszy model o polycouncie większym niż 1,5k i ciężko mi ocenić ile mi wyjdzie

3088c95b6ecd913em.jpg

Napisano

czesc

dosc chaotycznie to wyglada :/ wydaje mi sie ze mozna by troszke dopracowac anatomije, jesli chodzi o polycount to zdecydowanie potrzeba optymalizacji no ale to mozna zrobic praktycznie w kazdej chwili, i poprawic ksztalt glowy bo dziwnie wyglada :/

ale tak generalnie to jest calkiem fajnie w sumie dobrze Ci idzie fajnie ze siatka jest bardzo rowna.

Napisano

_haRRy klata nie wygląda mi dobrze... za bardzo opadnięte się wydają... no chyba że to paker man... :P

Napisano
  • Autor

rotfl :D troszkę odbiegłem od oryginału, ale idea zachowana (troszkę wyidealizowana) :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności