_haRRy Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 Dobra, sesja przede mną, ale założę wipa. Całość idzie powoli (nowego softu się uczę), ale mam nadzieje, że w dobrym kierunku. Oto co wymodziłem =]
Scottero Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 Jak na razie to rzucaja sie w oczy tylko te faldy na spodniach w okolicy krocza- IMO zle ulozone. Poza tym raczej wporzo. Pozdro, ide sie kawy napic ;)
szeyker89 Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 Jak na razie to rzucaja sie w oczy tylko te faldy na spodniach w okolicy krocza- IMO zle ulozone. Poza tym raczej wporzo. Pozdro, ide sie kawy napic ;) Masz rację Scottero. Widaćwyraźne niedociągnięcia i złe ułożenie fałd spodni
floo Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 a co z rączkami się stało??? na początki poprawnie to wygląda, jednak gatki :P nie wyglądają dobrze... będzie lepiej... pracuj dalej.. ;) powodzenia!
_haRRy Napisano 21 Styczeń 2008 Autor Napisano 21 Styczeń 2008 Wiem, że fałdki źle się układają, ale jakoś tak same nie chcą się ułożyć poprawnie :P muszę jeszcze nad nimi posiedzieć (może jakieś wskazówki? hehe). Metodą prób i błędów brnę dalej.
Kruku Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 dłub dłub :] dobrze się zapowiada, może w okolicy pasa i krocza jest trochę dziwnie wyrzeźbiony.
soda Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 Ja proponuje w goglach wpisac spodnie i tak zrobic jak znajdziesz:] Sam tak robie i nawet czasami dziala:]
Levus Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 Pierwsza rada, przerzuć się na z3, zyskasz na wydajności, będzie działać szybciej. (przy wyłączonych cieniach dużo szybciej niż z2) Druga rada to zapoznawanie się z anatomią, choć i tak idzie w dobrym kierunku. Trzecia rada, w z 3d mash soobtoole, czyli będziesz mógł rzeźbić np pasek jako osobny obiekt, wyłączać go lub włączać w razie potrzeby. Bo tak w całości jak wejdziesz w szczegóły możesz się zarżnać (albo siebie albo sprzęt:). Nie widzę teraz dobrego rozwiązania jak zrobisz ręce w takiej bryle, skoro nie masz palców teraz, chyba że oddzielnie, ale to tak jak napisałem, subtoole z3 by się zdały. Freestyle jest okej, ale takie rzeczy wypada planować bo później się nie kończy modeli. Może być fajny model jak się przyłożysz:) pozdrawiam i zagrzewam do walki!
_haRRy Napisano 22 Styczeń 2008 Autor Napisano 22 Styczeń 2008 Dzięki za komenty, nie planuje zrobić super-hiper-mega-realistycznego modelu, raczej chciałbym opanować zbrusha i może, jak się uda, mieć prackę do portfolio. Póki co update Spodnie zostawię na koniec, bo coś te fałdki mi nie podchodzą =]
Scottero Napisano 22 Styczeń 2008 Napisano 22 Styczeń 2008 Nastepna sprawa, ktora widocznie nie wpadla mi w oko za pierwszym razem to IMHO za bardzo masywna szyja, krtan jest za slabo zarysowana, i chyba obojczyki troszeczke za nisko... w kazdym razie milego dlubania ;)
szeyker89 Napisano 22 Styczeń 2008 Napisano 22 Styczeń 2008 a co z rączkami się stało??? Amputowali mu ;P A tak w ogóle to model spoko jak nad nim bardziej popracujesz to będzie luksik. Pozdro
_haRRy Napisano 23 Styczeń 2008 Autor Napisano 23 Styczeń 2008 @Lewus No cóż anatomia kuleje, ale to się poprawi. Póki co próbuję zrobić (z pomocą googli) tak, aby wyglądał przyzwoicie. Druga sprawa - na razie nie planuję przesiadki na z3 mimo, że ma tych kilka bajerów więcej. Najpierw chciałbym oswoić się z z2, przerobić wszystkie tutki Klicka i skończyć Zbycha. Oto co udało mi się zrobić (niewiele bo brak czasu) mam nadzieję, że zmierza to w dobrym kierunku A i jeszcze jedno. Ręce zrobię oddzielnie :P
_haRRy Napisano 26 Styczeń 2008 Autor Napisano 26 Styczeń 2008 Jaki ruch tu mnie ^^ Update Jak dla mnie tors jest skończony, jednak chciałbym się dowiedzieć co waszym zdaniem trzeba poprawić już niedługo powinienem mieć więcej czasu i może uda mi się przyśpieszyć to dłubanie. Rąk się nie czepiajcie, jeszcze nad nimi posiedzę :P
_haRRy Napisano 30 Styczeń 2008 Autor Napisano 30 Styczeń 2008 Obrazili się wszyscy, czy co? :P Zacząłem powoli robić wersję low, limit jakieś 5-7k. Rozbieżność jest duża, ale to mój pierwszy model o polycouncie większym niż 1,5k i ciężko mi ocenić ile mi wyjdzie
Matys Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 czesc dosc chaotycznie to wyglada :/ wydaje mi sie ze mozna by troszke dopracowac anatomije, jesli chodzi o polycount to zdecydowanie potrzeba optymalizacji no ale to mozna zrobic praktycznie w kazdej chwili, i poprawic ksztalt glowy bo dziwnie wyglada :/ ale tak generalnie to jest calkiem fajnie w sumie dobrze Ci idzie fajnie ze siatka jest bardzo rowna.
floo Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 _haRRy klata nie wygląda mi dobrze... za bardzo opadnięte się wydają... no chyba że to paker man... :P
Zbychowaty Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 Oświadczam, że wyglądam tak jak ponizej ale dziekuje za zainteresowanie moja łysą osobą:D
_haRRy Napisano 31 Styczeń 2008 Autor Napisano 31 Styczeń 2008 rotfl :D troszkę odbiegłem od oryginału, ale idea zachowana (troszkę wyidealizowana) :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się