Skocz do zawartości

[porachunki] kocilla [final]


Pilar

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 68
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

wylaczyles filtrowanie textur?

na samym spodzie na texturze podlogi widac wyraznie pixeloze...

te kawaleczki nitek na podlodze wygladaja troche jakby w powietrzu wisialy

no i ten kotek troche upiornie wyglada :)

 

czemu misiek ma zamiast oczów główke kota? :) czy to ostatnia rzecz ktora zapamiętał? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc treść i zamysł sceny.

 

miś: dobry charakter.

obraz na scianie [przeszłośc]...zdrowe, bujne jaśniutkie futerko...

na podlodze[terazniejszość]... z łatami brakujacego owlosienia, z pociemnialym futrem ale nadal w kolorach jasnych..pozytywny bohater ginie...żal, smutek, chęc przytulenia.

 

kot: zły charakter

obraz na scianie...kumple, zapanbraty, rodzina z miskiakiem...futro czarne , lsniące, dlugo lizane..czysta energia

podłoga....bohater negatywny...barwy ciemne...poszarzałe klaczki..w swietle jak przydymione...patyna czasu...wzrok pusty, obłędny, nieobecny...wrazenie lekkosci pozy kota ukazuje psychopatyczny czarny charakter...łatwość zabijania bez przejmowania sie konsekwensjami....

--------------------------------------------------------------------------------

mateusz_s--filtrowanie textur? nic o tym nie wiem...gdzie tego szukać? tylko nie pisz że w googlach :]

 

cien krzaków oczywiscie do poprawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jakiego rendera uzywasz, w 3ds defaltowym, w mentalu i vray filtrowanie jest wlaczone domyslnie, bo to podstawa, no chyba ze ta pikseloza ma zwiazek ze słaba jakoscia textury, ale to raczej wyglada na brak filtrowania bo wogole nie widac romycia, miedzy pikselami....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz sam nie wiem, moze to tez kwestia malego probkowania....

 

ale mozesz sprawdzic:

otworz w materiale podlogi, slot z textura. zaraz pod miejscem gdzie jest wypisana nazwa wybranego pliku jest grupa Filthering (Pyramidal, Summed Area, None). Jezeli jest zaznaczone None, to znaczy ze nie ma filtrowania dla tej textury.

 

jak to nie pomoze to mozesz zwiekszyc probkowanie Rendering(F10)->Renderer->Samples Per Pixel, dla probnych renderów uzywaj malych wartosci, ale przy koncowym mozesz je troche podwyzszyc np, 4 dla minimum i 16 dla maximum, bedzie sie wtedy dluzej liczylo, ale jakos jest lepsza....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moje absolutnie zdanie, ale najbardziej podoba mi sie taki kot, który jest na renderze z dnia 10-02-08; 13:05. Taki cień pasuje. wiadomo, ten cień stwarza pewne napięcie, coś sie wydarzyło. Wszystko niby takie oczywiste, ale jaka tajemnica, ogladający musi przymyśłieć tego kota, kiedy na innym renderze ten kot jest widoczny, to traci swój efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie nie bede mial do poniedzialku dostepu do kompa wiec mozliwe ze juz nic nie poprawie.

rozdz. 1600/1200

300dpi

13.55/10.16cm

RGB bo jak dawalem na CMYK wielkosc pliku podwajala sie i na imageshack juz sie nie miescil.

probowałem paru kotow...ten zostaje..dlaczego? a dlatego ze mimo wszystko najbardziej mi pasuje. ale dzieki za podpowiedzi i wasze opinie.

szczegolnie jestem wdzieczny za AO!!! super sprawa.

to co..... wytrwalosci, pomyslow, szybkich renderow i niech wygra najlepszy. pozdro.

kocillajasna3efw7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności