Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, postanowiłem wrzucić taki widoczek do WIP'a, może będę miał mobilizacje żeby go skończyć, i uda mi się załapać parę ciekawych rad od ludzi którzy są bieglejsi w tych tematach, albo po prostu patrząc świeżym okiem

wyhaczą jakieś błędy ;] Planuje tu wklepać jeszcze trochę światełek bajerów, dodać lekko futury w stylu retro i jakieś samochodziki latające + ludzi żeby więcej życia było i przepychu, ogólnie praca na trochę więcej godzin ;] Zachęcam do konstruktywnej krytyki. Pozdrawiam.

 

Napoczątek szkic ok 1,5h

citysml.jpg

 

+ kolejna godzina, wstępny kolor i trochę z kadrem pokombinowałem

 

city2sml.jpg

  • Odpowiedzi 53
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No pomysł całkiem niezły, nie moge sie doczekać zakończenia ;]. Zastanawiałem sie nad Lewą ścianą, czy nie jest zbyt do góry wysunięta. Ciekawi mnie też czy lepiej by to wygladało to w cieplejszych, czy w zimniejszych barwach. Narazie wygląda mroczno i trzyma klimat coś jak gotham city. Powodzenia przy pracy ;].

Napisano

wedlog mnie lamie sie troche ta perspektywa. na tej scianie po prawej, na gorze to chyba najbardziej widoczne. ale jak cycu mowil. Taka perspektywa jest Twoja :P no i mnie sie podoba jest dynamiczna. powodzenia

Napisano

hej ... Nie wiem, czy dobrze to odczytałem, ale coś mi nie pasowało w tej perspektywie. Tak średnio się na tym znam i wiem (widzę teraz na linearcie), że część fragmentów budynków ma inne zbiegi zamierzenie... Ale tak czy owak wydaje mi się, że zbiegi podstaw się nie zgadzają. Być może to moja nieuwaga, ale lepiej chuchać na zimne

 

perspektywagrzybekww5.jpg

 

Chyba, że chciałeś taką perspektywę ciut załamującą się a'la rybie oko - dynamiczną na bazie krzywych, ale to i tak ściany są za proste w takim razie...

Napisano

heh dobre, dzięki chłopaki za rady i uwagi ;]

 

Siegmar: ja nie wiem stary jak ja mam ci dziękować, zawsze wpadniesz i wywalisz coś co mi dupę ratuje, albo sprawę ułatwia na maks ;] dzięki man!

Faktycznie teraz konkretnie widać jak koślawo skrojona perspektywa ;P no ale spontanicznie leciała. Muszę się chyba z siatki nauczyć korzystać, próbowałem coś niby kiedyś ale mnie denerwowała. Właściwie nie ma według mnie nic nigdy w perspektywie prostego i równego do końca, no ale też przesadzać zbytnio nie można ;P

 

Wink25: gotham city ;] spoko o taki klimat mniej więcej mi chodziło, i do tego latajace retrofury i trochę blink blink ciepłego oświetlenia, ale spróbuje pokombinować jeszcze kilka opcji kolorystycznych, z tym mam największy problem, żeby wybrać odpowiednią paletę barw i trzymać się jej, a do tego pokazać przestrzeń i światło w kolorach ;P Jeśli ktoś ma pomysł na kolory to walcie śmiało ;]

Napisano

witam ja tylko z zapytaniem czy prespektywe z linii układałeś sam czy wykonałeś ją przez program- czyli posłużyłeś się zbieżnymi liniami do prespekytywy?? Coś mi się zbieg lin w punkcie nie ukłąda, pozdawiam

Napisano

Pytanie do mnie czy do Siegmara? Jeśli do mnie to układałem sam na czuja dokładnie tak jak widzisz na pierwszym obrazku ( zwykły trójkątny brush + kilka prostych trzymając shift) no i dla tego się zbieg nie układa ;P lack of skill i guess

Napisano

@masz)rum: nie ma problemu - zawsze miło mi się mazia po Twoich prackach :)

 

@Thx: jak mnie pytasz, to po prostu w shopie dałem szeroki kadr, jedną linię, którą kopiowałem i obracałem do konturów budynków... W sumie przydałby się taki progs do wykreślania perspektywy.

Napisano

no włAśnie, mnie cos w tej prespektywie nie gra. Niby żabia o szerokim kącie ale cos się rozłazi.Pozdrawiam

 

@siegmar: jeżeli zrobiłeś to tak jak wyżej napisałeś to tam nie ma zasad prespektywy. Horyzont itc, pozdrawiam. Piszę bo sam mam zawsze problem z prespektywą

Napisano

( kurcze muszę złączyć wątki bo znowu chłopcy sie czeepią), w peinterze jest funkcja pomocy liniamii- dwie płaszczyzny zbudowane z siatki(pion i poziom). Obydwie płaszczyzny zbiegają się na horyzoncie

Napisano

dobra, zrobiłem na szybko linie zbiegu, korzystając z dobrej wskazówki Siegmar, tu mają być dwa zbiegi, jeden w górę drugi na horyzoncie, co prawda linie się nie pokrywają ze szkicem, ale postaram się to zmienić. ;] mogłem coś takiego zrobić na początku było by szybciej ;]

cty%20pers.jpg

Napisano
@siegmar: jeżeli zrobiłeś to tak jak wyżej napisałeś to tam nie ma zasad prespektywy. Horyzont itc, pozdrawiam. Piszę bo sam mam zawsze problem z prespektywą

 

No właśnie chodziło o to, by ten brak pokazać ... :) Niekonsekwencję w prowadzeniu linii budynków. powinny być 2 zbiegi, tak jak to zrobił niżej masz)rum. Ja również mam zawsze z tym problemy, ale (w sensie pojęcia) dwu-zbiegowa perspektywa to raczej nic specjalnego.

 

dobra, zrobiłem na szybko linie zbiegu, korzystając z dobrej wskazówki Siegmar, tu mają być dwa zbiegi, jeden w górę drugi na horyzoncie, co prawda linie się nie pokrywają ze szkicem, ale postaram się to zmienić. ;] mogłem coś takiego zrobić na początku było by szybciej ;]

 

No - teraz jest solidna baza! Tak jak mówisz, mogłeś zrobić to planując pracę, ale dobry i taki obrót sprawy ... Zawsze lepiej zapamiętasz, żeby wcześniej to zrobić, gdy się napocisz nad naprostowaniem :)

Napisano

Wszyscy macie rację, ale jeśli masz)rum tak zrobi to zgubi sie jego zamysł. Wygląda to ciekawie. Dawaj dalej. Myślę że więcej kolorów niebieskich(granat,błękit... wiesz o co chodzi) dało by ciekawy efekt. Tak myślę.... ale to jest Twój projekt.

Pozdr.

Napisano

Co do perspektywy to za dużo ci nie doradze, ale jeśli chodzi o kolory to wydaje mi sie, że tak jak mniej więcej już zaczynasz, czyli ciepłe barwy, coś w stylu pomarańczowego nieba, rdzawych budynków. Można jeszcze zrobić całość w ciemnych barwach (popiel), jakby nocą, a do tego zachmurzone niebo z deszczem ;]. Ogólnie takie mam pomysły , ale jak to Krystian powiedział zamysł jest twój i powinienneś działać według niego ;]. Powodzenia.

Napisano
Siegmar: No - teraz jest solidna baza! Tak jak mówisz, mogłeś zrobić to planując pracę, ale dobry i taki obrót sprawy ... Zawsze lepiej zapamiętasz, żeby wcześniej to zrobić, gdy się napocisz nad naprostowaniem :)
Dokładnie ;]

 

nicponim: to nie tak jak myślisz, ta linia to nie horyzont, po prostu jedna z pomocniczych mająca na celu przypominanie że poziom i pion nie idą prostopadle do krawędzi obrazka tylko są przechylone, gruntu/podłoża nie miałem w planach pokazywać, obserwator znajduje się już na jakiejś wysokości i patrzy w górę, w dół za to ciągną się piętra a ziemi nie widać ;]

 

Krystian: Dzięki. Dobry plan z kolorami, wszelkie odcienie niebieskości na drugi trzeci plan pójdą, nie wiem tylko jakimi wzbogacić pierwszy ;P spróbuję wykombinować kilka opcji i zarzucę jak będzie chwila ;]

 

Wink25: Dzięki. Właśnie jakieś takie opcje wchodzą w grę, nie chcę tu słonecznego radosnego klimatu, efekt jakiego szukam to właśnie ponure szare ciemne uliczki. Z tym deszczem to fajny pomysł, tylko żebym to ja wiedział jak porządnie deszcz zrobić, kiedyś próbowałem ale wyszły mi z tego jakieś białe kreski po prostu ;P

 

Sory za posta bez upa, ale szczególików jest tu masa do zrobienia, i jak wam teraz upa dam to będzie wyglądał prawie tak samo jak poprzedni, może dzisiaj czas znajdę i coś ruszę ;] Dzięki za pomoc!

 

Ach moi Trihudred post

Napisano

ok trochę dalej w progresie, jakieś takie wersje kolorystyczne wrzucam, opinie mile widziane ;]

 

...jak tak sobie patrzę to myślę że i tak zostanę chyba przy pierwszej wersji ;P

 

ck.jpg

Napisano

Co do deszczu to mam pewien patent ;] . Jest robiony bez wykorzystania filtra i jest to dość czasochłonne (góra kilka godzin). Nie wiem jak tam w photoshopie bo używam innego programu, ale myśle, ża możesz użyć PolygonaL Lasso TooL i porobić na pracy dużą ilość cieńkich pasków. Następnie tworzysz z tego Layer malujesz na biało i używasz overlaya, żeby uzyskać efekt przebicia nieba przez strugi deszczu. Ogólnie wygląda to mniej więcej tak:

 

rainww4.th.png

 

Nie wiem czy taki efekt deszczu ci wystarczy ;] jest to tylko mój patent na rein, ale myśle, że chyba ujdzie. Wkażdym razie zrobiłem na pracy połowe żeby było porównanie ;]. Zawsze możesz jeszcze skorzystać z jakiegoś filtra, albo tutoriala. Powodzenia.

Napisano

a nie lepiej na packac kropek stunigowanym brushem a potem filter motion blur i pod odpowiednim kontem ustawic... potem overlay i po krzyku... i znacznie szybciej :P

Napisano

no dobrze kombinujesz shaggi, widać, że Lepiej znasz photoshopa odemnie ;]. Przyznaje, że tak bedzie szybciej, ale kropek też sie trzeba narobić.

Napisano

mnie przekonuje wersja nr 2 ... powiem Ci masz)rum, że cholernie mi się podoba ta perspektywa! Aż łeb przekrzywiam, bo mi oczy mi normalnie latają - bardzo dynamiczne to jest. Fajnie by było gdybyś nadał temu taki ciut speedowy klimat a'la M@, Paper Blue, Viag ... Żebyś tego tak nie czesał jak prackę z krasnalami. Spróbuj zrobić na ostro... parę ciekawych brushy, trochę tekstur i będzie świetna pracka!

Napisano

Dzięki chłopaki za rady co do deszczu, ogólnie to przeczytałem wasze posty i zaczęło padać ;]

wink25: dzięki za dobry przykład i zainteresowanie ;]

 

Shaggi: dokładnie tak jak mówisz mam w planach, trzeba by pokombinować jakieś uderzające krople ale to juz też wiem jak, no ale deszcz zostawię sobie na koniec, bo mi się dziubać teraz nie chcę ;]

 

Siegmar: miło mi to słyszeć ;] wjazd mi na ambicję teraz zrobiłeś konkretny, wszystko fajnie, wiem o co chodzi, tylko cholera musiałbym umieć tak jeszcze ;P co jak co ale do wyczucia tych panów to mi jeszcze chen daleko ;] Mimo wszystko spróbuję, dzięki ;D

 

Mam upa, może trochę nie poszło w speedowy charakter ale będę sie starał dalej, trochę tego jest do zrobienia więc może w międzyczasie jakaś swoboda się tam przewinie.

 

city4smal.jpg

Napisano
no dobrze kombinujesz shaggi, widać, że Lepiej znasz photoshopa odemnie ;]. Przyznaje, że tak bedzie szybciej, ale kropek też sie trzeba narobić.

wcale sie nie trzeba narobić wystarczy zrobić tak...

http://img145.imageshack.us/img145/7937/preferecjesm5.jpg

 

http://img207.imageshack.us/img207/2456/krople1pv9.jpg

filter->motion blur

http://img207.imageshack.us/img207/2193/krople2so0.jpg

i mamy taki efekt

a co do update całkiem fajnie dodał bym jeszcze trochę neonów żeby zrobić latające chinatown ^^

Napisano

Dzięki wielkie Shaggi ;] zrobię właśnie coś w tym guście, ale zostawię na koniec

stHEAD: ;] dzięki, wiem poprawiłem ją trochę ale jeszcze chyba idealnie nie jest ;P

 

Parę pojazdów będę musiał dorobić i jakieś reklamy szyldy kominy, światło lekko no i deszcz ;]

city5smal.jpg

Napisano

hej, ja bym podkrecil jeszcze kontrast wszelakich lamp=te na budynkach i te samochodowe :) poza tym moze zrob z tego jakby noc? granatowe tlo a nie takie jak kolory budynkow bo tak smutno tu troche :)

Napisano

Masz rację z tymi lampami, na szybko rozjaśniłem, noc mówisz spróbuję, dzięki ;]

dodałem prowizorkę deszcz, same rozmyte motionem kropki nie wystarczyły, musiałem parę ręcznie ostrych zroibić, nie wiem czy jest ok...

city6smal.jpg

Napisano

No dawno nie zagladałem, a tu już prawie koniec ;]. Całość wyglada imponujaco. Ekstra te neonki zrobiłeś i pojazdy. Bodoba mi sie też kolorystyka, myślałem, że granatowe tło będzie dobre i mroczne, ale to jest chyba lepsze. Klimat jak z "Piątego Elementu", albo "Łowcy Robotów". Deszcz wyszedł całkiem nieźle, ale wydaje mi się, że strugi są za długie i gdzie niegdzie zmieniają kąt padania np. prawy górny róg nad oknem. Warto poświęcić wiecej czasu na dopracowanie deszczu, anapewno bym z niego nie rezygnował bo dodaje swoje do klimatu pracy ;].

Napisano
Dzięki wielkie Shaggi ;] zrobię właśnie coś w tym guście, ale zostawię na koniec

no problem poto jest wkoncu te forum ^^

 

 

ogólnie deszcz wydaje mi sie ze powinien lecieć z punktu zbiegu w dół jeśli tak nie jest :P

Napisano

Z deszczem wygląda bardzo fajnie, ale moim zdaniem trochę straciłeś głębię. W poście w którym pokazałeś 3 wersje kolorystyczne, moim zdaniem najciekawsza była trzecia (pierwsza od prawej), to zestawienie dawało Ci fajne zróżnicowanie najbliższych i najdalszych planów (takie przynajmniej miałem odczucie). Na obecnym etapie - chyba dalszy plan powinien bardziej gubić szczegóły, albo pierwszy mieć ich więcej (i odrobinkę więcej kontrastu).

Napisano

Dzięki chłopaki ;]

aspenboy: całkowicie się z tobą zgadzam, deszcz niby klimat daje, ale wtedy te całe miasteczko które miało być widoczne znika we mgle, a najbardziej traci pierwszy plan

 

Ogólnie pokombinowałem trochę jeszcze z deszczem ale cofnąłem się krok do tyłu (na szczęście miałem zapisanych kilka wersji) i zrobiłem od nowa, we wcześniejszej przez przyciemnianie trochę kontrast sie zatracił. Wrzucam też wersje w normalnych kolorach i bez deszczu dla porównania bo sam nie wiem, chyba zrobię dwie wersje...

 

city7smal.jpg

 

city8smal.jpg

Napisano

hmm juz sam nie wiem, powiem ci sczerze ze ta http://maszrum.brainisout.com/city6smal.jpg byla najlepsza wersja azcykolwiek 1 plan tej pierwszej z nowych jest swietny jak przygasisz jakas mgielka dalszy plan to bedzei super bo narazie ten link co podaje sie sprawdza najlepiej przez to iz plany sa troche zroznicowane(czyt. co blizej to lepiej pokreslone:detal, kontrast, co dalej to mniej widoczne dla nas :))a w tej nowej pierwszej z deszczem tego nie czuc

Napisano

Daroz ma rację ... Zróżnicuj plany, daj z 10 leciutko niebieskich warstw na screenie o opacity 1-2%, powycinaj z nich plany i powinno być git ... Mi przeszkadza też miękkość tych dalszych planów i ta wieża po lewej coś mi nie siedzi - ta nadbudówka i czubek jakoś mi nie leżą ... ale mam za mało czasu, żeby to zanalizować :) Sorry !

 

Pozdro ...

 

A - no i plan pierwszy całkiem przyjemny!

Napisano

Myślę, że skoro praca zmierza do klimatu Łowcy robotów czy androidów, nie ważne o tytuł, to dobrze by było gdzieś tak na górze umieścić jakiś pojazd patrolujący z silnymi reflektorami. Z wersją deszczową to będę utrzymał barwy niebieski, granatowe i ich odcienie. Jestem ciekaw kiedy zastopujesz i powiesz to jest finish.

Pozdr.

Napisano

DaRoz, Siegmar : dzięki za wsparcie;], zrobiłem na szybko mniej więcej to co pisaliście, na szybko bo czsu nie miałem ale teraz przysiąde i zobaczymy, upek w poprzednim poście ;P

 

mant-raz, janko1987 : dzięki, poprawie wierze i dodam parę neonów bajerów ;]

 

Miriam: sorki za tą wersję, przez chwilę była przypadkiem wrzucona wersja pełna ;P

 

Tortur: Dzięki! ;] miło słyszeć.

 

Thalion: THX

 

Krystian: Dzięki, pokombinuje coś z pojazdem, dobry plan, no i te granaty, niebieskości wszelkie postaram sie uwzględnić ;] co do finisha to nie wiem, na razie mnie nie zadowala, mam problem na tym etapie ;P

 

Edit ;]

Kolejny upek, zbliża sie chyba ku końcowi powoli, jeszcze parę pojazdów dojdzie i jak ktoś widzi coś do poprawy to krzyczeć ;]

 

city9smal.jpg

Napisano

selfu: dzięki ;]

 

Przydetaliłem trochę i poprawiłem parę bajerów, to już chyba ostatni up, następny będzie finished, więc poczekam do wieczorka może ktoś coś wylooka co gryzie i poprawić ;] Pozdrawiam.

 

city10smal.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności