Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dlaczego kiedy probuje wyciąć zwykłego box-a (najpierw probowałem z mesh smoothem na 1, potem bez niego) w plane'ie to na tym plane'ie powstają dodatkowe krawędzie zmieniajace jego geometrię, których nie da się usunąć? Nawet jak je usunę to i tak je widać na renderze.

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ok no dobra łapię

ale czemu ta opcja boolean jest taka felerna, nie można jakoś jej zoptymalizować? ona jest najszybsza i daje najlepsze efekty...

Napisano
daje najlepsze efekty...

 

no wlasnie nie daje. w wiekszosci kaszani siatke tak ze pozniej nie nadaje sie do zbyt wielu rzeczy.

Gdzies na forum byl maly tutek jak przygotowyac siatke zeby boolean sie tak nie kaszanil, ale nie mam czasu teraz tego wyszukac.

Napisano

taki własnie taki jest MAX, to tak z jedzeniem które smierdzi jeśli musisz je zjeść to zatkaj nos. W maksie musisz olac jego niedoskonałość i iść dalej - tylko efekt koncowy jest ważny. Precyzje i logikę znajdziesz tylko w NURBS (ale nie dotyczy to NURBS zaimplemntowanych w maksie - tam też dali ciała)

Napisano

Niestety ale żeby siatka wyglądała "ładnie" po booleanie to trzeba ją najpierw do tego przygotować, musi mieć poprawną topologie pod obiekt, którym chcemy dla przykładu "ciąć". Kiedyś ktoś zrobił tutoriala na temat takiego właśnie przygotowywania siatek, niestety nie pamiętam gdzie to było, ale coś takiego jak tu bedzie bardzo pomocne w celu lepszego zrozumienia tematu: http://www.onnovanbraam.com/index.php?tutorials/polygon_modeling_5_techniques_1/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności