Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

EDIT:

 

Napisal do mnie redaktor magazynu CG Chosen ze strony 3dm3.com ze mu sie podoba ta praca i chce ja umiescic w przyszlym numerze CG Chosen No.8 | Interiors Magazine. Musialem zrobic na te okolicznosc lepszy render. Oto co wyszlo.

 

kitchen_with_window.jpg

 

 

 

Hello!

 

bk.jpg

 

bk_mesh.jpg

 

 

To miala byc wizka ale cos nie wyszlo. Praca nie najlepsza ale ma mocne strony

dlatego do gallery dalem. Pewnie znow mnie zjedziecie za DOF:) ale ja sie nie boje.

  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

znów ładny render (oprócz dof'a) ale jak dla mnie to nie wizka, bo wizualizacja kojarzy mi się z w miarę nowoczesnym wnętrzem, no i ma pokazywać jak najwięcej, a nie stół, kawałek podłogi i rozmyte meble ;)

Gość ant-3d
Napisano

keraj37: popracuj troche wiecej nad jakas scenka tyle ile Ci sil starcza. Wowczas jestem pewien ze bedzie bardzo dobrze :) Masz potencjal ale palisz go szybkoscia. Praca ladna ale drazni ziarno i to twoje takie male malutkie dziwactwo (dof) :) Pozdr.

Napisano

Yo!

 

hcpiter: Ale to nie wizka: dałem nazwe scena 3D, dzieki za koment!

 

hax0r: hehe, 3 miesiące! I bez DOFa!!! Nie to nie wykonalne:)

 

piksar: Faktycznie troche ze mnie maniak:) Widze ze zmieniłeś image!

 

siwy: Bardzo mi miło:)

 

ant-3d: Dzięki bardzo za miłe słowa, mam juz w głowie fajny projekt i raczej zajmie więcej czasu:)

 

Kamil.ochel: Dzieki! Nic nie wisi bo tak bylo w concepcie.

 

Pzdr!

Napisano

keraj37: w jaki sposób dodajesz DOF'a? bo to wygląda mi na ręczne mazianie w PS a nie na Zdepth, który jest o wiele szybszą i bardziej wydajną metodą.

Napisano

tweety: dokładnie, recznie maziałem:) bo ten w videopost cos mi szwankuje. Takze chciałem zaoszczedzic czasu na nie wlaczaniu DOF w rolecie cammera v-ray.

 

razi91: Niech juz tak zostanie:)

Napisano

Hehe skoro robisz dof'a [PS'em] to wrzucaj zawsze 2 wersje z blurkiem i bez blurka dla miłośników czystej sceny ;)

 

Pozdrawiam

Napisano

Siema !

 

Heja ladna praca no mi sie bardzio podoba ;]

 

Ale DOF.. pewnie się przyczepili (nie czytalem xd) tak ze strony technicznej .. silny dof jest kiedy robisz macro albo coś takiego .. w fotach takiego typu są lekkie dofy... w zalerzności jaka jeet glębia obiektów.... na moje oko to taki 5mm dof by dal rade...

Napisano

Witam keraj.

No coz, od jakiegos czasu przygladalem sie jak zalewasz galerie swoimi pracami.

Otrzymujesz sporo pozytywnych komentow.

Niestety wg mnie idziesz na ilosc a nie jakosc...

A Twoje prace sa dla mnie jak Harry Potter:

wszyscy sie nad tym rozplywaja, a ja nie rozumiem fenomenu tego zjawiska...

Sorry, moge sie mylic, ale takie mam zdanie.

Pozdrawiam, trzym sie.

tadzio

Napisano

CZE

Textura powtarza sie na szafkach ale właściwie to takie czepialstwo. Pisałem już że twoje prace mają klimat. Mógłbyś zrobić jednak coś w innym troszkę tonie, tak dla wkurzenia forumowiczów (koniecznie z DOFem) bo chyba zaczynają Cię lubić :D

POZDR

Napisano
Takze chciałem zaoszczedzic czasu na nie wlaczaniu DOF w rolecie cammera v-ray

 

zapomnij o DOFie z maxa! to tylko nic nie dająca ultra powolna pierdoła. mogłeś wrzucić jako pass Zdepth i ustawić tyko zakresy kamery.

ustaw materiały na standard czarne, wywal światła, wywal GI i policz jedną ramkę bez zapisywania diffus'a a zapisując Zdepth (w render elements). potem do PS i miksować ile się da.

 

Ale DOF.. pewnie się przyczepili (nie czytalem xd) tak ze strony technicznej .. silny dof jest kiedy robisz macro albo coś takiego .. w fotach takiego typu są lekkie dofy... w zalerzności jaka jeet glębia obiektów.... na moje oko to taki 5mm dof by dal rade...

 

hmm... głebia ostrości na 5 mm? ciekawe :]

Napisano

Yo!

 

Dzieki za liczne i mile generalnie komenty, ciesze sie bo praca wydawala mi sie raczej slabsza.

 

hax0r: dobry pomysl, zapamietam.

 

D4D4L: milo mi tnx! Nie zabardzo wiem o co chodzi z tym 5mm:) nie znam sie na fotografii.

 

tadzio: kto sie rozplywa:) nie raczej nie ide na ilosc, po prostu dalej juz nie umiem poprawic, tak czasme bywa.

 

Nash23: hehe, tnx! Zrobie cos innego z DOFem oczywiscie w pakiecie.

 

tweety: Dzieki za wskazowke ale szczerze nie wiem o co chodzi:) nie wiem gdzie sie to wszystko ustawia, w zakladce renderera v-ray? Ale brzmi fajnie:)

 

Master Kiełbaster: fakt, troche nie dorobilem, ale chcialem to skonczyc juz. Tnx!

 

pzdr!

Napisano

Brakuje firanki, zwłaszcza w takiej lekko staromodnej kuchni powinny być.

Które modele robiłeś sam?

Blat stołu ładniejszy byłby drewniany.

Szafki z tyłu niby drewniane ale specular mają za mocny.

Kafelki też lekko za mocny specular.

Światełko bardzo przyjemne.

Kompozycja tym razem też jest w porządku, nie ma kolumien na środku obrazka :)

Wywal DOF

Ogólnie tym razem postęp, tak raz w górę raz w dół ci idzie. Poprzednie twoje prace były dużo gorsze.

Napisano

Napisal do mnie redaktor magazynu CG Chosen ze strony 3dm3.com ze mu sie podoba ta praca i chce ja umiescic w przyszlym numerze CG Chosen No.8 | Interiors Magazine. Musialem zrobic na te okolicznosc lepszy render. Oto co wyszlo (w pierwszym poscie).

Napisano

ale nawalasz tych renderkow:D mimo tego ze tak czesto umieszczasz nowe pracki to nie traca one zbytnio na jakosci:) bardzo ladne:) pozdro

Napisano

Nie wiem czy to tylko u mnie ale ja nie widzę nowych renderków.

 

edit: Nie wiem czy poprawiałeś linki czy nie ale już mi działa :)

Wiec nie wiem czy nie było by lepiej gdybyś wyprostował kamerę, teraz jest pod kątem, i tak psuje efekt. Serwetkę dziwnie wiatr ci podwiał. Poza tym jest ok. Przyzwoicie.

Napisano

JohnZi: dzieki abrdzo, do tej pory jestem pod wrazeniem twego mitsubishi, ty to dopiero renderki nawalasz:)

 

Fargate: dzieki, ta serwetka i tak byla ratowana w ps:) musialem troche cienia pod nia usunac.

 

pzdr!




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności