krystianm1 Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 Jak zrobić, żeby siatkę mojego modelu, zaimportować do szopa [o ile się da] i potem na niej tworzyć teksturę?
pecet Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 siatki to nie zaimportujesz, bo ps ma o jeden wymiar za mało, że tak powiem. Musisz sobie w modyfikatorze Unwarp UVW rozłozyć siatkę w okienku Edit, następnie wybierasz render UVW template, zapisujesz, hop do ps'a otwierasz to co wyrenderowałeś, dajesz jako background i sobie malujesz po tej siateczce, jak już namalujesz to zapisujesz swoje dzieło, otwierasz maxa, tworzysz materiał, do diffusa wrzucasz swoją tex i nadajesz materiał objektowi. najwięcej problemu jest z rozkładaniem siatki jak dla kogoś kto nie miał nigdy doczynienia z unwarpem 1
huzdebos Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 a nie prawda...fotosklep ma juz 3 wymiar - ale chyba tylk owersja extended,czy jakos tak mozna malowac po modelu, ale jest to o niebo trudniejsze i ubozsze w narzedzi niz np. bodypaint pzdrw
uncle Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 bodypaint tez byl ubogi w narzedzia;), ne wiem jak teraz ale kiedys to niebylo zbyt fajne pracowac na nim;D
krystianm1 Napisano 6 Luty 2008 Autor Napisano 6 Luty 2008 dzięki za odpowiedzi. otwierasz maxa, tworzysz materiał, do diffusa wrzucasz swoją tex i nadajesz materiał objektowi. Jak to po kolei zrobić[step by step}] i co to jest diffuse map?
zeet Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 i co to jest diffuse map? Zerknij na ten artykuł. link ----------------- http://www.blender3d.pl/www/str/blh.php?blh=13&id=345
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się