Napisano 5 Luty 200817 l Jak zrobić, żeby siatkę mojego modelu, zaimportować do szopa [o ile się da] i potem na niej tworzyć teksturę?
Napisano 6 Luty 200817 l siatki to nie zaimportujesz, bo ps ma o jeden wymiar za mało, że tak powiem. Musisz sobie w modyfikatorze Unwarp UVW rozłozyć siatkę w okienku Edit, następnie wybierasz render UVW template, zapisujesz, hop do ps'a otwierasz to co wyrenderowałeś, dajesz jako background i sobie malujesz po tej siateczce, jak już namalujesz to zapisujesz swoje dzieło, otwierasz maxa, tworzysz materiał, do diffusa wrzucasz swoją tex i nadajesz materiał objektowi. najwięcej problemu jest z rozkładaniem siatki jak dla kogoś kto nie miał nigdy doczynienia z unwarpem
Napisano 6 Luty 200817 l a nie prawda...fotosklep ma juz 3 wymiar - ale chyba tylk owersja extended,czy jakos tak mozna malowac po modelu, ale jest to o niebo trudniejsze i ubozsze w narzedzi niz np. bodypaint pzdrw
Napisano 6 Luty 200817 l bodypaint tez byl ubogi w narzedzia;), ne wiem jak teraz ale kiedys to niebylo zbyt fajne pracowac na nim;D
Napisano 6 Luty 200817 l Autor dzięki za odpowiedzi. otwierasz maxa, tworzysz materiał, do diffusa wrzucasz swoją tex i nadajesz materiał objektowi. Jak to po kolei zrobić[step by step}] i co to jest diffuse map?
Napisano 6 Luty 200817 l i co to jest diffuse map? Zerknij na ten artykuł. link ----------------- http://www.blender3d.pl/www/str/blh.php?blh=13&id=345
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto