Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak zrobić, żeby siatkę mojego modelu, zaimportować do szopa [o ile się da] i potem na niej tworzyć teksturę?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

siatki to nie zaimportujesz, bo ps ma o jeden wymiar za mało, że tak powiem.

Musisz sobie w modyfikatorze Unwarp UVW rozłozyć siatkę w okienku Edit, następnie wybierasz render UVW template, zapisujesz, hop do ps'a otwierasz to co wyrenderowałeś, dajesz jako background i sobie malujesz po tej siateczce, jak już namalujesz to zapisujesz swoje dzieło, otwierasz maxa, tworzysz materiał, do diffusa wrzucasz swoją tex i nadajesz materiał objektowi.

 

najwięcej problemu jest z rozkładaniem siatki jak dla kogoś kto nie miał nigdy doczynienia z unwarpem

Napisano

a nie prawda...fotosklep ma juz 3 wymiar - ale chyba tylk owersja extended,czy jakos tak

mozna malowac po modelu, ale jest to o niebo trudniejsze i ubozsze w narzedzi niz np. bodypaint

 

pzdrw

Napisano

bodypaint tez byl ubogi w narzedzia;), ne wiem jak teraz ale kiedys to niebylo zbyt fajne pracowac na nim;D

Napisano
  • Autor

dzięki za odpowiedzi.

otwierasz maxa, tworzysz materiał, do diffusa wrzucasz swoją tex i nadajesz materiał objektowi.

Jak to po kolei zrobić[step by step}] i co to jest diffuse map?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności