Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak w mayi włączyć symetrię obiektu? Chodzi mi o coś takiego jak Virtual mirror w Wings 3D, umiem włĸączyć "reflect" przy przemieszczaniu czy skalowaniu ale to nie to samo.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Chyba niewielu pracujacych w mai ma potrzebe stycznosci z wings3d, wiec warto moze powiedziec cos wiecej o virtual mirror ;]

Jak to dziala, co robi?

Pozdr

Napisano

Poprostu po włączeniu symetrii pracuję na jednej połówce modelu dowolnie ją zmieniając a dtuga jego połowa zmienia się jak lustrzane odbicie pierwszej cały czas. Potem wyłanczam virtual mirror i 2 połówki łączą się w jeden model.

Napisano

Kedyś robiło się to duplikując obiekt jako instance, odbijało symetrycznie względem jednej z osi i wrzucało na warstę template.

 

W tych nowych Mayach może jest jakieś narzędzie, które to zastępuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności