Napisano 10 Luty 200817 l Jak w mayi włączyć symetrię obiektu? Chodzi mi o coś takiego jak Virtual mirror w Wings 3D, umiem włĸączyć "reflect" przy przemieszczaniu czy skalowaniu ale to nie to samo.
Napisano 11 Luty 200817 l Chyba niewielu pracujacych w mai ma potrzebe stycznosci z wings3d, wiec warto moze powiedziec cos wiecej o virtual mirror ;] Jak to dziala, co robi? Pozdr
Napisano 11 Luty 200817 l Autor Poprostu po włączeniu symetrii pracuję na jednej połówce modelu dowolnie ją zmieniając a dtuga jego połowa zmienia się jak lustrzane odbicie pierwszej cały czas. Potem wyłanczam virtual mirror i 2 połówki łączą się w jeden model.
Napisano 11 Luty 200817 l Kedyś robiło się to duplikując obiekt jako instance, odbijało symetrycznie względem jednej z osi i wrzucało na warstę template. W tych nowych Mayach może jest jakieś narzędzie, które to zastępuje.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto