Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak w mayi włączyć symetrię obiektu? Chodzi mi o coś takiego jak Virtual mirror w Wings 3D, umiem włĸączyć "reflect" przy przemieszczaniu czy skalowaniu ale to nie to samo.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Chyba niewielu pracujacych w mai ma potrzebe stycznosci z wings3d, wiec warto moze powiedziec cos wiecej o virtual mirror ;]

Jak to dziala, co robi?

Pozdr

Napisano
  • Autor

Poprostu po włączeniu symetrii pracuję na jednej połówce modelu dowolnie ją zmieniając a dtuga jego połowa zmienia się jak lustrzane odbicie pierwszej cały czas. Potem wyłanczam virtual mirror i 2 połówki łączą się w jeden model.

Napisano

Kedyś robiło się to duplikując obiekt jako instance, odbijało symetrycznie względem jednej z osi i wrzucało na warstę template.

 

W tych nowych Mayach może jest jakieś narzędzie, które to zastępuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności