P4VV37 Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 Jak w mayi włączyć symetrię obiektu? Chodzi mi o coś takiego jak Virtual mirror w Wings 3D, umiem włĸączyć "reflect" przy przemieszczaniu czy skalowaniu ale to nie to samo.
ca mel Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 Chyba niewielu pracujacych w mai ma potrzebe stycznosci z wings3d, wiec warto moze powiedziec cos wiecej o virtual mirror ;] Jak to dziala, co robi? Pozdr
P4VV37 Napisano 11 Luty 2008 Autor Napisano 11 Luty 2008 Poprostu po włączeniu symetrii pracuję na jednej połówce modelu dowolnie ją zmieniając a dtuga jego połowa zmienia się jak lustrzane odbicie pierwszej cały czas. Potem wyłanczam virtual mirror i 2 połówki łączą się w jeden model.
piotrek Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 Kedyś robiło się to duplikując obiekt jako instance, odbijało symetrycznie względem jednej z osi i wrzucało na warstę template. W tych nowych Mayach może jest jakieś narzędzie, które to zastępuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się