Posted February 10, 200817 yr Jak w mayi włączyć symetrię obiektu? Chodzi mi o coś takiego jak Virtual mirror w Wings 3D, umiem włĸączyć "reflect" przy przemieszczaniu czy skalowaniu ale to nie to samo.
February 11, 200817 yr Chyba niewielu pracujacych w mai ma potrzebe stycznosci z wings3d, wiec warto moze powiedziec cos wiecej o virtual mirror ;] Jak to dziala, co robi? Pozdr
February 11, 200817 yr Author Poprostu po włączeniu symetrii pracuję na jednej połówce modelu dowolnie ją zmieniając a dtuga jego połowa zmienia się jak lustrzane odbicie pierwszej cały czas. Potem wyłanczam virtual mirror i 2 połówki łączą się w jeden model.
February 11, 200817 yr Kedyś robiło się to duplikując obiekt jako instance, odbijało symetrycznie względem jednej z osi i wrzucało na warstę template. W tych nowych Mayach może jest jakieś narzędzie, które to zastępuje.
Create an account or sign in to comment