Shogun 3D Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 Od niedawna siedzę nad animacją jaszczurki. Póki co robię testy z poprawnym riggiem gada w oparciu o bipeda. http://pl.youtube.com/watch?v=tp0n3JrB_g4
naeq Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 Nieźle! Pisz od razu jak zrobisz pełną animację, jak na razie jest ekstra :)
Shogun 3D Napisano 11 Luty 2008 Autor Napisano 11 Luty 2008 Hech... ja to zrobiłem na maxowym bipedzie opartym o ludzka miednicę. Dżizus... ile to było szczypania... Ale teraz poszedłem po rozum do głowy i dalszą animację zrobię w CATcie. :)
JunioR Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 czesc kojazy mi sie z tym: http://pl.youtube.com/watch?v=wkP1aGaX2G8
Shogun 3D Napisano 11 Luty 2008 Autor Napisano 11 Luty 2008 Taaa... ładny "kwiatek". :D Dzisiejsze wypociny w CATcie: http://pl.youtube.com/watch?v=HqkXwN4sAa8
Sebastian Ozga Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 Nie znam się na gadach (płazach?) za bardzo, ale z tego co pamiętam, to chyba bardziej się skręcają przy krokach i podwijają łapki.
Kris_R Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 Oj tak... Sebastian ma sporo racji. W ustawieniach dla warstwy Motion w rolecie Globals masz coś takiego jak 'Preserve Character Shape' im bliższą zera wartość wprowadzisz, tym bardziej jaszczura będzie się zginać na zakrętach. Cat jest bardzo przyjemny i łatwy w obsłudze. W każdym bądź razie ja uwielbiam w nim pracować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się