Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Przyszedł czas zrobić eve.

 

Na początek robie base mash w maxie aby go wrzucić do zbrusha

 

czy jest sens pracować dużo nad topologią przed wejściem do zbrusha, czy to co mam wystarczy?

 

w ogule to chce ją trochę podrzeźbić w zbrush potem jeszcze na low poly do maxa zmapować i potem zmapowaną już rzeźbić porządnie na high poly w zbrushu, myślę że to dobry pomysł bo miałem złe doświadczenie z mapowaniem high poly w zbrush

evass7.jpg

eva1ed3.jpg

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
rewelacyjna siatka idealna pod zbrusha...

 

mam nadzieje że to ironia była....

Napisano

e no nie jest tak znowu tragicznie, nie przesadzajmy, jak na początek to daje rady, byle pracowac dalej :) ja czekam na up'y i poprawki (liczne) - sam mam topik podobny, ale brak czasu na sedzenie nad tym wiec pokibicuje Cloud'owi :)

Napisano

Powinienes zrobic model od nowa. Lepiej by bylo gdyby rece, nogi, tulow i glowa byly po prostu boxami. Wazne zeby wszedzie mialy poligony jak najbardziej zblizone do kwadratow a nie prostokatow. Popatrz jak zrobiles palce u stop i dloni. To sa zwykle boxy i tak ma wygladac caly model. Nie bedzie to super baza ale bardziej poprawna od tej. Poza tym musisz miec same quady, zadnych trojkatow i wielokatow bo bedziesz jeczec pozniej.

Napisano
  • Autor
Powinienes zrobic model od nowa. Lepiej by bylo gdyby rece, nogi, tulow i glowa byly po prostu boxami. Wazne zeby wszedzie mialy poligony jak najbardziej zblizone do kwadratow a nie prostokatow. Popatrz jak zrobiles palce u stop i dloni. To sa zwykle boxy i tak ma wygladac caly model. Nie bedzie to super baza ale bardziej poprawna od tej. Poza tym musisz miec same quady, zadnych trojkatow i wielokatow bo bedziesz jeczec pozniej.

 

Nie wiem może zrobie model od nowa ale myślałem o zmapowaniu go przed rzeźbieniem w zbrush i bym nie miał problemółw z mapowaniem później.

 

starałem się aby pologony były zbliżone do kwadratów może tu i ówdzie trzeba by dodać kilka edgeów, ale chyba np. na udzie czy łydce gdzie kształty są podłużne poligony mogą też być bardziej podłużne

 

eva2bi5.jpg

 

co myślicie o takiej konstrukcji siatki

zrobić podobnie na stopach czy szykować boksy na nowy model :)

 

 

Jeśli chodzi o piękność Evy to na tym poziomie pracy nie dbałem o to. Chciałem zrobić dobry base mash według jednego tutka. W czasie pracy ciągle zmieniałem topologie i jak to czesto się zdarza trochę nabroiłem, jak ognia wystrzegam się trójkątów i chyba ich nie mam

Napisano

ja piernicze ludzie nie kumam jak mozna zostawic wolnego vertexa i sie pytac czy siatka dobra ehhhhhhhh nadaj na to ms'a i sam sie przekonasz czy jest dobra...

Napisano
  • Autor
ja piernicze ludzie nie kumam jak mozna zostawic wolnego vertexa i sie pytac czy siatka dobra ehhhhhhhh nadaj na to ms'a i sam sie przekonasz czy jest dobra...

 

Wiem Nielot, że jesteś starym wyjadaczem ale to forum jest jest w dużej mierze dla ludzi którzy wciąż się uczą, w tym miesiącu mija rok od początku mojego wejścia w 3d, na maxie jestem od wakacji, mam prawo robić czasem kaszany!

 

Dzięki za pomoc! zapomiałem że można nałożyć MS!

 

co o tym myślicie nie chce ciągnąć krawędzi z palców do samej głowy bo mi to zagęści strasznie siatke

 

eva3qh3.jpg

Napisano

spoko, ale rok to w sumie az tak dlugo aby wiedziec ze nie wolno zostawiac wolnych vertexow :) jesli chodzi o takie zakonczenia to jestem na nie :) najprawdopodobniej po exporcie i sculptowaniu pojawia sie drobne bled... jak chcesz tak zakonczyc to ja bym zakonczyl na dloni a nie tak wysoko bedzie napewno lepiej :) i siatke lepiej porozmieszczaj aby nie byla tak gesta w jednym miejscu chodzi o te pionowe edgesy gdyz po exporcie do z3 bedzie ci sie ciezko sculptowalo :)

Napisano

Wez ta siatke zunwrapuj i wyeksportuj. Jak sie potem wk*** to sie nauczysz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.